سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه سئو کار شویم

چگونه سئو کار شویم اصلا سئو چیست؟

سئو سایت چیست؟ : SEO مخفف Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجوگر) است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است، در ادامه بهتر به توضیح آن می‌پردازیم با ما در سئو 6 همراه باشید.

سئو سایت چیست مختصر و مفید:

سئو سایت چیست

✨✨✨چکیده کل مطلب : سئو همان بهینه سازی موتور های جستجوگر، که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وبسایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است.

روند طبیعی چرخه سئو بین دو ماه تا دو سال و یا بیشتر به طول می انجامد در واقع الگوریتم های موتور جستجو مدام در حال تغییر هستند و ربات های گوگل هر بار با خزش در لینک های سایت شما به دنبال نیاز کاربران هستند. بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد همه چیز از دامنه، توضیحات متا، ویدئو، عکس، alt تصاویر گرفته تا کیفیت و کمیت متن را شامل می شود.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

سئو شامل مجموعه فرآیند‌هایی است که انجام پیوسته آنها و اولویت بندی صحیح آنها در نهایت منجر به رتبه گرفتن وب سایت شما در گوگل و آمدن وب سایت شما به صفحه اول نتایج گوگل می‌شود، این مجموعه فرآیند‌ها حدود 200 تا 1001 مورد مختلف را شامل می‌شود و چیدمان صحیح آنها در کنار یکدیگر را استراتژی سئو می‌نامند که در واقع همان مراحل کامل سئوی یک وب سایت است و خب برای هر وب سایتی متفاوت می‌باشد.

چرا سئو مهم است؟ و هر کسب و کاری به آن نیازمند است!؟

در خصوص نیاز ما به سئو همین اندازه بس است که معرفی کسب و کار ما به مردم یکی از راه های حیاتی و مهمش راه اندازی وب سایت و نمایش آن در گوگل است که خب بهترین و کم هزینه ترین راه همان سئو سایت است، اگر علمش را خودمان بدست آوریم و در غیر اینصورت میتوانیم از یک مشاور سئو خوب بهره‌مند شویم یا ادوردز بگیریم…

چه مواردی در سئو بسیار دخیل هستند؟

برای درک معنای واقعی SEO، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت های مختلف سئو را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک : شما می‌توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید، اما اگر آنها به سایت شما می‌آیند زیرا گوگل به آنها می‌گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می‌فروشید، این میزان بازدید با کیفیت نیست.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

در عوض شما می‌خواهید بازدید کنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می‌دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک : هنگامی که افراد مناسب از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنند، بازدید بیشتر و باکیفیت بهتری خواهد بود.
نتایج ارگانیک تبلیغات، بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می‌دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید (ادوردز نیست).

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می‌شود.

سئو سایت چگونه کار می‌کند
شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی در نظر بگیرید که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) سوال در یک جعبه از Google ، Yahoo !، Bing یا هر موتور جستجوی دیگری استفاده می‌کنید که به شکل جادویی پاسخ می‌دهد و دارای لیست طولانی پیوند به صفحات وب است. می‌تواند به طور بالقوه به سوال شما پاسخ دهد.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کارکرد آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می‌کنید) دارای یک خزنده است که مشغول می‌شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوای موجود در اینترنت را جمع آوری می‌کند. خزنده ها همه این 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو باز می‌گردانند.

سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می‌شود که سعی می‌کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا چگونگی رتبه بندی اهمیت گروهی از کارشناسان در اینجا آورده شده است:

این کل سئو (موتور جستجو) یا SEO است.

بخش O از SEO – بهینه سازی – جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می‌نویسند و آن را در سایت‌های خود قرار می‌دهند در حال سرگرم کردن این محتوا و آن سایت‌ها هستند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که می‌بینند و کاربرانی که وارد می‌شوند را درک کنند. از طریق جستجو آنچه را که می‌بینند دوست خواهد داشت.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

بهینه سازی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هم آموزنده و هم از طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می‌کنید.

