۹ ترفند رتبه گرفتن سریع در گوگل برای سال ۲۰۲۰

9 ترفند رتبه گرفتن سریع در گوگل برای سال 2020

مطلبی که پیش رو دارید ترجمه مختصری از مطلبی است که در سایت برایان دین سئو کار مشهور درج شده و ما قصد داریم با بیان و توضیح نکاتی که گفته شده در سئو ۶ شما را در جریان چگونگی کار روی سایت در سال ۲۰۲۰ با الگوریتم های جدیدی که آمده است بگذاریم.

این مقاله ترجمه کاملی از مقاله رنک بالاتر در گوگل برایان دین نیست اما مقاله مفهومی و مختصری از آن هست.

 

اگر می خواهید در سال ۲۰۲۰ در Google رتبه بالاتری داشته باشید، بهتر است از این راهنمای جدید استفاده کنید.

۹ مرحله اصلی این مراحل هستند :

  • مرحله شماره ۱: سئو سایت خود را بهبود بخشید
  • مرحله شماره ۲: کلمات کلیدی LSI (مرتبط با موضوع مقاله) را به صفحه خود اضافه کنید
  • مرحله شماره ۳: سئوی فنی خود را زیر نظر بگیرید
  • مرحله شماره ۴: محتوای خود را با هدف جستجو مطابقت دهید
  • مرحله شماره ۵: میزان گزاف گویی خود را کاهش دهید
  • مرحله شماره ۶: کلمات کلیدی مترادف برای هدف پیدا کنید
  • مرحله شماره ۷: مطالب با کیفیت بالا منتشر کنید
  • مرحله شماره ۸: بک لینک به سایت خود بسازید
  • مرحله شماره ۹: نتایج خود را دنبال کنید و مانیتور کنید

مهمترین کلمات کلیدی مزتبط با موضوع این مقاله :

چگونه سایتمان را در گوگل بگذاریم

چگونه رتبه گوگل بالا ببریم

افزایش سئوی سایت در گوگل

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل

هزینه افزایش رتبه سایت

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو

آموزش کاربردی سئو

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم

ارتقا سایت در گوگل

نحوه نوشتن کلمات کلیدی سئو

چگونه سایتمان را در گوگل بگذاریم

چگونه رتبه گوگل بالا ببریم

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۱ – بهبود بخشیدن سئوی سایت خود

یعنی چه؟
ما در پکیج آموزش سئو خود که در سال ۱۳۹۳ ظبط اولیه آن صورت گرفت و در ۶ جلسه تکمیلی در سال ۱۳۹۵ تکمیل تر شد توضیح داده ایم که چه اصول پایه ای هستند که بر سئوی سایت شما تاثیرگذار هستند، بهتر است آن را تهیه کنید و مشاهده کنید.

پکیج آموزش سئو

اما دو کار اصلی توصیه شده توسط برایان دین عبارتند از:

  • میانگین Click-Through-RateBonus سایتتان را تقویت کنید
  • از پیوند داخلی استفاده کنید

 

حقیقت این است: جستجو در صفحه سایت شما توسط کاربرانتان یکی از سریعترین راهها برای بهبود رتبه بندی گوگل شما است.
می توانید صفحه خود را در حدود ۲ دقیقه بهینه کنید. و شروع به دیدن رتبه بندی کنید که در طی روزها افزایش یابد.

سؤال این است: چگونه سایت خود را در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه می کنید؟

باز هم ما در پکیج آموزش سئو بخش رایگان آن که ۴۰ دقیقه است توضیحات کاملی ارائه کرده ایم که می توانید آن را بخوانید.

مقاله اخیر ما هم که در ۲۹ اردیبهشت منتشر شده به نام : ۱۳ گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت بسیار مقاله جامعی هست که بهتر است آن را هم بخوانید.

اما اگر ترجیح می دهید همینجا بخوانید، برای شما مهمترین تاکتیک های سئو را اینجا بیان می کنیم.

فیلم را هم همینجا میگذاریم مجدد :

ابتدا ، اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی شما به سمت آغاز تگ عنوان شما باشد.

