بک لینک رایگان چیست؟

دسته بندی :بکلینک 25 جولای 2022 مهندس سعید اسحاق زاده 44659

فهرست عناوین

بک لینک رایگان + سئوی اولیه سایت

بک لینک رایگان - بک لینک ایرانی رایگان دو فالو Do Followبک لینک رایگان یکی از شیوه‌های کار آمد در زمینه افزایش رتبه سایت در گوگل و در نتیجه افزایش ترافیک سایت است .

حتما حتما 📢📢 این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که لیست 210 سایت برای لینک سازی با کیفیت و با آتوریتی بالا را در اختیارتان می‌گذاریم.

3 کار مهم قبل از آغاز بک لینک سازی در سال 2022 را هم در ادامه برای شما می‌گوییم که قطعا مطلب نو و جدیدی برایتان خواهد بود.

بک لینک رایگان چیست؟

بک لینک یا پیوند ورودی در واقع لینک به سایر وب سایت‌ها است، که به آن لینک خروجی هم می‌گویند، اگر سایت دیگری به وب سایت شما لینک داده باشد می‌گویند شما از آن وب سایت بک لینک دارید. اما اگر از سایت‌هایی که به رایگان امکان بک لینک دادن به شما می‌دهند لینک بگیرید بک لینک رایگان گرفته اید.

نکته مهم : بک لینک داشتن از سایت‌هایی که بدون چشم داشت به همه سایت‌ها لینک میدن هم خوب نیست..

چرا بکلینک داشتن مهم است؟

چون بکلینک معرف کسب و کار شماست و هر چه تعداد سایت‌های بیشتری به سایت شما لینک داده باشند (البته سایت‌های با کیفیت بیشتری) طبیعی است که اعتبار شما نزد گوگل افزایش پیدا می‌کند و گوگل بنا به اعتبار آن سایت‌ها به شما رتبه بهتری می‌دهد.

البته بک لینک اصول خودش را دارد. و در ادامه اصول مهم آن را بیان می‌کنیم.

اصول بک لینک خوب چیست؟

بک لینک خوب بک لینکی است که ترجیحا در فوتر و ساید بار یک وب سایت نباشد، هر چه تعداد بک لینک‌های شما در داخل محتوای مقالات بیشتر باشد بهتر است، و البته این بک لینک‌ها بهتر است داخل مقالات مرتبط کار شوند، یعنی اینطور نباشد که شما برای عسل در مقاله سیم ظرف شویی تبلیغ کنید.

چگونه بک لینک بگیریم؟

چگونه بک لینک بگیریم؟

حال به این مورد رسیدیم که چگونه اصلا بک لینک بگیریم که خوب باشد، به دو مدل و شیوه می‌شود بک لینک گرفت:

1- خرید ریپورتاژ و یا بک لینک از سایت‌های دیگر

2- دریافت و یا ایجاد بک لینک رایگان

چگونه بک لینک رایگان بگیریم برای گرفتن بک لینک رایگان بهترین شیوه عضویت در سوشیال مدیا ها و ساخت پروفایل هست، غیر از آن هم می‌توانید در وبلاگ‌های ایرانی برای خود بک لینک رایگان بسازید. که در مقاله بک لینک ایرانی به آن مفصلا پرداخته ایم.

بهترین وبلاگ ها برای بک لینک

بهترین وبلاگ ها برای بک لینک سازی از نظر کارشناسان سئو وبلاگ ها یا بک لینک هایی از آنهاست که بتوانند بیشترین کلیک را به خود جلب کنند.

بهترین وبلاگ ها برای بک لینک از دید ما وبلاگ های تبیان؛ پرشین بلاگ؛ لوکس بلاگ هستند.

چگونه بک لینک رایگان بگیریم

برای دریافت بک لینک رایگان باید هوشمندانه عمل کرد، یعنی چی؟یعنی اینکه اگر قصد دریافت بک لینک رایگان دارید، بهتر است در وبلاگ‌های خود مطالب مهم وب سایت خود را، باز نشر کنید. (البته نه اینکه تند تند فقط مطالب خود را منتشر کنید، بهتره حداقل ده مطلب رو اول خودتون تولید کنید و از آن به بعد بعد هر 5 مطلب یکی باز نشری باشه.)

نکته مهم : آنکر تکست لینک‌های خود را به صورت مختلف داخل سایت‌ها پخش کنید.

شاید بگید یعنی چی اصلا آنکر تکست چی هست.

