۹ نکته برای افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

9 نکته برای افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

در این مطلب ترجمه شده در سئو ۶ میخواهیم در خصوص نرخ کلیک مقالات در موتور های جستجو صحبت کنیم

آیا CTR کم رتبه بندی SEO را خراب می کند؟ (۹ نکته برای افزایش CTR)

دیگر هیچ موضوعی در صدر SERP نیست و یک هدف کلی برای همه بهبود رتبه سایتشان است.

تذکر : serp مخفف صفحات نتایج موتور های جستجو هست : Search Engine Result Page برای دانستن موقعیت سایت در نتایج جستجو نیز از همین اصطلاح استفاده می شود.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

امروز ، هنگامی که در آنجا هستید، باید تلاش کنید تا آن موقعیت را حفظ کنید و ترس از لغزش رتبه را فراموش کنید.

در حالی که بحث هنوز هم ادامه دارد و نظرات “کارشناسان” همچنان درحال تغییر است، با توجه به اینکه موتورهای جستجو روی فاکتورهای UX متمرکزتر می شوند.

۹ نکته برای افزایش کلیک سایت

نرخ کلیک سایت چیست؟

CTR یا Click-Through Rate معیاری است که تعداد دفعات مشاهده یک نتیجه توسط کاربران را مشخص می کند یعنی به عبارتی نسبت تعداد دفعات جستجو به کلیک کاربران میشود CTR.

CTR درصد کاربرانی را نشان میدهد که در میان تمام کاربران که کلمه ای را سرچ کرده اند کلیک کرده و وارد سایت شما شده اند.

به نظر سئو ۶ شما حین بهبود کلیک و ورودی سایت خود باید به فکر بهبود مداوم بانس ریت سایت خود هم باشید و خواندن مقاله زیر به شما بسیار کمک خواهد کرد :

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

بخوانید : »»»  ۱۳ گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت

سرفصل یا تیتر های بهتری را بنویسید

۱. سرفصل یا تیتر های بهتری را بنویسید.

اگر مدت طولانی در حوزه وبلاگ نویسی بوده اید، به احتمال زیاد در مورد اهمیت نوشتن عناوین خوب و جذاب شنیده اید.

طبق گفته های Copyblogger ، به طور متوسط ​​، ۸ نفر از ۱۰ نفر فقط عنوان را می خوانند، اما فقط ۲ نفر از ۱۰ نفر بقیه را مطلب را هم می خوانند.

بنابراین ، اگر عناوین شما مهم و جذاب نیستند، آنها را نمی توان واقعاً سزاوار بازدید کاربران دانست.

اکنون ، در حالی که فرمول سختی برای نوشتن عناوین عالی وجود ندارد ، چند مؤلفه وجود دارد که باعث جذابیت ، جذابیت و تبدیل آنها می شوند.

وب سایت مفید برای دریافت عناوین جذاب

وب سایت مفید برای دریافت عناوین جذاب : title-generator.com

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

در اینجا چند نکته سریع برای نوشتن عناوین خوب برای پست وبلاگ شما آورده شده است:
عناوین در قالب بیان چگونگی هنوز هم بسیار پرطرفدار و قابل کلیک هستند.

اندازه عنوان را بین ۴۵ تا ۵۵ کاراکتر نگه دارید.

در عنوان از (-) یا (:) استفاده کنید. طبق گفته های Outbrain ، این میزان CTR را ۹ درصد افزایش می دهد.

از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. و کلمات کلیدی ناخوشایند را شامل نشود.

شامل کلمات قدرتمند و احساسی باشید. مثل این ها…

کلیک کنید از طریق نرخ برای جستجوگرها ، کلیک کنید از طریق نرخ-گوگل Seo ، CTR

از استفاده از کلمات پیچیده ای که مردم نمی فهمند جلوگیری کنید.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

از عناوین نتایج رتبه های برتر در طاقچه خود الهام بگیرید.

توضیحات مطالب

۲. هنگام نوشتن توضیحات متا فکر کنید

باور کنید یا نه ، توضیحات متا چیزی بیش از پر کردن کلمات کلیدی در یک خط است.

در صفحه نتیجه، بعد از عنوان شما، توضیحات متای سایت شما دومین چیزی است که کاربران آنرا می بینند.

آنها این قطعه را می خوانند تا درک بهتری از آنچه در داخل مقاله است و اینکه آیا آنچه را که می خواستند دریافت کنند یا نه، دریافت می کنند.

