سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

13 گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت

13 گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت

13 گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت

بانس ریت سایت از جهت اینکه میزان تعاملی بودن سایت شما را بیان میکند بسیار اهمیت دارد و نباید از آن غافل باشید.

مطلبی که پیش رو دارید ترجمه مفهومی و روان از مطلب neil pattel در سایتش هست و مخلوطی از تجربه کاری تیم سئو 6 که در 8 سال گذشته به اثبات رسیده و مواردی هستند که اثر منفی بر روی سایت نگذارند و برای سایت شما مفید باشند. با سئو 6 تا انتهای این مقاله مفید همراه باشید.

وقتی برای افزایش عملکرد جستجوی سایت خود سخت تلاش می کنید و قصد دارید که از سایتتان نتیجه بگیرید، یکی از کارهایی که باید انجام دهید کاهش بانس ریت بالا است.

در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه اگر آنها را رعایت نکنید تلاش شما برای کاهش بانس ریت بی فایده خواهد بود :

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم

روش های گفته شده در این مقاله توسط ما پیاده سازی شده و به تجربه رسیده:

کاهش بانس ریت سایت

در یک کلام بانس ریت هرچقدر کمتر باشد بهتر است، چون تا زمانیکه مشتری در مغازه در حال گردش هست امکان خرید کردنش هم بیشتر است…

اینکه بانس ریت چیست قبلا مطرح شده در سئو 6 و میتوانید با خواندن مقاله بانس ریت ما اطلاعات کامل تر و بهتری در مورد بانس ریت کسب کنید

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

مختصرا هنگامی که یک کاربر (به عنوان مثال ، مشتری ، چشم انداز یا خواننده) به سایت شما در هر صفحه (به عنوان صفحه ورودی شناخته می شود) وارد می شود و بدون بازدید از صفحات دیگر از سایت خارج می شود، باعث افزایش بانس ریت شما می شود.

در واقع بانس ریت سایت شما درصد تمام کاربران که وارد و خارج می شوند هست به همراه زمان ماندگاری کاربران در سایتتان.

خواندن مقاله قدیمی : بانس ریت واقعا چیه و چطور کم یا زیاد میشه اصول کاربردی را در ابتدا به شما توصیه می کنم..

و در همین ابتدا باید معنا و مفهوم CTA رو بدانید تا این مقاله برایتان ملموس تر شود. مختصر بخواهیم این کلمه رو برایتان شرح دهیم هر دکمه از سایت شما هست که کاری را انجام بدهد، مثلا ادامه مطلب را نشان دهد، اطلاعات شما را در قالب فرم تماسی برای صاحب سایت بفرستد یا حتی دکمه ای برای تماس، 8 مدل از دکمه کال تو اکشن (Call-To-Action) رو ببینید

این دکمه ها در واقع ایجاد سرگرمی برای کاربر میکند و کاربر روی آنها کلیک میکند و بیشتر در سایت ما وبگردی میکند و می ماند.

13 مورد و نکته در خصوص کاهش بانس ریت نیل در سایت خودش مطرح کرده که خب مهمترین آن ها را به صورت کامل تری توضیح می دهیم و سایر موارد قدیمی تر رو فقط مرور می کنیم و توضیح مختصر خدمت شما خواهیم داد.

1. خوانایی مطالب خود را بهبود بخشید

خوانایی مطالب خود را بهبود بخشید

یکی از دلایلی که ممکن است مشتریان هدف شما سایت شما را ترک کنند عدم خوانایی است. تجربه کاربر وقتی شروع می شود که محتوای شما خواندنی باشد.
خواندن و خوانا کردن مطلب به طور خاص، بخش های بزرگی از متن خوانندگان را به خودش جذب خواهد کرد، بنابراین از آنها استفاده کنید.

حتی در رفع غلط های املایی و خوانا تر کردن مطالبتان کوشا باشید و سعی کنید بهترین مطلب خودتان را به کاربر ارائه دهید.