آنکر تکست‌ها یا Anchor text در واقع متن‌هایی هستند که شما با آنها به صفحات خود لینک میدید.

بهترین آنکر تکست ها برای لینک سازی کلمات LSI هستند که می توانند ورودی سایت شما را انفجاری بالا ببرند.

البته با تصاویر هم میشود لینک داد.

پس بهتر است از همه اینا به صورت ترکیبی استفاده کنید و روی یکی زوم نکنید چرا که باعث افت رتبه شما می‌شود

پیشنهاد می‌کنیم مقاله بک لینک ایرانی ما را ببینید تا بهتر با این موضوع آشنا شوید.

نکته خیلی خیلی مهم چیه؟ نکته اینه که شما حتما باید وبلاگتون رو از قبل با محتوای دیگری غیر از محتوای سایت خود فعال کرده باشید و به صورت دوره ای و منظم بروز رسانی شده باشد تا بک لینک‌های شما در آن اثر خوبی داشته باشد.

منظور: منظور این است که یک دفعه نیایید و 5 تا یا ده تا مطلب رو از سایت خودتون توی وبلاگ‌ها صرفا کپی کنید و تابلو بازی در بیارید، چون گوگل کاملا میفهمد که این وبلاگ وبلاگ خودتونه که اینقدر واضح دارد تبلیغ شما را می‌کند.

حتما و حتما بنا به مقاله معرفی وبلاگ به سرچ کنسول وبلاگ‌های خود را به سرچ کنسول هم معرفی کنید تا موقع انتشار مطالب سریعتر بتوانید آن را به گوگل معرفی کنید.

اندکی خارج از بحث :

آیا بک لینک‌های PBN همیشه بد هستند؟

این بک لینک‌ها همیشه با خطراتی مواجه هستند و نمیشه گفت همیشه بد و یا همیشه مفید هستند، بستگی به نحوه استفاده و زمان استفاده شما دارد و اینکه برای چه سایتی و چه موضوعی و در چه موقعیتی از آن بهره ببرید!

توضیح کوتاه : بک لینک‌های پی بی ان همان بک لینک‌های هرمی هستند که از چند سایت به صورت همزمان به وب سایتی داده می‌شوند، و البته در دسته سئو کلاه سیاه و خاکستری بیشتر قرار می‌گیرند.

موضوعات مرتبط این مقاله :

  • بک لینک رایگان گوگل
  • بک لینک سایت رایگان
  • بک لینک ساز رایگان
  • چگونه بک لینک درست کنیم
  • لیست بک لینک رایگان

بک لینک رایگان با استفاده از وب سایت‌های موجود در فضای مجازی قابل اخذ کردن است و نیاز به دانش و یا تجربه خاصی ندارد، اما ما در سئو 6 با دریافت هزینه سئو اولیه وب سایت شما یا هزینه مشاوره سئو به شما بکلینک‌های رایگان هدفمندی میدهیم که میتواند در بهبود رتبه سایت شما موثر باشد.

برای گرفتن بک لینک رایگان بهتر است حداقل 2 سه ماه سایت تان عمر داشته باشد همچنین بهتر است حداقل 40 مطلب مفید با تعداد کلمات بالای 500 داشته باشید تا بکلینک برایتان مفیدتر باشد.

همچنین بهترین بکلینک‌های رایگان بک لینک‌هایی هستند که شما از وبلاگ یا سایت‌های خود گرفته باشید و یا لینک سازی در شبکه‌های اجتماعی خود انجام داده باشید…

در ابتدا بگذارید به مفهوم دامین آتوریتی و پیج آتوریتی اشاره کوتاهی بکنیم و نگاهی به این دو مفهوم داشته باشیم.

بک لینک با کیفیت چطور بک لینکی است؟

بک لینکی که از سایت‌های با آتوریتی بالا گرفته شود بک لینک با کیفیتی خواهد بود. اما بک لینک از سایت‌های خودتان نیز می‌تواند به همان کیفیت عمل کند.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی و تاثیر آن در بکلینک سازی :

این مقاله را در خصوص آتوریتی بخوانید : پیج آتوریتی موز رنک چیست و آیا واقعا خیلی مهم است

دامین آتوریتی یا قدرت دامنه مولفه ای است برای سنجش اعتبار سایت شما برای گوگل، عدد مربوط به دامین آتوریتی بین 1 تا 100 در تغییر است.