اگر قانع نشوند، دور می شوند.

اگر توضیحات متا شما به اندازه کافی جذاب و قانع کننده باشد، کاربران کلیک خواهند کرد.

بنابراین، چگونه توضیحات متا را که از نظر جذب کلیک، باید بنویسید؟

باز هم ، هیچ قانونی برای آن وجود ندارد. اما در اینجا چند نکته وجود دارد:

از تکرار همان مواردی که در تیتر گفته اید، خودداری کنید.

مقاله مفید در این خصوص :مطلب گذاری رو درست انجام بدید

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

خطوط مستقیم را از مقاله خود بریده نکنید. قطعه را شخصی کنید(توضیحات متای مطلب را شخصا بنویسید).

در خصوص “توصیف متا” طول “مطلوب” وجود ندارد. این بسته به سایت ، موضوع و عوامل دیگر متفاوت است. از اواخر سال ۲۰۱۹، گوگل در حال تغییر تعداد توضیحات مطلوب است که در SERP نشان می دهد. با این وجود ، بهتر است اگر سایز را بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ کاراکتر نگه دارید.

تعداد و کاراکترهای ویژه ای را برای مشخص کردن SERP درج کنید.

در مورد مشکلی که کاربران به دنبال راه حل هستند صحبت کنید.

 

ایجاد URL بهینه

۳. ایجاد URL بهینه

داشتن یک آدرس مناسب برای مطلب میتواند بهترین استراتژی برای رسیدن به رتبه بهتر و بهتر شدن مداوم رتبه باشد.

۵۰-۶۰ کاراکتر در URL بسیار ایده آل است.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

۴. (سعی کنید) مطابق با سؤال دقیق کاربران عنوان خود را تنظیم کنید

بگویید ، اگر کسی به دنبال “کاهش وزن در ۱۰ روز” باشد ، کدام یک از این دو نتیجه بیشتر احتمال دارد که او روی آن کلیک کند:

  • چگونه در ۱۰ روز وزن کم کنیم؟
  • ۱۵ نکته در مورد چگونگی به سرعت چربی از دست دادن

کدام یک را تصور کردید درست تر باشد؟

به احتمال زیاد اولین مورد ، زیرا مستقیماً به سؤال وی پاسخ می دهد.

یعنی هنگام نوشتن عناوین و توضیحات متا بسیار هدفمند باشید.

هر کس که می خواهید به آن برسد، باید احساس کند که این نتیجه دقیقاً برای او حاصل شده است. آنها باید فکر کنند “این برای من است”.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

تذکر : سعی نکنید کاربران را به اجبار به سایت خود بکشناید (در صورتی که کاربر در نگاه اول بفهمد که مطلب شما چیزی که میخاد نیست فوری از سایت شما خارج می شود.)

استفاده از SCHEMA Markup

۵. استفاده از SCHEMA Markup

استفاده از SCHEMA Markup اگر چه کار خوب و توصیه شده ای است اما گوگل گفته است که تاثیر مستقیم بر رتبه بندی نخواهد داشت.

تذکر : دقت کنید که به هنگام استفاده از این قابلیت در سایت خود نباید در سایت خود دو متای توضیحات را مشاهده کنید.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

۶. تصاویر را فراموش نکنید

تصاویر سئو را به شکلی بزرگ تحت تأثیر قرار می دهند.

مهمتر از همه، اگر تصویر متناسب و جذابی به مقاله سایتتان اضافه کنید، می تواند معیارهای نامزدی شما را برای رتبه بهتر آوردن تقویت کند.

دوم، فرصت کافی برای درج کلمات کلیدی مربوط (کپشن عکس، عنوان عکس، توضیحات عکس) فراهم می کند، که به رتبه بندی کمک می کند.

سوم ، بهینه سازی مناسب تصویر و کم حجم کردن آنها می تواند به بارگیری سریع صفحه وب شما کمک کند. و این پوشیده نیست، موتورهای جستجو عاشق وب سایتهایی هستند که سریعاً بارگیری می شوند.

از طرف دیگر، تصاویر نیز نقش شگفت آور خوبی در نرخ کلیک از طریق جستجوها دارند.

Google تصاویر دارای تعداد قابل توجهی از جستجوهای ماهانه است. کاربران زیادی هستند که از طریق تصاویر وارد سایت شما میشوند..