وجود داشتن کلمه کلیدی در ابتدای عنوان مطلب و توضیحات متای مطلب بسیار مهم است.

چرا این مهم است؟ خب ، Google کمی بیشتر بر اصطلاحاتی تاکید می کند که در برچسب عنوان شما در اوایل آن نشان داده می شود. آنها تأکید کمتری بر کلمات کلیدی دارند که بعداً ظاهر می شوند.

بنابراین به توصیه سئو ۶ عنوان مطالب خود را به گونه ای تغییر دهید که کلمه کلیدی اصلی شما به اول عنوان منتقل شود.

مثلا به جای عنوان : خرید بهترین و خوش بوترین صابون حمام به قیمت ارزان بنویسید : صابون حمام : خرید صابون | خوش بو و ارزان

و من می توانم از تجربه خودمان در سئو ۶ به شما بگویم که مطلب کاهش رتبه الکسای ما در گوگل با کلمه :

با انتخاب چنین عنوانی برای مطلب و البته سئوی داخلی مناسب برای آن مطلب توانست از رتبه ۴ به رتبه ۱ در گوگل برسد در طول مدت زمانی کمتر از دو هفته

بدیهی است ، مواقعی وجود دارد که محتوای فرم طولانی معنی ندارد (مانند صفحه دسته تجارت الکترونیکی). اما اگر می توانید محتوای طولانی منتشر کنید ، باید محتوای طولانی را منتشر کنید.

بنا به گفته برایان دین در سال ۲۰۲۰ بهتر است مقاله شما حداقل ۱۸۰۰ کلمه داشته باشد و هرچه تعداد کلمات مقاله شما بیشتر باشد مطلب شما به رتبه بالاتر گرفتن میل بیشتری نشان میدهد.

 

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۲ : کلمات کلیدی LSI (مرتبط با موضوع مقاله) را به صفحه خود اضافه کنید.

کلمات کلیدی LSI یک تاکتیک پیشرفته SEO در صفحه است.
و آنها در حال کار بزرگ هستند و در واقع از دید سئو ۶ شما با استفاده درست از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع محصول مقاله یا مطلبتان می توانید کاربران مختلف را جذب سایت خود کنید و آن ها را با کسب و کار خود آشنا کنید.

به عنوان مثال اگر فردی به پتو نمیداند چی هست و رو انداز رو سرچ می کند بهتر است در سایتتان (در صفحه مربوط به پتو در سایت خود) از این کلمه یا سایر کلمات مرتبط با این محصول استفاده کنید، بهترین کار هم این است که هم داخل محتوای محصول این کلمه را به کار ببرید و هم داخل برچسب های محصول.

اما چطور کلمات مرتبط با مطلبمون رو پیدا کنیم؟

توصیه ما سرچ کلمه کلیدی اصلی مطلبتان در گوگل است، در تصویر زیر یک جستجو ساده در گوگل را میبینید :

جستجو کلمات کلیدی در گوگل پیشنهادات کلمه گوگل

پس از وارد کردن یک کلمه در نوار جستجوی سایت گوگل (google.com) لیستی از پیشنهادات گوگل باز می شود که می تواند استفاده از آنها در مطلب یا محصول برای شما مفید باشد.

اگر بخواهید همه این کلمات رو کپی کنید لازم است روی عبارت (report inappropriate predictions یا گزارش پیش بینی های نامناسب در گوگل فارسی) که فلش قرمز رنگ به آن اشاره دارد کلیک کنید تا این لیست در پنجره دیگری باز شود.

در تصویر زیر پنجره مذکور را مشاهده می کنید :

جستجو کلمات کلیدی در گوگل پیشنهادات کلمه گوگل

با گرفتن دکمه چپ موس در کنار پایین ترین کلمه و کشیدن آن به سمت بالا می توانید تمام کلمات را انتخاب کرده و آنها را کپی کنید.

اگر چه این کار و بررسی جستجو های ثبت شده در گوگل بهترین گزینه است اما می توانید برای این کار از افزونه زیر نیز استفاده کنید :

Keywords Everywhere - Keyword Tool

افزونه : Keywords Everywhere – Keyword Tool در کروم افزونه مناسبی برای دریافت لیست کلمات کلیدی است که میتواند به شما کمک خوبی بکند.

