فهرست عناوین
Toggleافزایش فروش وب سایت توسط استراتژی کالباسی
افزایش فروش وب سایت یک دغدغه اصلی کاربران است که برای دست یافتن به این مهم تقریبا دست به هرکاری میزنند، اما یک راز بزرگ و مهم به نام استراتژی کالباسی هست که از آن غافلند. در سئو ۶ به آن می پردازیم.
یکی از بهترین روش های افزایش فروش اینترنتی
داشتن یک استراتژی کالباسی دراز مدت برای افزایش CLV یا میزان طول عمر مشتری بسیار موثر خواهد بود (برای متوجه شدن مفهوم CLV روی تصویر زیر کلیک کنید) :
به جرات می شود گفت در میان روش های افزایش فروش اینترنتی استراتژی کالباسی بهترین یا یکی از بهترین روش هاست. شاید بگویید چرا؟
اهمیت استراتژی کالباسی در چیست؟
در میان روش های افزایش فروش اینترنتی استراتژی کالباسی صمیمانه تر و غیر مزاحم تر است و به گونه های مختلفی می شود آن را پیاده سازی کرد تا کاربران را دچار مشکل نکند و به آنها سهولت در انتخاب و تصمیم گیری بدهد.
چرا استراتژی کالباسی یوزرفرندلی و صمیمانه است؟
کاربر پسند بودن و صمیمانه بودن این روش افزایش فروش اینترنتی به این خاطر است که ما در آن فقط مشتری نهایی و کسی که قصد خرید دارد را هدف قرار می دهیم و به او می گوییم که تا اینجا آمدی این رو هم بخر و لوازم جانبی محصول مورد نظرت رو داشته باش…
تعریف استراتژی کالباسی و علت تاثیرگذاری آن در افزایش فروش وب سایت
استراتژی کالباسی در واقع روشی برای افزایش فروش وب سایت یا افزایش فروش انواع محصولات است که در بازار آن را به عنوان جوری جنس می شناسند، این مقاله را تا انتها ببینید و ویدئو توضیحات ما را مشاهده کنید تا متوجه قضیه بشوید.
فرض کنید وارد یک مغازه کالباس فروشی یا مواد غذایی شده اید برای خرید کالباس، کالباس خود را دریافت کرده اید و قصد خروج از مغازه را دارید که ناگهان با پیشنهادی فوق العاده از سوی فروشنده روبرو می شوید و آن هم این است که آیا خیارشور نمی خواهی، آیا سس مایونز یا سس کچاپ نمیخواهی؟
و شما میبینید که در آن مغازه همه این محصولات هم عرضه می شود و کار شما برای خرید بسیار ساده شده است.
اینجاست که شما کارت خود را مجدد در می آورید و می گویید مثلا این محصول چقدر است و آن محصول چقدر و این تعداد از فلان محصول و فلان محصول رو هم میخوام لطفا اونا رو هم اضافه کن به پلاستیک یا سبد محصولاتم.
بعد بر می گردید به ماشین پیش خانواده…
میگن چی شد؟ مگه نرفته بودی فقط کالباس بخری برگردی؟ چرا اینقدر طول کشید چرا این همه چیز خریدی؟
و بعد شما می گویید آخه همه اینا رو می خواستیم و یکجا خریدم همین به همین سادگی شما گیر یک استراتژی کالباسی افتاده اید.
..و خرید خود را انجام داده اید و راضی هم هستید، دیگه حالا کیفیت اجناس هر مکانی متفاوت است که به آن بخش ماجرا کاری نداریم.
تا اینجا توضیح ساده استراتژی کالباسی برای شما بود نه معطل کردن شما و یا چیز دیگری..
افزایش فروش در یک سایت به چه ابزاری نیاز دارد ؟
پس شما در وب سایت خود اول از همه نیاز دارید تا بهینه سازی خوبی انجام دهید.
بازاریابی سایت شما توسط تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد شما اتفاق می افتاد.
کاربر زمانی از شما خرید می کند که کاملا توجیه شود.
در واقع داشتن یک محتوای قوی فروش شما را تضمین خواهد کرد.
در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه :
در مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.
در مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم
) را از دست ندهید..
در ویدئو زیر همین بحث استراتژی کالباسی را به زبان ساده برایتان بازگو کرده ایم
گفتنی است که استراتژی کالباسی تقریبا با کراس سلینگ (cross selling) هم معنی است