سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ریپورتاژ خبری چیست؟ خبری بخریم یا تخصصی؟؟

دسته بندی :مشکلات سئو 24 دسامبر 2020 مهندس سعید اسحاق زاده 23715

ریپورتاژ خبری چیست؟ آیا رپورتاژ خبری بخریم یا تخصصی؟؟ کدام بهتر است؟ + 🎥📽

ریپورتاژ خبری چیست ، در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های کاربران خریدن تبلیغ در سایت های دیگر است، چندی پیش یکی از کاربران ما از ما پرسید که بنظر شما من از یک سایت تخصصی در حوزه کار خودمون بک لینک بگیرم بهتر هست یا یک سایت مطرح خبری؟ که در این مطلب از سئو 6 به آن می پردازیم..

ریپورتاژ خبری چیست؟ آیا ریپورتاژ خبری بخریم یا تخصصی؟؟ کدام بهتر است؟ در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های کاربران رپورتاژ خبری است؟

این بحث به شدت جنجالی است و توصیه می کنیم تا انتها با دقت بخوانید.

رپورتاژ یا ریپورتاژ خبری چیست؟

ریپورتاژ خبری چیست؟

در ابتدا لازم است مختصرا بگوییم که ریپورتاژ چه هست و از کجا به ایران آمده است؟

رپرتاژ ریپورتاژ یا رپورتاژ یک کلمه فرانسوی است و به معنای آگهی یا تبلیغ کار یا سایت شما در سایت دیگری است.

هر چقدر آن سایت که شما از آن ریپورتاژ می گیرید بزرگ تر معتبر تر و از هر نظر با کیفیت تر باشد برای شما بهتر است..

رپورتاژ یا ریپورتاژ خبری چیست : اگر آگهی سایت شما در یک سایت خبری درج شود به آن ریپورتاژ خبری نیز می گویند..

خوب دقت کنید بحث کمی چالشی هست..

سوال یکی از کاربران : ریپورتاژ خبری بهتر است اگر مثلا سایت خبری مذکور دامین آتوریتی 60 داشته باشد؟!

یا ریپورتاژ از سایتی که در حوزه کاری ما شناخته شده باشد و همکار باشد با دامین آتوریتی 40؟

 

تعریف ریپورتاژ

رپورتاژ یا ریپورتاژ خبری چیست : تذکر اگر ریپورتاژ خبری توسط یک خبرنگار و نویسنده خبر نوشته شود هم می شود به آن ریپورتاژ خبری گفت.

اول از همه باید بگوییم تئوری این سوال جوابی دارد و در عمل ممکن است نتیجه چیز دیگری باشد و نمی شود قطعا گفت که سایت خبری بزرگ بهتر است یا سایت همکار..

پس بنابراین ممکن است سایت خبری بهتر باشد و ممکن هم هست سایت فعال در حوزه کاری مشابه کار ما بهتر باشد و داشتن یک تبلیغ در آن سایت برایمان مفید تر باشد.

اما چیزی که مطرح شد و سوالی که از ما پرسیده شده این است که در یک سایت خبری شناخته شده رپرتاژ بدیم یا سایت همکار..؟

رپورتاژ یا ریپورتاژ خبری چیست : بینید اگر این ریپورتاژ خبری در یک سایت خبری بزرگ و تحت نظارت یک فرد خبره در امر خبر ویرایش حتی خیلی جزئی شود می تواند بسیار شگفت انگیز باشد نتیجه آن برای شما..

پاسخ به سوال

خب ببینید اگر سایت خبری شناخته شده باشد و مطرح قطعا چون سایت خبری هست و در دسته سایت های خبری ایندکس شده است می تواند در هر مبحثی صحبت کند و مشکلی هم پیش نیاید برای سایتی که تبلیغش را می کند.

شاید بپرسید چرا؟

خب مشخصه

علتش اینه که یک سایت خبری مطرح حداقل قدمت دامنه اش از ده سال هم بیشتره و در این مدت زمان کلی از ایرادات سئو و لینک بیلدینگ و… رو بهش برخورد کرده و قطعا سئوی کلی بهتری داره تا یک سایت با عمر کمتر.. (جدا از این مباحث سایت خبری چون بیشتر زیر زره بین هست و در رقابت مستقیم قرار میگیره قطعا روی مباحث زیادی از سئو کار کرده تا یک سایت کوچک تر)

فیلم پاسخ به سوال

در ویدئو زیر در این خصوص با شما صحبت می کنیم :

بنا بر این به نظر ما آن هم بنا به تجربه و مواردی که گفته شد گرفتن یک ریپورتاژ خبری از یک سایت خبری میتواند حتی از خرید یک ریپورتاژ از یک سایت مرتبط هم بهتر و تاثیرگذار تر باشد، البته به شرطی که آن رپورتاژ به خوبی نوشته شده باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد..

