سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

سئو کلاه سیاه چیست و شامل چه مواردی میشود؟

سئو کلاه سیاه چیست و شامل چه مواردی میشود؟

سئو کلاه سیاه در واقع به هر کاری می گویند که بخواهید سریعتر نتیجه بگیرید، در این مطلب از سئو 6 به شما می گوییم که چه اقداماتی شامل سئو کلاه سیاه و جریمه گوگل می شوند و چه اقداماتی می تواند واقعا خطرناک باشند.

سئو کلاه سیاه چرا مضر است و نباید از آن استفاده کرد؟

سئو کلاه سیاه چیست و چرا مضر است؟

همانطور که می دانید هر چیزی یک اصولی دارد، به عنوان مثال شما می خواهید در دانشگاه از استاد نمره خوبی بگیرید طبیعتا باید درس را خوب بخوانید، یا به عنوان مثال اگر می خواهید در مسابقه اتوموبیل رانی اول تا سوم شوید باید ماشین خود را تقویت کنید باید خوب بتوانید ماشین برانید و به چندین و چند نکته توجه کنید تا بتوانید مقام بیاورید.

حالا گوگل که کارش معرفی فروشگاه ها و مقالات برتر به مردم کل دنیاست قطعا برای انتخاب ده سایت برتر ملاک های سخت گیرانه ای دارد و مقایسه خواهد کرد سایت ها را با یکدیگر، تاکنون 1001 نکته مکتوب برای سئو مطرح شده و نکات بسیار ریز دیگری هم به تجربه بدست آمده و مطرح نشده اند.

تا سال 2021 حدود 20 الگوریتم رسمی گوگل مسئول رتبه دهی به وب سایت ها هستند و اگر آنها را نشناسید و ملاک های آنان را ندانید به سختی خواهید توانست از گوگل رتبه بگیرید.

قبل از ورود به بحث این مقاله بهتر است تا بدانید سئو کلاه سفید چیست؟ و سپس وارد بحث این مقاله شوید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

روشی غیر اصولی و غیر اخلاقی برای افزایش اعتبار، ترافیک و رتبه و جایگاه یک وب سایت نزد گوگل است، که شامل مفهوم میخوام فقط سریع نتیجه بگیرم می شود.

انواع سئو کلاه سیاه چیست

سئوی کلاه‌ سیاه از نظر تقسیم بندی انواع مختلفی دارد و هر روشی که شما از آن استفاده کنید که برخلاف الگوریتم های گوگل باشد می تواند جزو روشهای صحیح کلاه‌ سیاه قرار بگیرد.
شاید از خودتان بپرسید که الگوریتم های گوگل چه ملاک هایی دارند و چگونه متوجه می شوند که ما از سئو کلاه‌ سیاه استفاده کرده ایم یا خیر.
پاسخ خیلی ساده است در خصوص الگوریتم های گوگل شما می توانید در اینترنت مطالعه کامل داشته باشید و نحوه رفتار آنها را بشناسید اما در اینجا و در این مقاله از سئو ۶ برخی از آنها را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.
مهمترین انواع سئو کلاه سیاه و چیزی که گوگل از آن به شدت متنفر است لینک سازی غیر حرفه ای توسط صاحبان وب سایت و یا شرکت های فروش بک لینک می باشد.

سئو کلاه سیاه در واقع به یک یا چند مورد از پارامتر های گوگل توجه ویژه می کند و سایر ملاک ها را کمتر توجه می کند به همین خاطر گوگل به اینگونه وب سایت ها مشکوک می شود و رتبه آن ها را خراب می کند و یا از فهرست خود آنها را خارج می کند.

چه کار هایی در لیست سئو کلاه سیاه قرار میگیرند؟

چه کار هایی در لیست سئو کلاه سیاه قرار میگیرند؟

کلاً هر کاری که به صورت ربات یا به صورت عمده انجام شود مانند لینک سازی (لینک سازی انبوه) مانند تبلیغات شبکه های اجتماعی (انبوه و بی برنامه) و مانند کپی محتوا از وب سایت های دیگر جزو سئوی کلاه سیاه محسوب می شوند.