شما برای افزایش آن ناچار هستید که از سایت‌های مختلف بکلینک بگیرید و یا از همه بهتر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خوبی داشته باشید…

قبل از فکر به خرید بک لینک مقاله جامع : سفارش بک لینک ما را بخوانید.

پیج آتوریتی یا قدرت صفحات سایت شما، به چند مولفه ارتباط پیدا میکنند:

  • اولین و مهمترین مولفه بروزرسانی و مطلب گذاری سایت شماست
  • دومین مورد رفرنس یا منابع مرتبط با مقاله شما
  • سومین و آخرین مورد هم بکلینک‌های مستقیم برای آن مقاله شما

تمام این موارد به صورت مستقیم بر روی افزایش پیج آتوریتی سایت شما تاثیر گذار هستند.

تاثیر دامین آتوریتی بر کیفیت بک لینک

تاثیر دامین آتوریتی بر کیفیت بک لینک

توجه : تاثیرگذاری دامین آتوریتی و پیج آتوریتی سایت‌ها بر سایت شما به این گونه است که اگر سایتی که قصد بکلینک گرفتن ازش دارید قدرت دامنه بالاتری نسبت به شما داشته باشد بکلینک گرفتن از آن میتواند تاثیر مثبتی برای سایت شما داشته باشد و اگر سایت مذکور از سایت شما ضعیف تر باشد خب بکلینک‌ها میتواند تاثیر منفی بر سایت شما بگذارد.

نکته مهم : بکلینک گرفتن از سایت‌هایی که به مقدار زیاد به سایت‌های دیگر بکلینک داده اند می‌تواند تاثیر منفی بر رتبه سایت شما و قدرت سایت شما بگذارد چرا که عموما سایت‌هایی که تعداد زیادی بکلینک به سایت‌های دیگر داده اند از دید گوگل مجرم شناخته می‌شوند و اسپم اسکور آنها بالا میرود.

اسپم اسکور سایت‌ها اگرچه اهمیت بسیار زیادی دارند ولی بنظر میرسد که طبیعی لینک کردن از آن هم مهمتر است، یعنی به عنوان مثال اگر شما متن لینک یا بکلینک خود را که به آن Anchor Text میگویند همیشه در بکلینک سازی‌هایی که انجام می‌دهید دقیقا همان کلمه کلیدی سایتتان قرار دهید میتواند برایتان مشکل ساز شود چرا که گوگل متوجه میشود و ممکن است سایت شما را در آن کلمه کلیدی یا تمام کلمات کلیدی مهمتان جریمه کند.

تذکر : در دو آپدیت اخیر گوگل یکی در اواخر سال 2019 و یکی هم در می 2020 همانطور که می‌دانید تاکید گوگل بر کیفیت مقالات خیلی بیشتر از قبل شده است و لازم است شما نیز قبل از هر اقدامی برای بکلینک سازی و یا لینک بیلدینگ در شبکه‌های اجتماعی خود به کیفیت مقاله توجه ویژه ای داشته باشید.

تذکر : در آپدیت‌های اخیر گوگل در سال 2022 در الگوریتم‌های گوگل متوجه شدیم که سئو داخلی و معماری سایت و یا پیلار و کلاستر بندی درست می‌تواند بر رتبه دهی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

کیفیت مقاله را اول بالا ببرید بعد بکلینک رایگان بگیرید!؟

ویدئوی زیر را از دست ندهید :

کیفیت مقاله یکی از مهمترین فاکتورها است برای  رتبه گرفتن وب سایت شما، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

برای بهبود کیفیت مقاله خود مطلب قدیمی ما در خصوص نحوه مطلب گذاری درست را مطالعه کنید روی لینک روبرو کلیک کنید و مقاله مطلب گذاری را بخوانید : مطلب گذاری رو درست انجام بدید

از کجا بفهمیم قدرت سایتی که میخواهیم از آن بکلینک بگیریم چند است؟

با ورود به سایت : websiteseochecker قدرت سایت خود و هر سایت دیگری که می‌خواهید از آن بکلینک بگیرید را بررسی کنید، بهتر است سایت‌های با قدرت بالا را برای شروع انتخاب کنید.

به توصیه ما در سئو 6 بهترین کار برای همیشه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و عدم خرید و یا ایجاد بکلینک در هر سایتی با هر قدرت دامنه ای است.

علت اینکه میگوییم بکلینک نگیرید این است که بهتر است طبیعی عمل کنید تا مورد مجازات گوگل قرار نگیرید و گوگل شما رو یک فرد متقلب شناسایی نکند.

