سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

محتوا سازی به سبک کارخانه ای…

دسته بندی :آموزش سئو 22 جولای 2022 مهندس سعید اسحاق زاده 24996

کارخانه تولید محتوا بحثی هست که امروزه در دنیای وب مطرح هست و اولین بار در ایران هم این واژه توسط استاد ژان بقوسیان مطرح شده، در این مقاله از سئو 6 به آن می پردازیم.

چرا تولید محتوا اهمیت دارد؟

چرا تولید محتوا اهمیت دارد؟

فرض کنید شما قرار است در یک بیابان با شانس نا مشخص درخت بکارید، هر درختی ممکن است طلا بدهد یا اینکه نقره دهد برنز یا میوه و یا حتی سایبان یک رهگذر باشد یا اصلا خشک شود و فقط سوزاندن آن یک رهگذر را از شب تا صبح زنده نگه دارد، در هر صورت مراجعه کننده به این درخت یک سود به ارزش طلا یا کمتر از آن به شما خواهد رساند.

چرا محتوا پادشاه است؟

البته ممکن است این رهگذر فقط چوب را بسوزاند و رد شود حتی تشکر هم نکند، حالا با این تفاسیر متوجه شدید که منظور ما از درخت همان محتوا است و بیابان همان گوگل است، هرچقدر شما درخت های بیشتری در بیابان بکارید احتمال بیشتری دارد که به طلا و گنج برسید.

اگر شما ریسک را نپذیرید و درختی نکارید و یا در دور افتاده ترین مکان درختی بکارید و یا چند درخت محدود بکارید از رهگذر ها منفعت خوبی به شما نمیرسد.

چرا تولید محتوا نباید ترک شود؟

در بالا یک مثال جالب زدیم برای شما، طبق مثال فوق می توان نتیجه گرفت که وقتی یک بیابان بی نهایت جا برای کاشت درخت دارد چرا استفاده نکنیم؟

هر چقدر محتوای بیشتری تولید کنید شانس دیده شدن شما و طلا سازی شما بیشتر است و این شانس را هم تولید محتوا به ما میدهد.

چرا تولید محتوا سخت است؟

چرا تولید محتوا سخت است؟

تولید محتوا سخت نیست تولید محتوای یونیک سخت است

تولید محتوای یونیک و بدون کپی کردن از سایت های دیگر حتی از نظر معنایی و مفهومی کار سختی است و تنها افرادی میتوانند این کار را بکنند که خودشان صاحب سخن باشند و در امر تولید محتوا خبره باشند.

چگونه تولید محتوا باعث پیشرفت کسب و کار می شود؟

ببینید ما باید بدانیم که کلا هر چیزی محتواست، مگر اینکه از بین برود یا به رحمت ایزدی از دنیا برود و الا تا زنده باشد محتواست، ما درباره محتوایی که مالکیت آن را داریم مثلا کیف کفش یا هر چیزی، تولید محتوا می کنیم، حالا این محتوا در فضای مجازی به چند شکل است، متنی صوتی تصویری و ویدئویی، یعنی در واقع محتویات محتوای خودمون رو برای کاربران نشر میدهیم و میگیم آقا این کفش ما این خوبیا رو داره.

پس تولید محتوا در واقع همه جوانب صوت و تصویر و ویدئو و متن را شامل می شود و به همه آنها در کنار هم میگویند تولید محتوا.

البته اهمیت محتوای ویدئویی به مراتب بیشتر است.

چه برنامه ای باید برای تولید محتوا داشت؟

ببینید شما باید به صورت مداوم از نیاز های کاربران و مشتریان خود مطلع شوید و برای آنان در خصوص محصول خود محتوا تولید کنید، برنامه خاصی نمیشود برای تولید محتوا در نظر گرفت، اما تولید محتوا چیزی است که باید در آن مداومت داشت و گرنه در کولاک تولید محتوای فعلی گم خواهید شد و اثری از برندتان نخواهد بود.

چگونه می توان تولید محتوا را ساده تر کرد؟

صرف اینکه شما یک محتوای کوتاه چند دقیقه ای را ضبط کنید و آن را در سایت یا اینستاگرام خود آپلود کنید شما تولید محتوا را انجام داده اید، فقط دقت کنید که حتما اصول سئویی را در آپلود محتوا رعایت کنید تا محتوای شما بیشتر دیده شود.

از چه سایتی برای تولید محتوا کمک بگیرم؟

بهترین سایت برای تولید محتوای یونیک اینه :

سایت frase

در سایت frase که لینکشو بالا گذاشتیم، می توانید به سادگی ترجمه انگلیسی کلمه ای که براش محتوا می خواهید رو بدید و متنی که هوش مصنوعی برای شما به صورت ارگانیک تولید میکنه رو دریافت کنید فقط نکته ای که هست نیاز به قند شکن داره..

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه فرودی داره و خلاصه صبوری آخرش اون نتیجه مطلوب رو به همراه خواهد داشت. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0