یادگیری سئو

ما برای کمک به شما در یادگیری هر آنچه در مورد سئو می‌خواهید بدانید اینجا یک ویدئو 40 دقیقه آموزش سئو رایگان گذاشته ایم. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید و ویدئوی 40 دقیقه ای آموزش رایگان سئو ما را کامل ببینید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، از طریق لینک انتهای سایت در واتس آپ به ما پیام دهید.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

ساخت یک سایت دوستانه برای جستجوگرها

سئو سایت چیست؟

پس از آماده شدن برای آغاز سئو سایت خود، وقت آن فرا رسیده است که تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی، که شما در حال بهبود آن هستید.

این صفحات به شما کمک می‌کند تا از همه چیز ، از انتخاب نام دامنه مناسب SEO برای بهترین روش ها برای پیوندهای داخلی ، شروع کنید.

سئو نوین را با سئو 6 بیاموزید

🌈مقالات زیر را حتما بخوانید :🌈

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما SEO برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است، که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن کپی مناسب برای SEO و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می‌کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

موضوعات مرتبط با پیوند

همه آنچه را که لازم بود در مورد پیوندهای از متن لنگر به تغییر مسیر بدانید، عمیق کنید. این سری صفحات را بخوانید تا بفهمید چگونه و چه وقت از nofollow استفاده کنید و اینکه آیا وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مرده است (خیر اینطور نیست وبلاگ نویسی درست بجای خودش بسیار ارزشمند است که در آینده توضیح می دهیم). اگر بیشتر به جنبه ایجاد لینک پیوسته اید (سعی در بهبود رتبه بندی سایت خود با کسب لینک)، مستقیماً به راهنمای مبتدیان برای ایجاد بک‌لینک رایگان بروید.

سایر بهینه سازی ها

تبریک می‌گویم! شما به مرور و جستجوهای روزانه جستجوگرها تسلط دارید و اکنون برای برخی مباحث پیشرفته آماده هستید. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) ، ترافیک با تبدیل سریعترین زمان ممکن آسان‌ترین زمان را دارد، سپس با SEO محلی به سطح خرد بروید (یعنی کسب و کار خود را در مقیاس شهری یا کشور خودتان آغاز کنید) یا آن سایت را با SEO بین المللی جهانی کنید.

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

سیر تحول سئو

الگوریتم های موتور جستجو به طور مکرر تغییر می‌کنند و تاکتیک های SEO در پاسخ به این تغییرات تکامل می‌یابند. بنابراین اگر کسی به شما مشاوره سئو ارائه می‌دهد که احساس چندان خوبی ندارید به کار او، بهتر است مدتی به او فرصت دهید و سپس اگر نتوانست حداقل توقعات شما را برآورده کند به فکر یک سئو کار دیگر باشید. (گفتنی است که روند تکمیل یک چرخه سئو بین دو ماه تا دو سال و یا بیشتر متغیر است و فاکتور زمان یک مولفه مهم برای سئو است.)

منبع : moz

ویدئو مرتبط با این مقاله را در زیر ببینید (این ویدئو برگرفته شده از کانال زنگ دانش)

 

 

سئو سایت چیستسئو سایت چیستسئو سایت چیست

نکته میلیون دلاری : سئو سایت مقوله ای است که باید به آن به اندازه کافی توجه کنید نه بیش از حد!، نه بیش از اندازه روی صورت سایتتان وقت بگذارید و نه کمتر از نیاز به سوی سایت خود رسیدگی کنید.
سئوی بیش از اندازه هم به همان اندازه که روش های سئوی کلاه سیاه مضر هستند می تواند به سئوی وب سایت تان آسیب برساند، به این خاطر که اصلا سئو در اصل یعنی دور زدن گوگل و گوگل الگوریتم های زیادی را نوشته برای اینکه جلوگیری کند از سئوی قلابی. (سئو به مجموعه کار هایی گفته میشود که توسط آن می شود وب سایت ها را در گوگل مطرح کرد و گوگل نمی خواهد نادانسته از وب سایتی حمایت کند که محتوای معیوبی دارد.)

در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه :

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم

چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم

چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم

چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم

چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم – چگونه سئو کار شویم

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0