بسیاری از وبلاگ های شرکت های مختلف را با محتوای عالی میبینیم که متاسفانه قالب بندی خوب مطالب را در آنها مشاهده نمی کنیم. این باعث افزایش شدید و سریع تر می شود نرخ خروج یا بانس ریت می شود در نتیجه، مشتریان حتی به شایستگی های محتوا نیز نمی رسند. این یک تجربه کاربری خوب ایجاد نمی کند.

اگر به تعدادی از پست های من نگاه کنید، می بینید که چگونه می توانم پست هایم را با روشی آسان برای خواندن تنظیم کنم. در سئو 6 هم سعی شده مطالب کاربردی تر ارائه شوند فقط و هم اینکه سعی شده مطالب زیبا به نظر برسند و پاراگراف های طولانی و مقالات بدرد نخور استفاده نشده، این کار تا حد زیادی به شما در معرفی بهتر کارتان و برندتان کمک می کند.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

حتی وقتی من در مورد شیوه های فنی SEO توضیح می دهم ، هنوز هم پست را می شکنم و مثل صحبت می کنم.
اول ، عنوان – بزرگ و جسورانه. سپس از زیرنویس ها و نقاط گلوله استفاده می کنم تا مقاله آسانتر شود.

توضیح مختصر : بهتر است همیشه به همراه هر سرتیتر اصلی چند زیرتیتر کوتاه و گویا باشد که بهتر است تیتر های اصلی مطلب داخل هدینگ 2 و یا اچ 2 و زیر تیتر ها هدینگ 3 یا اچ 3 باشند.

اینجا چند نکته برای کمک به شما در قالب بندی مطالب و خواندن بیشتر آن آمده است:

از زیرنویس ها استفاده کنید تا نور بیشتری به موضوع خود بزنید.(در بالا توضیح دادیم)
از نقاط گلوله برای توضیح فواید یا نکات قابل ذکر استفاده کنید.(منظور بیان موضوعات مطالب در لیست ها هست)
در صورت لزوم از نمودارها ، تصاویر ، تصاویر و نقل قول های زیادی از کارشناسان صنعت استفاده کنید.
چندین بار کلمات کلیدی تکرار شود (این کار را بیش از حد نکنید).
در مطالب خود سوالات زیادی بپرسید، به جای اینکه فقط به موضوع اصلی بپردازید، خوانندگان را دعوت به مشارکت کنید.
محتوای خود را با زیر عنوان با عنوان “نتیجه گیری” به پایان برسانید. این به خواننده می گوید که به سرعت چند حرف آخر را بخواند و چکیده مطلب را متوجه شود.
متاسفانه آنالیزور محتوای خوب و تشخیص آن برای سایت های فارسی وجود ندارد اما برای سایت های انگلیسی میشود از :  www.read-able.com استفاده کرد.

تذکر : خوش خوان بودن محتوا بیشتر باید با دقت فراوان بدست آید و تجربی هست و نمی شود گفت اصول مستدل و محکمی داریم برای این بحث که باید روی تمام سایت ها فقط به آن صورت اعمال شود.

2. از باز شدن پنجره های اضافی جلوگیری کنید – UX را مختل نکنید.

از باز شدن پنجره های اضافی جلوگیری کنید - UX را مختل نکنید

توصیه ما در سئو 6 این است که به هیچ وجه از هیچ نوعی از پاپ آپ ها استفاده نکنید چرا که تجربه کاربر (UX) و خاطره خوش او از بازدید سایت شما خراب خواهد شد.