نکته : دقت کنید که کلمات مرتبط با موضوع مطلب را که در مطلب خود میگذارید باید پاسخ گوی نیاز کاربر باشند و تمام سوالات ذهن کاربر را به درستی و کامل پاسخ دهند و الا استفاده از این کلمات میتواند به ضرر شما هم تمام شود چرا که کاربر اگر با جستجوی عبارتی به سایت شما وارد شود ولی ببیند منظوری که داشته از جستجو با چیزی که شما بیان کرده اید تفاوت زیادی دارد سایت شما را سریع ترک خواهد کرد.

 

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۳: سئوی فنی خود را زیر نظر بگیرید.

سه مورد مهم رو برایان دین مطرح میکند برای بهبود On-Page SEO که به شرح زیر هستند :

۱- موبایل فرندلی

شاید خیلی از ما به تمام نکات سئو توجه خوبی داشته باشیم اما روی خوب و عالی دیده شدن وب سایت در موبایل کار چندانی انجام نداده باشیم.

در صورتی که در سال ۲۰۲۰ مهم ترین نکته رتبه دهی گوگل همین بهینه بودن سایت در موبایل و یا به اصطلاح موبایل فرندلی بودنش است سایت های زیادی هستند که ایرادات زیادی در موبایل تبلت و.. دارند و توجه ندارند که ۹۰% کاربران از موبایل وارد سایت می شوند.

۲- سرعت لود سایت

این مورد نیز بسیار مهم است و ما نیز در طول سال های گذشته چندین بار به آن پرداخته ایم

مقاله : افزایش سرعت لود سایت وردپرس به کاربران وردپرسی چند افزونه خوب را معرفی می کند.

مقاله : ۳ روش کاربردی برای فعال سازی gzip در وردپرس چند روش افزایش سرعت سایت برای تمام سایت ها را معرفی می کند.

من همچنین توصیه می کنم که ببینید سرعت سایت شما در Gtmetrix چقدر بارگیری می شود.

هیچ مخفی نیست که میانگین زمان بارگذاری سایت یک عامل رتبه بندی Google است.

در تجربه من ، صفحه سرعت یک عامل مهم رتبه بندی فوق العاده مهم نیست. اما تفاوت ایجاد می کند.

۳- خطا های ۴۰۴ سایت خود را به حداقل برسانید

برای این کار می توانید از وبمستر گوگل بخش Coverage استفاده کنید

همچنین وب سایت : brokenlinkcheck.com گزینه مناسبی برای این کار است.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۴: محتوای خود را با هدف جستجو مطابقت دهید

به این مورد در بالا اشاره مختصری کردیم و توضیح بیشتر آن را ارائه میدهیم.

ببینید قرار نیست به هر قیمتی کاربر جذب کنید، مثلا تبلیغ شکلات تلخ کنید بعد آبنبات بفروشید.

به قولی بدترین لطمه رو به سایت شما این ضرب المثل میتونه بزنه :

داداش ما خودمون قورباغه رو رنگ می کردیم به جای قناری می فروختیم.

در واقع در دنیای مجازی کنونی همچین چیزی نشدنی هست و شما نمی توانید برای یک لباس دست دوم تبلیغی در حد لباس اصل پوست چرم و فلان ارائه دهید و فقط کاربر جذب کنید، چراکه با این کار خود را به شکست در کارتان نزدیک و نزدیک تر می کنید.

کاربر در کمتر از ده ثانیه اگر متوجه شود که جواب خود را از سایت شما نمیگیرد یا چیزی که میخواهد را در سایت شما پیدا نمی کند شک نکنید که سایت شما را ترک خواهد کرد.

پس با کاربران صادق باشید.

اکنون گوگل می تواند تشخیص دهد آیا سایت شما مناسب برای یک کلمه کلیدی خاص است یا خیر.

به عبارت دیگر ، Google به نحوه تعامل افراد با وب سایت شما توجه می کند.

و اگر مردم به طور کلی آنچه را که از صفحه شما به دنبال آن هستند ، دریافت کنند ، می توانید انتظار داشته باشید که رتبه های شما بهتر شود.