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

 

۷. نتیجه خود را پیش نمایش کنید

گاهی اوقات می توانید فقط با نگاه کردن به آن بگویید که واقعاً خوب یا قابل کلیک است یا نه.

پس بهتر است پیش نمایش مطلب خود را در گوگل ببینید و سپس اقدام به انتشار آن کنید

این سایت به شما کمک می کند : پیش نمایش سایت در نتایج گوگل

از رقبای برتر در رتبه بندی گوگل کپی برداری کنید

۸. از رقبای برتر در رتبه بندی گوگل کپی برداری کنید

من طرفدار بزرگی برای کپی کردن استراتژی های رقبای موفق هستم و بعد از کپی استراتژی آنها سعی میکنم همین کار را بهتر از آنها انجام می دهم.

به یاد داشته باشید، رقبا یکی از بزرگترین منابع یادگیری هستند.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

ساده است:

مثلا، شما در حال تلاش برای افزایش CTR مقاله خود درباره “بهترین تجهیزات ورزش در خانه” هستید.

در Google نتایج نمایش داده شده را ببینید. و تمام کسانی که در صفحه اول نتایج رتبه بندی می شوند را پیدا کنید.

آنها باید کاری خوب انجام دهند. به همین دلیل است که آنها این رتبه بالا را کسب می کنند!

اکنون به عناوین، قطعه ها، نشانی اینترنتی و سایر مؤلفه های غنی (در صورت وجود) توجه کنید.

از تمام نتایج الهام بگیرید و سپس با کپی استراتژی عنوان مطلب توضیحات مطلب و.. سعی کنید از آنها در گوگل جلو بزنید.

هبود سرعت بارگذاری وب سایت

۹. بهبود سرعت بارگذاری وب سایت

اگر صفحه کاملاً بارگیری نشده باشد ، یک کلیک حساب نمی شود.

بنابراین ، اگر کسی روی نتیجه شما کلیک کرده است و دکمه عقب را فشار داده است بخاطر اینکه صفحه بارگیری نمی شود، گوگل آن را به عنوان کلیک حساب نمی کند.

(و افرادی که به دکمه “بازگشت” ضربه می زنند علامت بدی است که به SEO شما آسیب می رساند.)

یعنی اینکه : اگر کسی وارد سایت شما شود و بخاطر دیر باز شدن سایتتان از آن خارج شود گوگل او را به عنوان کسی که روی عنوان سایت شما در نتایج جستجو کلیک کرده حساب نمیکند.

اکنون ، نمی توان به اندازه کافی سرعت بارگیری وب سایت را مورد بحث قرار داد.

افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت – افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت
اگر بیش از ۳ ثانیه طول بکشد ۵۳ درصد از بازدید کنندگان صفحه فرود تلفن همراه را ترک می کنند.

تاخیر ۱ ثانیه در زمان بارگذاری صفحه به معنای از دست دادن ۱۱ درصد در بازدید صفحه است.

کلیک از طریق نرخ برای جستجوگرها ، کلیک کنید از طریق نرخ-گوگل جستجوگر ، ctr-seo

بنابراین ، اگر وب سایت شما سریع بارگیری نمی شود ، قبل از تمرکز بر روی SEO پیشرفته و استراتژی بازاریابی محتوا ، باید درباره آن جدی باشید.

نوشته شده توسط : saeed eshaghzadeh

مدیر وب سایت عصر اطلاعات به نشانی کوتاه شده : i32.ir

سایر مطالب مرتبط با ۹ نکته برای افزایش CTR یا نرخ کلیک سایت

تاریخ : خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ساعت : ۲:۴۴ ب٫ظ
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Digg* twitter* Facebook* cloob* Delicious* Stumble Upon* Google Reader* Google plus* Facenama

تذکر مهم : کاربران گرامی لطفا درصورتی که سوال مهمی دارید و از تلگرام استفاده نمیکنید
و یا اینکه میخواهید با ما در ارتباط باشید از طریق بخش پشتیبانی آنلاین ما که آیکون گرد و شبیه پاکت نامه دارد در سمت راست پایین سایت ارسال پیام کنید
و به شماره 09156581492 اسمسی مبنی بر سوال مهمی دارم لطفا جواب دهید ارسال نماید تا به سرعت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه مطلب سایت سئو 6 متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات است لذا از کپی آنها بدون لینک به مطلب اصلی خودداری نمایید