البته نتیجه گرفتن از شبکه‌های اجتماعی و لینک سازی در آنها بسیار زمان بر هست و شاید شما بخواهید بلاخره از وب سایت‌هایی که مورد تایید چند نفر سئو کار هستند بکلینک بگیرید، به همین خاطر در اینجا چند سایتی که تست کرده ایم را به شما معرفی می‌کنیم.

بکلینک در شبکه‌های اجتماعی ایرانی، کدوم شبکه‌های اجتماعی ایرانی بکلینک‌های موثر تری دارند؟؟

تذکر مهم قبل از شروع کار : بکلینک سازی در هر جایی غیر از سایت خودتان به منزله ریپورتاژ آگهی می‌باشد و بهتر است که متن مجزا و منحصر بفردی برای آن بنویسید هرچند که کوتاه باشد!

در مطلب فوق بک لینک‌های وبلاگی ایرانی فالو را قرار داده ایم که می‌توانند برای شما به شدت مفید باشند.

دریافت بک لینک رایگان از شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین کارها است پس حتما دریافت بک لینک رایگان از Social Media ها رو فراموش نکنید.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی زیر بکلینک‌های موثری دارند :

(در سایت آخری لینک مستقیم به سایت داده نمیشود ولی ورودی خوبی برای سایت خواهد داشت.)

چگونه بک لینک رایگان بگیریم ، چگونگی آن زیاد اهمیتی ندارد به قول علما شلخته بک لینک بگیرید و بی نظم اما بدانید چه موقعی خوب است بک لینک بگیرید.

معمولا کاربران میگن چگونه بک لینک درست کنیم اما ما به شما میگوییم چه زمانی باید بک لینک درست کنید چون چه زمانی مهم تر است از چگونه..

طبق نظر کارشناسان سئو زمانی شما مجاز به آغاز بک لینک سازی هستید که وب سایت شما بین رتبه 5 تا 15 در گوگل قرار گرفته باشد (یعنی یا وسط صفحه اول یا وسط صفحه دوم آمده باشد.)

نکته فوق العاده جذاب اینکه در سال 2022 بک لینک از دیگر وب سایت‌های خودتان موثر تر خواهد بود، همچنین از آن هم مهمتر اینکه اگر می‌خواهید رقبای خود را بگیرید بهتر است اول سایت‌های آنها را بررسی و تفاوت مقاله آنها با مقاله خود را کاملا بررسی کنید. (*این نکته میلیون دلاری در سئو بود*)

برای اینکه سایت خود را به این رتبه برسانید لازم است مطلب گذاری را درست انجام دهید که در مطلبی که لینک آن در زیر آمده کامل نحوه مطلب گذاری را شرح داده ایم:

تذکر خیلی خیلی مهم و حیاتی : از لینک سازی داخلی غافل نشوید و آنرا به نحو احسنت انجام دهید.

برای گوگل بسیار زیاد مهم است که شما صفحات خود را چگونه معرفی می‌کنید و داخل سایت خود چگونه آنها را تعریف می‌کنید.

حتی به عقیده ما لینک سازی داخلی بسیار مهمتر و تاثیرگذار تر از لینک سازی خارجی است و بهتر است صفحات مهم را به کاربران معرفی کنید و آنها را تشویق به بازدید از صفحات مهم سایتتان کنید.

برای درک بهتر لینک سازی داخلی فرض کنید وارد مغازه ای شده اید برای خرید جنسی سپس از فروشنده توضیحات می‌خواهید. کدام مورد پسند شماست؟ فروشنده به بهترین شکل ممکن محصول خود را معرفی و بولد کند یا بگوید از کیفیت آن اطلاعی ندارم یا کارخانه سازنده آنرا نمیشناسم و… (معرفی زیبای محصولات و مقالات سایت شما برابر است با انتقال ترافیک سایتتان به آن مقاله یا محصول و این برای گوگل خیلی خوشایند است).

موضوعات مرتبط این مقاله :

  • بک لینک رایگان گوگل
  • بک لینک سایت رایگان
  • بک لینک ساز رایگان
  • لیست بک لینک رایگان

سایت‌های بکلینک رایگان

سایت های بک لینک رایگان

سایت‌هایی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم برای کسب بکلینک رایگان از سایت‌های بک لینک با کیفیت تلفیقی از تجربه چندین ساله ما در امر سئو و تحقیقات جناب نورمحمدی در وبمستر سلام می‌باشد.