ویکی پدیا در اینجا درخصوص ریپورتاژ توضیحاتی داده..

نکات فوق العاده مهم در خرید ریپورتاژ خبری و سایر ریپورتاژ ها که می تواند به شما بسیار زیاد کمک کند با ما همراه باشید

ریپورتاژ خبری از کدام سایت ها بهتر است خریداری شود که بیشتر باعث رشد سایت شود؟

جواب کوتاه این است، از سایت هایی با TF بالا، حالا تی اف یعنی چی؟ TF مخفف (Trust Flow) و معنا و مفهوم آن این است که هر سایتی که تی اف بالاتری داشته باشد بنظر کیفیت مطالب بالاتری دارد، البته نمیشود این تعریف را و هر تعریفی دیگری در سطح وب را در خصوص تی اف تعریف جامع و دقیقی دانست.

ممکن است شما تعریف تی اف را در جایی به صورت زیر خوانده باشید :

هر چه کیفیت بک لینک های یک سایت بیشتر باشد، trust flow آن سایت بیشتر خواهد بود.

ریپورتاژ خبری چیست – ریپورتاژ خبری چیست

هر چه trust flow یک سایت بیشتر باشد، رتبه آن سایت در گوگل افزایش خواهد یافت.

تعریف اول که در چند خط بالاتر ارائه شد بنظر درست تر می آید چرا که ما در پروژه های مختلف سئو تنها با مطلب گذاری و تقویت کیفیت مطالب توانستیم فاکتور TF را افزایش دهیم.

برای بدست آوردن پیج آتوریتی و TF سایت ها از سایت :  https://checkpagerank.net/check-page-rank.php  استفاده کنید.

ریپورتاژ خبری از کدام سایت نخریم؟

خرید ریپورتاژ خبری

جواب کوتاه : از سایتی که اسپم اسکور بالایی دارد و به سایت های زیادی لینک داده اند. با ورود به سایت چک پیج رنک که لینک آن را در بالا گذاشتیم می توانید به راحتی متوجه شوید کدام سایت اسپم اسکور بالایی دارد، در کل بهتر است از سایت های با اسپم اسکور بالا لینک نداشته باشید و یا کمتر داشته باشید.

ریپورتاژ خبری چیست – ریپورتاژ خبری چیست

نکته : اگر اسپم اسکور سایتی بالای 50% باشد مضر است و بهتر است از آن ریپورتاژ نگیرید.

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی ، ریپورتاژ آگهی را چگونه بنویسیم؟

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی : بهتر است ریپورتاژ آگهی کاملا منحصر به فرد و یکتا باشد و هیچ خطی از آن در وب یافت نشود، نگارش ریپورتاژ آگهی توسط صاحب وب سایت که به تمام جوانب کار خود آگاهی کامل دارد می تواند بسیار خوب باشد و تاثیر بسزایی در کیفیت لینک های آن دارد.

الگوریتم گوگل E-A-T می گوید مقاله ای برای من مهم است که نویسنده آن تخصص کافی در آن بحث را داشته باشد. بنا بر این تا می توانید ریپورتاژ آگی را خودتان نگارش کنید.

محتوای ریپورتاژ چیست؟

محتوای ریپورتاژ اگهی شما نباید صرفا جهت کسب رتبه در کلمه کلیدی نوشته شود و لینک سازی شود، محتوای ریپورتاژ آگهی شما باید آموزشی باشد و یا به نیاز کاربران توجه ویژه کند تا خوانندگان بیشتری را با خود همراه کند و آنها را به سوی مطالعه بیشتر مقاله کند و کلیک بیشتری نیز به همراه داشته باشد.

نکته میلیون دلاری : پورتال خبری بسیار عالی است اما گرفتن آن از یک وب سایت قدرتمند در اوایل کار ممکن است کار خوبی نباشد چراکه گوگل به بک لینک دادن یک سایت معتبر به شما قطعاً مشکوک خواهد شد

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0