اگر اینگونه نباشد ، Google سایت شما را از چند رتبه پایین تر می آورد پس اگر میخواهید روی کلمه خاصی رتبه بیاورید توجه به معنا و مفهوم نهایی مقاله خود و ارتباطش با آن کلمه داشته باشید.

تا چه میزان مقاله یا محصول شما پاسخگوی نیاز کاربر است؟

آیا کاربر تعامل خوبی با مقاله شما برقرار می کند؟

آیا کاربر در چت سایت شما در خصوص آن مقاله موضوعی را مطرح می کند؟

آیا در کامنت های آن مطلب سوالی پرسیده می شود؟

آیا شما این سوالات را در محتوای مقاله پاسخ داده اید؟

این ۵ سوال بسیار مهم هستند.

شما با بررسی آنالیتکس سایت خود می توانید ببینید کدام مطالب بیشترین بانس ریت را دارند و به آنها توجه ویژه کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۵: میزان گزاف گویی خود را کاهش دهید.

بانس ریت یا گزافه گویی در واقع ایراداتی در مقالات یا سایت شما را شامل می شوند که باعث دل زدگی و ترک سریع کاربران می شوند.

هرچه این موارد در سایتی بیشتر باشد بانس ریت آن زیاد تر می شود و در واقع کاربران ناراضی بیشتری خواهد داشت.

مقاله : ۱۳ گام اساسی در کاهش بانس ریت سایت بسیاری از مهمترین این نکات در کاهش بانس ریت سایت را بیان کرده است.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۶: کلمات کلیدی مترادف برای هدف پیدا کنید.

در این مرحله باید مشاهده کنید که سایت شما در Google بالاتر است.

اکنون زمان آن رسیده است که حتی بیشتر به سایت خود مراجعه کنید.

یکی از مهم ترین نکات برای بهبود سئوی سایت از دید سئو ۶ مراجعه| ویرایش مطالب قدیمی | سرچ کردن کلمات کلیدی | بهینه سازی منظم مطالب توسط مدیر سایت است، پس از آن غافل نشوید.

ساده ترین راه برای انجام این کار؟

صفحه خود را در اطراف چندین کلید واژه متفاوت بهینه کنید. مراحل دقیق این مرحله است.

ابتدا به گزارش “عملکرد در نتایج جستجو” کنسول جستجوی Google بروید، در بخش Performance وبمستر گوگل خواهید دید که در چند ماه گذشته یا هفته گذشته یا دو روز گذشته کاربران چه تعداد جستجویی داشته اند که سایت شما در آن حائز رتبه بوده است.

معتل چی هستید؟

تعدادی از کلماتی که در سرچ کنسول وبمستر گوگل برای شما مشخص شده است می تواند کسب و کار شما رو رونق دهد.

پس روی آن کلمات که در واقع مترادف کلمات موجود در سایت شما هستند برای کسب رتبه بهتر کار کنید.

 

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۷: مطالب با کیفیت بالا منتشر کنید.

احتمالاً شنیده اید که برای رتبه بندی در گوگل “باید محتوای باکیفیت منتشر کنید.” و با وجود این واقعیت ، اقدام به این کار نیز بسیار سخت است. (از این گذشته ، “محتوای با کیفیت بالا” در واقع به چه معنی است. ؟)

بنابراین ، بله ، شما می خواهید مطالب بسیار جذاب را در سایت خود منتشر کنید. اما این نیاز به نوع محتوای باکیفیتی است که افراد در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند … و به این لینک پیوند دارند.

الگوریتم گوگل تا حد زیادی مبتنی بر بک لینک است. هر چه لینک سایت شما بیشتر باشد ، رتبه بالاتری خواهید داشت.

و بهترین راه برای ایجاد بک لینک به سایت شما؟ مطالبی را منتشر کنید که در واقع مردم به آنها پیوند دهند. (همچنین به عنوان “طعمه پیوند” نیز شناخته می شوند). ) .

در اینجا چند راه برای افزایش شانس اینکه افراد به محتوای شما پیوند می دهند وجود دارد.