دریافت بک لینک رایگان از وب سایت‌های ساخت بلاگ یا صفحه هم کار خوبی است که البته بهتر است بکلینک کلمه کلیدی نباشد.

دریافت بک لینک رایگان با کلمه کلیدی اصلی مقالات در وب سایت‌های زیر می‌تواند شما را پنالتی کند!!

برای دیدن مقاله بکلینک سازی در وبمستر سلام میتوانید به سایت وبمسترسلام مراجعه کنید… : https://bit.ly/2ZUJ5Ur

اما در اینجا سعی داریم در بهترین لینک‌های اشاره شده در مقاله بکلینک سازی وبمستر سلام اشاره کرده و تجربیات خود در سئو 6 را هم به آن بی افزاییم تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

سایت lonelyplanet : بعد از انجام ثبت نام به بخش Settings رفته و در قسمت Link آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

سایت qowap.com هم یک سایت وبلاگی هست که با ثبت نام در آن در واقع صاحب یک وبلاگ می‌شوید و پس از ورود به وبلاگ خود میتوانید با درج مقالات در آن به سایت خود بکلینک دهید..

در سایت : myspace نیز میتوانید در پروفایل خودتان لینک به سایت خود ایجاد کنید..

به سایت http://telegra.ph وارد شوید در مورد سایتتان یا مقاله ای که اخیرا گذاشته اید و یا محصولاتی که قصد دارید رتبه بهتری کسب کنند چیزی نوشته و منتشر کنید.

آموزش ساخت بک لینک

برای ساخت بک لینک در سایت‌های زیر عضو شوید

سایت‌های بیشتر برای اخذ بک لینک

در سایت بالاترین عضو شوید و مطلبتان را تبلیغ کنید.

در سایت : Tagged عضو شوید و لینک سازی کنید

در سایت : reddit هم میتوانید پیوند مقالات را بگذارید.

در سایت http://pointblog.net میتوانید وبلاگ بسازید و مطالب خودتون رو در اون لینک کنید

سایت https://tilda.cc سایت دیگری برای وبلاگ سازی.. (اسپم اسکور بالا دارد و برای سایت‌های ضعیف مناسب است)

در سایت میلر لایت لندینگ پیج بسازید (آتوریتی 80 و خیلی عالییییییییییییییه)

در سایت گوگل وبلاگ بسازید.

لیست بیش از 200 عدد پروفایل بک لینک رایگان

ساخت بکلینک رایگان در وبلاگ‌های خارجی

لیست وبلاگ‌دهی‌های خارجی را در ادامه درج کرده‌ایم. با ایجاد وبلاگ و انتشار مطلب خود می‌توانید بکلینک رایگان دریافت کنید.

Blogger.com

WordPress.com

LiveJournal.com

mystrikingly.com

Tumblr.com

Webs.com

Weebly.com

Penzu.com

Squarespace.com

Yola.com

Edublogs.org

Wix.com

Medium.com

Ghost.org

Postach.io

Jimdo.com

Blogspot.com

Edublogs.org

Launch.joomla.org

Doodlekit.com

Blogzag.com

Educationalimpactblog.com

برخی از لینک‌های موجود برای پروفایل لینک در ادامه تقدیم حضور می‌شوند :

