سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

افزایش فروش وب سایت با استراتژی کالباسی؟؟

افزایش فروش وب سایت توسط استراتژی کالباسی

افزایش فروش وب سایت یک دغدغه اصلی کاربران است که برای دست یافتن به این مهم تقریبا دست به هرکاری میزنند، اما یک راز بزرگ و مهم به نام استراتژی کالباسی هست که از آن غافلند. در سئو 6 به آن می پردازیم.

یکی از بهترین روش های افزایش فروش اینترنتی

داشتن یک استراتژی کالباسی دراز مدت برای افزایش CLV یا میزان طول عمر مشتری بسیار موثر خواهد بود (برای متوجه شدن مفهوم CLV روی تصویر زیر کلیک کنید) :

مقدار طول عمر مشتری CLV چیست؟

به جرات می شود گفت در میان روش های افزایش فروش اینترنتی استراتژی کالباسی بهترین یا یکی از بهترین روش هاست. شاید بگویید چرا؟

افزایش فروش وب سایت توسط استراتژی کالباسی

اهمیت استراتژی کالباسی در چیست؟

در میان روش های افزایش فروش اینترنتی استراتژی کالباسی صمیمانه تر و غیر مزاحم تر است و به گونه های مختلفی می شود آن را پیاده سازی کرد تا کاربران را دچار مشکل نکند و به آنها سهولت در انتخاب و تصمیم گیری بدهد.

چرا استراتژی کالباسی یوزرفرندلی و صمیمانه است؟

کاربر پسند بودن و صمیمانه بودن این روش افزایش فروش اینترنتی به این خاطر است که ما در آن فقط مشتری نهایی و کسی که قصد خرید دارد را هدف قرار می دهیم و به او می گوییم که تا اینجا آمدی این رو هم بخر و لوازم جانبی محصول مورد نظرت رو داشته باش…

تعریف استراتژی کالباسی و علت تاثیرگذاری آن در افزایش فروش وب سایت

استراتژی کالباسی در واقع روشی برای افزایش فروش وب سایت یا افزایش فروش انواع محصولات است که در بازار آن را به عنوان جوری جنس می شناسند، این مقاله را تا انتها ببینید و ویدئو توضیحات ما را مشاهده کنید تا متوجه قضیه بشوید.

فرض کنید وارد یک مغازه کالباس فروشی یا مواد غذایی شده اید برای خرید کالباس، کالباس خود را دریافت کرده اید و قصد خروج از مغازه را دارید که ناگهان با پیشنهادی فوق العاده از سوی فروشنده روبرو می شوید و آن هم این است که آیا خیارشور نمی خواهی، آیا سس مایونز یا سس کچاپ نمیخواهی؟

و شما میبینید که در آن مغازه همه این محصولات هم عرضه می شود و کار شما برای خرید بسیار ساده شده است.

اینجاست که شما کارت خود را مجدد در می آورید و می گویید مثلا این محصول چقدر است و آن محصول چقدر و این تعداد از فلان محصول و فلان محصول رو هم میخوام لطفا اونا رو هم اضافه کن به پلاستیک یا سبد محصولاتم.

بعد بر می گردید به ماشین پیش خانواده…

میگن چی شد؟ مگه نرفته بودی فقط کالباس بخری برگردی؟ چرا اینقدر طول کشید چرا این همه چیز خریدی؟

و بعد شما می گویید آخه همه اینا رو می خواستیم و یکجا خریدم همین به همین سادگی شما گیر یک استراتژی کالباسی افتاده اید.

..و خرید خود را انجام داده اید و راضی هم هستید، دیگه حالا کیفیت اجناس هر مکانی متفاوت است که به آن بخش ماجرا کاری نداریم.

تا اینجا توضیح ساده استراتژی کالباسی برای شما بود نه معطل کردن شما و یا چیز دیگری..

افزایش فروش در یک سایت به چه ابزاری نیاز دارد ؟

افزایش فروش در یک سایت به چه ابزاری نیاز دارد ؟

پس شما در وب سایت خود اول از همه نیاز دارید تا بهینه سازی خوبی انجام دهید.

بازاریابی سایت شما توسط تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد شما اتفاق می افتاد.

کاربر زمانی از شما خرید می کند که کاملا توجیه شود.

در واقع داشتن یک محتوای قوی فروش شما را تضمین خواهد کرد.

 

در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه :

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم

) را از دست ندهید..

در ویدئو زیر همین بحث استراتژی کالباسی را به زبان ساده برایتان بازگو کرده ایم

گفتنی است که استراتژی کالباسی تقریبا با کراس سلینگ (cross selling) هم معنی است

افزایش فروش وب سایت توسط استراتژی کالباسی اینقدر راحت و شدنی هست که شما هر محصول های تک و با مشتری خاص رو هم می توانید از این طریق به فروش برسانید و کسب و کار خود را رونق دهید.
دقت کنید که در مثالی که برایتان زدیم کالباس محصول اصلی محسوب می شود و سایر مواد غذایی محصولات جانبی هستند نه اصلی…
و نکته ای که اینجا هست این است که اگر می خواهید یک محصول را به عنوان محصول اصلی به فروش برسانید و در آن توانایی رقابت با رقبا را ندارید….
باید در کنار فروش محصولات جانبی مرتبط با آن محصول تبلیغ کافی را برای محصول مدنظر انجام بدید و سعی کنید آن را هم به فروش برسانید..
و مهم این است که اولین محصول را از این روش به فروش برسانید.
پس از خواندن این مقاله شما را دعوت به مطالعه بیش فروشی و کراس سلینگ می کنیم. که این دو روش هم از اساسی ترین و مهم ترین روش های افزایش فروش اینترنتی هستند.
افزایش فروش وب سایت
نکته میلیون دلاری : همانطور که می‌دانید استراتژی کالباسی یک روش برای افزایش فروش شماست منتها شرط آن این است که شما در کنار محصولی که برای فروش دارید یک محصول مکمل و محصول مرتبط داشته باشید تا بتوانید آن را به خریداران خود عرضه کنید
مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0