یک منبع اطلاعات به عبارت دیگر: چیزی را منتشر کنید که افراد دیگر بتوانند در محتوای وبلاگ خود به آن استناد کنند.

سعی کنید در مطلب خود قاطع و محکم آمار و ارقام صحیح را اعلام کنید.

به عنوان مثال اگر با کلمه فروش تجهیزات شبکه میخواهید سایت خود را درنتایج جستجو گوگل بالا بیاورید بهتر است که امکان فروش چند محصول را به صورت آنلاین در صفحه مقاله فراهم کنید و قیمت آنها را روی محصولات بگذارید.

فروش سرور اچ پی کلمه ای است که با مشاوره سئو ۶ وب سایت ساپرا صنعت توانست در آن رتبه خوبی در صفحه اول گوگل بگیرد. و این اصول مورد ۷ در آن رعایت شد.

 

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۸: بک لینک به سایت خود بسازید

انتشار مطالب شگفت انگیز بسیار عالی است و همه چیز را برای شما فراهم می کند. (مطلب شگفت انگیز یعنی مطبی که کاربر را برای خواندن به سمت خود بکشاند)

به عبارت دیگر: شما فقط نمی توانید رویکرد انتشار و دعا (به عبارتی مطلب رو بنویسید به حال خود رها کنید تا کسی بیاید و آن را بخواند) را نسبت به بازاریابی محتوا خود اتخاذ کنید و امیدواری این را داشته باشید که افراد به شما پیوند دهند.

به این دلیل است که محتوای شما در یک اقیانوس از پست های وبلاگ ، فیلم ها ، داستان های اینستاگرام و پست های فیس بوک شناور است که هر روز به وجود می آیند و باید اینقدر جذاب باشد تا کاربر را به سمت خود بکشاند.

در حقیقت ، وردپرس گزارش می دهد که هر ماه ۷۰ میلیون ارسال جدید منتشر می شود.

پیشگویی در اینجا به این صورت است که اگر می خواهید افراد به سایت شما پیوند دهند ، باید به طور فعال محتوای خود را تبلیغ کنید یا آن را در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنید، ریپورتاژ تهیه کنید و…

پس از مدتی بکلینک سازی ممکن است بخواهید بکلینک های خراب سایت خود را تشخیص دهید.

برای این کار برایان دین افزونه زیر را برای کروم پیشنهاد داده است:

Check My Links

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئومرحله شماره ۹: نتایج خود را دنبال کنید و مانیتور کنید

مانیتور کردن مداوم نتایج وبمستر گوگل و آنالیتیکس گوگل می تواند به شما جهت مناسبی برای بهبود مطالبتان بدهد چرا که متوجه می شوید که کاربرانتان در سایت شما بیشتر دنبال چه هستند و کار روی کدام مطالبتان می تواند برای شما افزایش ورودی را به همراه بیاورد.

نکته :

کلماتی که در وبمستر گوگل بالاترین Impression را دارند میتواند بالاترین کلیک را هم به همراه داشته باشند

نوشته شده توسط : saeed eshaghzadeh

مدیر وب سایت عصر اطلاعات به نشانی کوتاه شده : i32.ir

سایر مطالب مرتبط با رتبه ۱ گوگل : ۹ ترفند رتبه گرفتن سریع در گوگل برای سال ۲۰۲۰

تاریخ : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ساعت : ۰:۴۱ ق٫ظ
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Digg* twitter* Facebook* cloob* Delicious* Stumble Upon* Google Reader* Google plus* Facenama

تذکر مهم : کاربران گرامی لطفا درصورتی که سوال مهمی دارید و از تلگرام استفاده نمیکنید
و یا اینکه میخواهید با ما در ارتباط باشید از طریق بخش پشتیبانی آنلاین ما که آیکون گرد و شبیه پاکت نامه دارد در سمت راست پایین سایت ارسال پیام کنید
و به شماره 09156581492 اسمسی مبنی بر سوال مهمی دارم لطفا جواب دهید ارسال نماید تا به سرعت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه مطلب سایت سئو 6 متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات است لذا از کپی آنها بدون لینک به مطلب اصلی خودداری نمایید