خصوصاً فعالیت در فرم ها و شبکه های اطلاع رسانی که به صورت مشکوک انجام شود و انبوه می تواند سئوی کلاه سیاه محسوب شود..

Pbn یا لینک سازی هرمی نیز جزو سئوی کلاه سیاه محسوب می شود.

pbn چیست

نمیدانم اگر به شما بگوییم که تولید محتوا توسط افراد دیگر هم ممکن است جزو سئو کلاه سیاه محسوب شود نگران می شوید یا نه، اما باید واقعیت را به شما بگوییم که بله، اگر محتوای تولید شده توسط فرد دیگری محتوای تخصصی در حوزه کاری شما باشد و فرد تولید کننده محتوا دانش کافی در آن زمینه را نداشته باشد، آن محتوا نیز به عنوان زامبی پیج یا یتیم پیج میتواند به راحی به سئوی سایت شما آسیب بزند. (بنا بر الگوریتم EAT گوگل).

ربات های گوگل و الگوریتم های گوگل چگونه سئو کلاه سیاه را تشخیص می دهند؟

ربات های گوگل در طول شبانه روز تمام فعالیت های وب سایت ها در کل دنیا را رصد می کنند و آنها را تحت نظر دارند، اگر وب سایتی که هیچ گونه فعالیتی نداشته یک دفعه کلی بکلینک دریافت کنه یا کلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا فروم ها داشته باشه طبیعتا به آن شک می کند و آنرا مجازات خواهد کرد.

چگونه از سئو کلاه سیاه در امان باشیم و سایت را هم به درستی مدیریت کنیم؟

وقتی صحبت از سئو کلاه سیاه می شود بحث سئو منفی رقبا برای شما هم مطرح می شود، و بهتر است مقاله سئو منفی که در جلمه اول برایتان لینک کردیم را هم بخوانید، مقاله مقابله با لینک های اسپم و سئو مفنی چگونه است؟ هم در این زمینه کار گشاست.

اگر وب سایت شما مورد حمله سئو منفی واقع نشود و شما به صورت منظم تولید محتوا داشته باشید و در شبکه های اجتماعی خود و وبلاگ ها خود لینک سازی انجام دهید، خیلی بعید است گوگل شما را جریمه کند، و اینطوری می توان از سئو کلاه سیاه در امان ماند.

اما بهتر است به صورت دوره ای لینک های خارجی وب سایت خود را توسط ابزار ahref بررسی کنید و آنها را تحلیل کنید.

و از همه مهمتر حواستان به جایگاه کلمات کلیدی اصلیتان باشد و اگر به صورت غیر منتظره ای رتبه شما در کلماتی افت پیدا کرد علت آن را بررسی کنید.

به این خاطر که سئو کلاه سیاه و اثرات آن به صورت مستقیم و آنی می توان بر رتبه شما تاثیر بگذارد.

به جای فکر به سئو کلاه سایت چه کار هایی خوب است انجام دهیم؟

سئو کلاه سیاه و راه های پیشگیری از آن

تولید محتوا

فعالیت در شبکه های اجتماعی

تقلید هدفمند از رقبا

اگر نکته ای جا مانده که خوب است در این محتوا قرار داده شود شما آن را به ما بگویید..

نکته میلیون دلاری : سئوی کلاه‌ سیاه شامل موارد بسیار زیادی می شود و هر گونه اقدامی که خلاف الگوریتم های گوگل باشد مي تواند جزء سئوی کلاه‌ سیاه قرار بگیرد حتی کلاه خاکستری هم می تواند سیاه محسوب شود، پس در هر اقدامی که روی محتوا و سایت خود انجام میدهید و مخصوصا لینک سازی های خود دقت فراوان کنید.

پکیج آموزشی سئو ما را حتما بخرید که نسبت به قیمتی که زده ایم، قطعا ده ها برابر مطلب رو ارائه میده به شما دوستان و همراهان سئو 6..

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0