آیا می دانید 70٪ از کاربران می گویند که پاپ آپ های نامربوط را آزار دهنده می دانند؟
این هرگز تغییر نخواهد کرد – بیشتر مردم همیشه از پاپ آپ ها متنفر خواهند بود. در میان دارندگان سایت و بازاریابان ، این موضوع به شدت بحث شده است:

استفاده از پنجره ها یا جلوگیری از آنها؟

من از پنجره ها استفاده نمی کنم ، زیرا آنها کاربران را اذیت می کنند و منجر به افزایش شدید بانس ریت می شوند. من می دانم که هنگام بازدید از یک سایت، یک پنجره بازشونده اختلال ایجاد می کند و ممکن است کاربر تصمیم به ترک سایت بگیرد.

برخی از بازاریابان از پاپ آپ ها استفاده می کنند برای افزایش بازدید که البته ما در سئو 6 توصیه نمی کنیم.

اگر می خواهید سایتی محبوب ایجاد کنید که تعداد زیادی بازدید کننده ارگانیک دارد، بهتر است صرف نظر کنید از پاپ آپ ها در انواع مختلف آن، اما اگر سایت شما لازم دارد که ایمیل کاربران را جمع کند در این حال می تواند از پاپ آپ های اینگونه استفاده کنید.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

محدود کردن یا کاملاً اجتناب از پنجره ها. یا حداقل آنها را تا حد ممکن محجور و آزاردهنده جلوه دهید.
برخی از پنجره ها به خوبی طراحی شده اند و بازدید کنندگان را به خواننده های بلند مدت تبدیل می کنند، که این بخشی از بهبود نرخ تبدیل است و باعث کاهش بانس ریت می شود.

اما ، وقتی ما در مورد ترافیک موتورهای جستجو صحبت می کنیم و چه چیزی باعث می شود کاربران جستجو هیجان زده شوند، فقط یک تجربه کاربر است که باعث میشود او دوباره به سایت شما وارد شود.

بنظر ما در تیم سئو 6 بهتر است کاربر را زیاد اذیت نکنید و درخواست ها و توقعات بیجا از او نداشته باشید.

3. یک دکمه تماس (Call-To-Action) قانع کننده برای جلب توجه کاربر ایجاد کنید.

یک دکمه تماس (Call-To-Action) قانع کننده برای جلب توجه کاربر ایجاد کنید

بعد از اینکه بازدید کنندگان را با عنوان سایت یا مقاله خود جذب کرده و به محتوا علاقه مند کردید، آنها را با CTA ضعیف از دست ندهید.

به طرق مختلف اما اصولی سعی کنید کاربر را در سایت نگه دارید نمیدانیم دقیق به چه شکل برای هر سایتی ترفندی به کار میرود. شاید لازم باشد از افزونه وردپرسی Smart Floating Action Buttons – Click to Call, Chat & More – Buttonizer برای افزودن دکمه واتس آپ استفاده کنید که البته کار خوبی است.

ممکن است بخواهید از انواع بنر های متحرک و.. استفاده کنید که خب حتما این کار را با مشورت انجام دهید.

استفاده درست از انواع بنر ها و دکمه ها در سایت میتواند باعث وبگردی بیشتر  کاربرانتان و کاهش بانس ریت شود.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

4- داستان پردازی برند خود را بهبود بخشید

داستان پردازی برند خود را بهبود بخشید

داستان پردازی ذهن مخاطبین شما را به خود جلب می کند. اما ، شما باید به خوبی از آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که مشتریان از به یاد آوردن و پاسخ دادن به داستانهای خوب استقبال می کنند.

داستان گویی می تواند برند شما را به زندگی بیاورد.

باید نحوه خواندن مطالب توسط مردم را تشخیص دهید. آنها اکثراً صفحه را اسکن می کنند و به دنبال چیزی هستند که برجسته است.

آن چیز می تواند یک زیر نویس ، یک کلمه ، یک اصطلاح یا یک تصویر باشد. داستان پردازی می تواند آن عناصر چشم نواز را با بقیه مطالب شما مرتبط کند.

