کارخونه ات فعال هست؟ محتوا چطور میگذاری؟

کارخانه تولید محتوا بحثی هست که امروزه در دنیای وب مطرح هست و اولین بار در ایران هم این واژه توسط استاد ژان بقوسیان مطرح شده، در این مقاله از سئو 6 به آن می پردازیم.
چرا تولید محتوا اهمیت دارد؟
فرض کنید شما قرار است در یک بیابان با شانس نا مشخص درخت بکارید، هر درختی ممکن است طلا بدهد یا اینکه نقره دهد برنز یا میوه و یا حتی سایبان یک رهگذر باشد یا اصلا خشک شود و فقط سوزاندن آن یک رهگذر را از شب تا صبح زنده نگه دارد، در هر صورت مراجعه کننده به این درخت یک سود به ارزش طلا یا کمتر از آن به شما خواهد رساند.
البته ممکن است این رهگذر فقط چوب را بسوزاند و رد شود حتی تشکر هم نکند، حالا با این تفاسیر متوجه شدید که منظور ما از درخت همان محتوا است و بیابان همان گوگل است، هرچقدر شما درخت های بیشتری در بیابان بکارید احتمال بیشتری دارد که به طلا و گنج برسید.
اگر شما ریسک را نپذیرید و درختی نکارید و یا در دور افتاده ترین مکان درختی بکارید و یا چند درخت محدود بکارید از رهگذر ها منفعت خوبی به شما نمیرسد.
چرا تولید محتوا نباید ترک شود؟
در بالا یک مثال جالب زدیم برای شما، طبق مثال فوق می توان نتیجه گرفت که وقتی یک بیابان بی نهایت جا برای کاشت درخت دارد چرا استفاده نکنیم؟
هر چقدر محتوای بیشتری تولید کنید شانس دیده شدن شما و طلا سازی شما بیشتر است و این شانس را هم تولید محتوا به ما میدهد.
چرا تولید محتوا سخت است؟
تولید محتوا سخت نیست تولید محتوای یونیک سخت است،
چگونه تولید محتوا باعث پیشرفت کسب و کار می شود؟
چه برنامه ای باید برای تولید محتوا داشت؟
چگونه می توان تولید محتوا را ساده تر کرد؟
قوانین ارسال دیدگاه در سایت