https://devpost.com/

https://gitlab.com/

https://alternativeto.net/

https://www.viki.com/

https://www.exchangle.com/

https://www.etsy.com/

https://www.creativelive.com/

https://soundation.com/

https://www.chowhound.com/

http://wolpy.com/

https://www.minds.com/

https://www.etsy.com

https://www.goodreads.com/

https://archive.org

https://www.kickstarter.com/

https://www.4shared.com/

https://www.bloglovin.com/

https://www.instructables.com

https://www.change.org

https://www.academia.edu/

https://www.rottentomatoes.com/

https://ask.fm

https://8tracks.com/

https://www.verlocal.com/

https://startupmatcher.com/

https://www.selfgrowth.com/

https://www.magnitt.com/

http://www.listoid.com/

https://www.fanfiction.net/

https://disqus.com

http://www.panoramio.com

https://addons.mozilla.org

https://myspace.com

https://www.openstreetmap.org

http://en.gravatar.com

https://www.zotero.org

http://www.last.fm

http://www.livejournal.com

https://www.ted.com

http://visual.ly

http://wordpress.org

https://github.com

https://www.xplace.com/

http://www.bizsheet.com/

http://www.twenty19.com/

https://www.tripline.net

https://www.themesnap.com/

https://www.sporcle.com

https://www.discogs.com/

http://ihubbub.com

https://www.trustroo.com/

https://www.memecenter.com/

https://www.quibblo.com/

https://www.seedandspark.com/

https://www.levo.com/

http://www.plerb.com/

https://stocktwits.com/

https://reedsy.com/

https://qudos.com

https://www.rtsoft.com/

https://www.ulule.com/

https://pixelation.org/

https://www.constantcontact.com/

https://www.zintro.com/

http://www.startalyze.com/

https://yarabook.com/

http://www.gistnetwork.org/

https://www.startupranking.com

https://appsumo.com

https://www.getrevue.co

ThemePalace: WordPress Themes & Plugins

https://dasauge.com/

https://archello.com/

https://www.startupdb.asia/

https://profiles.yourstory.com/

https://www.kaggle.com/

https://www.sugaroutfitters.com

https://500px.com/

http://addyp.com/

http://www.shoppaloalto.com/

https://publiclab.org/

http://pixeljoint.com/

https://www.smashwords.com/

https://steepster.com/

https://www.digitalocean.com/

https://www.openlearning.com/

http://www.cplusplus.com/

http://www.komikia.com/

http://appsplit.com/

https://itsmyurls.com/

https://www.bagtheweb.com/

https://www.lonelyplanet.com/

https://gitlab.com

http://www.dotnetfunda.com

https://www.clippings.me/

https://enternships.com/

https://www.spreaker.com/

http://theymakeapps.com/

https://www.pexels.com/

https://www.feedsfloor.com/

https://www.cnet.com

https://dailylit.com/

http://hoverboard.io/

http://reaach.com/

http://www.loopdesk.com/

https://prototypr.io/

http://defol.io/

http://www.nfomedia.com/

https://www.misterpoll.com/

https://www.gapyear.com

https://letterboxd.com

https://www.intensedebate.com/

https://myspace.com/

https://www.ultimate-guitar.com/

https://www.pbase.com/

https://www.deviantart.com/

https://cults3d.com/

https://www.pearltrees.com

https://www.metal-archives.com

https://coub.com/

Home

https://myanimelist.net/

http://www.cplusplus.com

Homepage

http://uid.me/

http://guildwork.com/

https://www.gps-sport.net/

https://zeef.com/

https://cycling74.com/

http://www.mappery.com/

https://www.mightycause.com/

https://www.artfire.com/

https://www.seedandspark.com

http://www.supportduweb.com

https://findery.com/

https://www.turnkeylinux.org

https://www.wishlistr.com

https://www.ulule.com

https://stackoverflow.com

https://www.indiegogo.com/

https://disqus.com/

https://slides.com/

https://www.openstreetmap.org/

https://dashburst.com/

https://www.funadvice.com/

http://www.webestools.com/

..برخی از سایت‌های فوق نیاز به VPN دارند برای ورود..

و 👈👈👈 32 سایت جهت درج رایگان یا تقریبا رایگان مقالات و لینک‌های شما با قدرت دامنه بالا

و همچنین در اینجا 👈👈👈 Content marketing را هم ببینید..👌👌عالیه قدرت بکلینک‌ها..

 

3 کار مهم قبل از ساخت بک لینک رایگان در سال 2022

نکات مهم قبل از ساخت بک لینک رایگان در سال 2022

1- تحقیق عبارات کلیدی را درست انجام داده باشید که اگر این کار را نکرده باشید 100% بک لینک گرفتن بی فایده است

2- رقبای خود را درست شناخته باشید و حتما یه دور مطالب اونا رو خونده باشید.

3- مزیت رقابتی داشته باشید و برای نیچ مارکتینگ (تخصص اصلی خودتان که رقبا در آن خوب کار نمیکنند) خود فعالیت کنید.

این سه کار قبل از بک لینک سازی بسیار مهم هستند و باید در سال 2022 به آنها جدا توجه کرد

ایندکس شدن سریعتر بکلینک‌های دریافتی!

با عضویت در کانال اینستاگرام ما از مشاوره رایگان سئو بهره مند شوید

با عضویت در کانال اینستاگرام ما همچنین می‌توانیم کیفیت بکلینک‌های شما را بررسی و راهکار مناسبی برای رشد سایتتان به شما ارائه دهیم

بک لینک رایگان – بک لینک رایگان

موضوعات مرتبط این مقاله :

  • بک لینک رایگان گوگل
  • بک لینک سایت رایگان
  • بک لینک ساز رایگان
  • لیست بک لینک رایگان

بک لینک رایگان

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0