البته که شما نیاز به وضوح در محتوای خود دارید. اما ، داستان پردازی به محتوای شما کمک می کند تا بصورت پویا و عاطفی برای کاربران جذاب باشد. پویا از این نظر که به صورت منسجم تمام شبهات پیرامون یک موضوع را توضیح بدهید و عاطفی به این معناست که کاربر بداند که شما دلسوزانه این مطلب را برای او نوشته اید.

در نتیجه ، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد اگر این اصول را رعایت کنید.

بنابراین ، اگر هدف شما ایجاد یک مخاطب وفادار است که مطالب شما را بخواند ، چگونه باید داستان گویی را در محتوای خود بگنجانید؟

به پیشنهادات خود پاسخ دهید و در ماجراهای خود شرکت کنید. یعنی چه؟

یعنی اینکه پیرامون موضوعاتی که مطرح می کنید بهتر است سوالات و پیشنهاداتی برای رفع آن مشکلات یا مسائل هم مطرح شود و آن ها را موشکافانه بررسی کنید.

مشتریان را قهرمان کنید : آن هاندلی گفت اگر می خواهید داستان شما به یاد ماندنی باشد و واقعاً منجر به رشد تجارت شود ،
باید : “مشتری را قهرمان داستان کنید.” این امر باعث می شود که مشتریان در درجه اول قرار بگیرند و محتوا شما با کیفیت بالا نوشته شود و خوانندگانتان واکنش های خوبی از خود نشان دهند.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

آنها برای به اشتراک گذاشتن سودمند خواهند بود. و به اشتراک گذاشتن مطالب شما سطح اعتماد آنها را نشان می دهد.

اعتماد باعث افزایش تجربه کاربر می شود.

اگرچه مطرح کردن مقالات در سایت به صورت داستان وار و رعایت درج مقدمه و طرح سوالات و محتوای اصلی و نتیجه گیری خوب است، اما نباید حوصله کاربر را سر ببرید.

 

5- وبلاگ خود را با محتوای مناسب تازه نگه دارید.

وبلاگ خود را با محتوای مناسب تازه نگه دارید

تازه نگه داشتن وبلاگ خود ، با محتوای مناسب ، همیشه بهترین ROI (بازگشت سرمایه گذاری Return on investment) را به همراه خواهد داشت.

طبق HubSpot ، مشاغلی که وبلاگ های خود را با محتوای تازه به طور مرتب به روز می کنند ، نسبت به کسانی که به طور منظم این کار را انجام نمی دهند در جذب مجدد کاربر موفق تر هستند. البته متفاوت بودن محتوای قدرتمند از محتوای مناسب مهم است.

محتوای قدرتمند ممکن است واکنشی مانند درج کامنت از سوی خوانندگان شما به همراه داشته باشد، اما ممکن است مشکلات آنها را برطرف نکند. در مقابل محتوای مناسب معمولا اطلاعات عمومی کاربر را بالا میبرد و کاربر را زیاد به تعامل و درج دیدگاه مشتاق نمی کند.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

تذکر : بدانید که هر محتوا و مطلبی که تولید می کنید برای 95% از کاربرانتان که با موبایل وارد سایت شما می شوند هم تولید می کنید پس بهتر است این مطلب کم حجم باشد و در موبایل سریعتر لود شود.

 

6. کلمات کلیدی هدف با ترافیک با ارزش

کلمات کلیدی هدف با ترافیک با ارزش

 

کلماتی که در تصویر فوق میبینید بیشترین جستجو را داشته اند و بهتر است فردی که صاحب این سایت است روی آنها بیشتر کار کند (گزارش فوق از نمونه گزارشات گوگل آنالیتیکس می باشد.)

کلمات کلیدی می توانند کمپین بازاریابی محتوا را ایجاد کرده یا از بین ببرند اگر می خواهید عملکرد جستجو را بهبود بخشید ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی پر ارزش را شروع کنید ، زیرا این جایی است که ترافیک دارای ارزش بالا است.

