فهرست عناوین
Toggleچگونه long tail کیورد ها را انتخاب کنیم؟
کلمات لانگ تیل تاثیر بسزایی در رشد ترافیک ارگانیک وب سایت ها دارند و انتخاب درست آنها اصولی دارد که شاید در جایی گفته نشده باشد، در این مقاله کوتاه در سئو ۶ می خواهیم به نکات ریز انتخاب کلمات کلیدی طولانی بپردازیم.
لانگ تیل کیورد یا کلمات کلیدی دم دراز یا دنباله دار چیست؟
long tail کیورد ها همانطور که میدانید کلمات کلیدی طولانی هستند که اغلب مردم آنها را جستجو می کنند و گوگل موظف است به آنها بهترین پاسخ را بدهد.
شاید گفته های طنزی که اخیرا در خصوص جستجو در گوگل در اینترنت و فضای مجازی رد و بدل میشد را شنده باشید.
چند مثال از جملات طنز آلود در خصوص سرچ مردم در گوگل را با هم ببینیم
آهنگی که پسرخاله ام داشت گوش میداد چی بود؟
جایی که پارسال با دوستام رفتیم و خیلی سر سبز بود حوالی نیشابور کجا بود؟
و امسال این جستجو ها که در گوگل کم هم نیستند، و از کجا معلوم که یکی از نفراتی که اینگونه همیشه سرچ میکند در آینده مشتری دائمی شما نشود.
بگذریم، کجای بحث بودیم؟ داشتیم کلمات کلیدی طولانی را با هم می شناختیم و متوجه شدیم که هر کلمه کلیدی که توسط کاربران سرچ شود جزو کلمات کلیدی طولانی است و باید روی آن کار کنیم و وقت بگذاریم و محتوای خود را با وقت و حوصله تولید کنیم.
چگونه Long Tail کیورد های مناسبی پیدا کنیم؟
کلمات لانگ تیل از طرق مختلفی بدست می آیند، اما بهترین روش آن بنظر ما این است که خود را جای کاربر بگذارید و نیاز کاربران را به درستی حدث بزنید و به آن پاسخ دهید.
روش های مختلف پیدا کردن کلمات لانگ تیل
به شیوه های مختلفی می شود کلمه کلیدی طولانی یا عبارات طولانی را پیدا کرد.
- ساخت ترکیبات مختلف سوالی و غیر سوالی از کلمات کلیدی که در دست دارید و قرار است با آنها رتبه بیاورید، البته باید این ترکیبات را در داخل جملات به درستی بگنجانید نه اینکه فقط تکرار کنید.
- استفاده از جستجوی خود گوگل
- استفاده از کیورد ساجسشن ها