تذکر : منظور نیل از این بند 6 این بوده که از کلماتی هم که رقبای شما با ادوردز رتبه می آورند و رتبه آوردن در آنها خیلی سخت است برای مقالات یا صفحه اصلی سایت خودتان استفاده کنید و فقط از کلماتی که حتما سایت شما با آنها به صفحه اول گوگل می آید استفاده نکنید، چون این کلمات ارزشمند هستند زیاد جستجو می شوند و میتوانند به سایتتان ارزش دهند.

تذکر دوم : نیل پنل در همین بند همچنین می گوید بهتر است از برند های تجاری در راستای کار خود هم در مقالاتتان استفاده کنید، مثلا اگر سایت شما فروشگاه گاوصندوق است خب ممکن است مردم سرچ کنند خرید گاوصندوق از دیجی کالا این میتواند یک کلمه با بار ترافیکی عالی باشد که اگر 0.1% آن هم در بازه ای از زمان وارد سایت شما شود از دید گوگل خیلی ارزشمند است.

 

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

تذکر سوم : مثلا فرض کنید مشتری با کلاسی رو که وارد مغازه شما می شود و در مورد مکینتاش سوال دارد، خب اگر شما یک اطلاعات حداقلی هم در موردش داشته باشید کافیست که او چند دقیقه ای را با شما صحبت کند و چه بسا که مشتری شما هم بشود، چون می گوید مغازه ای کوچک در بازار بود که فرد صاحب مغازه دانش خوبی داشت.

همچنین نیل می گوید به جای شکستن کلمات کلیدی از کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط معنایی با کلمه کلیدی شما دارند استفاده کنید که به آنها LSI Keywords گفته می شود.

 

7. بازدید کنندگان مناسب را جذب کنید

بازدید کنندگان مناسب را جذب کنید

کریستینا هالوورسون در کتاب استراتژی محتوا برای وب نوشت: “محتوای بهتر به معنای تجارت بهتر برای شما است.”
هنگامی که بازدید کننده وب سایت اشتباهات (غلط املایی بی ربطی موضوع یا هرچیزی) را از ابتدا مشاهده می کنید، گزاف گویی (بانس ریت سایت شما) بیشتر اتفاق می افتد.

اگر استراتژی محتوا شما بازدیدکنندگان مناسبی را ایجاد نمی کند و فروش شما را افزایش نمی دهد ، زمان بهبود آن است.

از دید سئو 6 محتوای شما نباید خیلی کوتاه باشد که کاربر به سوالات ذهنی اش نرسد و نه خیلی طولانی و با تفاسیر زیاد باشد که کاربر خسته شود از خواندن آن مطلب.

تذکر : بنظر مقالات بالای 2000 کمه در گوگل بهتر رتبه می آورند اما این بدان معنی نیست که هرچه مقاله داریم باید بالای 2000 کلمه باشد برای تمام سایت ها، چراکه هر مبحثی حجم مشخصی از مطلب را می خواهد نه بیشتر و نه کمتر..

تذکر 2 : کاربران را با هر ترفندی جذب نکنید، یعنی مثلا اگر در مورد آموزش سئو 0 تا 100 مطلب ننوشته اید و فقط یک بخشی از مبانی پایه سئو را مطرح کردید سعی نکنید کاربران را با این کلمه جذب کنید چون آنها به سرعت از سایت شما خارج می شوند و بانس ریت سایت شما افزوده خواهد شد.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

8. برای کاربران توضیحات متا جذاب بنویسید

توضیحات متا در سئو سایت چه نقشی دارند

بسیاری از شرکت ها توضیحات متا را برای کاربران جستجو کننده بهینه نمی کنند. در نتیجه، نرخ کلیک آنها همچنان کاهش می یابد و کاربران تمایلی به ورود به سایتشان نشان نمی دهند.

توضیحات متا یک بحث مهم است و نباید از آن غافل شد.

اگر مطلبی توضیحات متا نداشته باشد باعث می شود گوگل خودش از درون محتوای شما بخشی را انتخاب کند و قرار دهد.

اگر کوتاه باشد مطلب رتبه خوبی نمی آورد یا گوگل باز هم خودش بخشی از محتوا را توضیحات قرار می دهد.

اگر طول توضیحات متای شما بیش از 155 کارکتر یا در سال های جدید 2020 بیش از 136 کارکتر باشد گوگل ادامه آن را حذف می کند و مطلب رتبه بدی می آورد.

و از همه مهمتر اینکه اگر توضیحات متای شما جمله بندی درستی نداشته باشد (منظور روان خوانده شدن است) باز هم سایت شما عقب تر دیده می شود نسبت به رقبا.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

9. ایجاد صفحات چندگانه برای کلید واژه های با حجم بالا

ایجاد صفحات چندگانه برای کلید واژه های با حجم بالا

هرچه تعداد مقالات شما بیشتر باشد بهتر است، چرا که هر مقاله یک لندینگ پیج و یا صفحه فرود و ورود کاربر است و باید برای افزایش تعداد آن فکری کرد چرا که می تواند برای شما ترافیک خوبی به ارمغان آورد.

در اینجا نیل پتل می گوید اگر شما مبحثی دارید که باید در بخش های مختلف جوانب آن بررسی شود میتوانید برایش مطلب های زیادی در سایت بگذارید و این مطالب را به هم لینک کلید تا کاربر در سایت وبگردی کند و بانس ریت شما کاهش یابد.

تذکر : ایجاد مقالات متعدد نباید کلمه کلیدی محوری مطلب شما را زیر سوال ببرد و تمام مطالب با یک کلمه کلیدی سئو شوند، به این دلیل که این کار باعث می شود سایت شما هرگز نتواند با آن کلمه کلیدی رتبه بگیرد و همیشه بهتر است هر مقاله یا صفحه از سایت کلمه کلیدی مشخصی داشته باشد.

مثال :
مطلبی داریم با عنوان خرید عسل طبیعی درجه یک، مطلب بعدی را اگر با عنوان خرید عسل طبیعی تبریز بنویسیم اشتباه است و کلمه کلیدی محوری ما که خرید عسل طبیعی است زیر سوال میرود و دو مطلب با هم در گوگل ایندکس می شوند و باعث سردرگمی گوگل می شود و به هیچکدام از این دو مطلب رتبه خوبی نمی دهد.

10. زمان بارگذاری صفحه خود را سرعت ببخشید

از نظر سئو 6 تمام صفحات سایت شما باید سرعت لود خوبی داشته باشند و در کوتاهترین زمان ممکن بارگذاری شوند.

کاربران انتظار دارند که یک صفحه وب در مدت زمان 2 ثانیه یا کمتر باز شود. بعد از 3 ثانیه، آنها دیگر منتظر بارگذاری سایت شما نخواهند بود و آنها فقط به سمت سایت رقیب شما حرکت می کنند.

تذکر : از وب سایت جی تی متریکس برای کاهش سرعت لود سایت و صفحات سایتتان استفاده کنید.

سرعت لود وب سایت سئو 6

تذکر 2 : بنا به تجربه سئو کاری ما در تیم سئو 6 از سال 1391 تاکنون مهمترین مولفه های بهبود سرعت، کاهش حجم تصاویر و استفاده از Gzip و کش برای وب سایت ها هستند.

11. تنظیم لینک های خارجی برای باز کردن در ویندوز جدید

این موضوع ساده هست و نیاز به توضیح خاصی نیست، همیشه سعی کنید لینک های خود را تنظیم کنید که در صفحه جدید باز شوند، بازکردن پیوند در زبانه تازه را می توانید پس از درج لینک تنظیم کنید و به سادگی در تمام سیستم های مدیریت محتوا قابل انجام است.

12. سایت خود را به صورت موبایل دوستانه کنید

توضیح کوتاه : هرکاری که فکر می کنید لازم است انجام شود روی سایتتان تا کاربر در موبایل ها و تبلت های مختلف راحت تر باشد انجام دهید، دقیق نمیدانم چه کاری لازم دارد سایت شما، شاید لازم باشد فونت ها را کمی بزرگتر کنید یا دکمه ها را بزرگتر کنید و قابل کلیک تر شوند..

تذکر : ایرادات موبایلی سایت معمولا در وب سایت های آنالیز سئو و یا موبایل ریسپانسیو بینگ و ریسپانسیو گوگل بررسی می شوند.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

تذکر مهم : مهمترین مورد در حال حاضر AMP هست برای وب سایت که کاربران وردپرسی می توانند آن را با نصب افزونه ای به همین نام برای سایتشان تاییدیه بگیرند از گوگل.

13. نمایش اعتبار

اعتبار چیزی نیست که درباره آن سخن می گویید، اعتبار شما یعنی دیگران چگونه شما را درک می کنند. اعتبار اهمیت دارد – آن را نادیده نگیرید.
هر کاری که بصورت آنلاین انجام دهید ، تشخیص دهید که همه نمی توانند با هزینه شهرت و اصول خود را به سرعت یک جفت ارز بخرند.
درعوض ، از هر فرصتی برای کمک به دیگران استفاده کنید.

من نمی توانم یک لیست چک صریح از کارهایی را برای شما فراهم کنم که اعتبار شخصی شما را افزایش دهد. هیچ کس نمی تواند

شفاف بودن و دادن منابع ارزشمند زیادی به صورت رایگان هر دو در موفقیت من مؤثر بوده اند.

به طور خلاصه ، شما از افرادی که به آنها اعتماد ندارید ، خریداری نمی کنید؟

 

یک سایت معتبر موارد زیر را انجام می دهد:

باعث می شود مردم به آنچه گفته می شود اعتماد و اعتقاد داشته باشند (محتوای با کیفیت تولید می کند)

به افراد اطمینان می دهد که اطلاعات شخصی آنها بی خطر است.

اعتماد به آنها را در هنگام خرج کردن پول هایشان جرات بیشتری می دهد.

معضل خرید را از بین می برد (مثلاً باید خریداری کنم یا خیر)

مصرف کنندگان آنلاین هنگام خرید از مارک هایی مانند اپل ، آمازون و Zappos هیجان زده می شوند ، زیرا به نظر آنها این مارک ها معتبر هستند

تذکر : بهتر است درباره ما رو کامل کنید و درباره خودتان و شرکتتان در یک مطلب عالی با چینش خیلی خوب توضیح دهید چرا که این کار برای کاربران جذاب و خواندنی هست..

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

نتیجه گیری :

در این مقاله ، من روش های مختلفی را برای کاهش بانس ریت و افزایش نرخ تبدیل شما به شما نشان داده ام.

اما، بدون کیفیت بالا محتوا ، حتی اگر شما موفق به کاهش میزان گزاف گویی خود به نصف شوید ، خطر افزایش مجدد آن زیاد است.

توجه داشته باشید که ابتدا با ایجاد محتوای عمیق و مفید که پیدا می کنید ، اولویت خود را قرار دهید.

محتوا های سایتتان را مرتبط کنید با یکدیگر و کاربران را به خواندن مقاله خود تشویق کنید.

آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت – آموزش کاهش بانس ریت سایت

منبع اصلی :

13 Ways to Reduce Bounce Rate and Increase Your Conversions

نکته میلیون دلاری : بانس ریت اولین و مهمترین زنگ خطری است که ابزار های آنالیز وب سایت برای شما میزنند، و معنی آن اینست که کاربران به هر علتی از سایت شما و یا صفحه ای خاص از آن ناراضی هستند و این می تواند آغاز افت و آسیب به UX یا تجربه کاربری سایت شما باشد.

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه فرودی داره و خلاصه صبوری آخرش اون نتیجه مطلوب رو به همراه خواهد داشت. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0