سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل بصورت رایگان چگونه است؟ برای بهبود رتبه سایت در گوگل لازم است که شما چند تا کار رو هم زمان انجام دهید، در این مقاله کوتاه از سئو 6 به بیان نکات مهم که در سال 2021 در بهبود رتبه بسیار مهم هستند می پردازیم با ما همراه باشید.

چرا رتبه داشتن در گوگل مهم است؟

چرا رتبه داشتن در گوگل مهم است؟

پاسخ خیلی ساده این است که چون گوگل بیلبورد جهانی است و برای هر عنوان و هر کسب و کاری یک جایگاه دارد و این جایگاه همان جستجو و پایش روزانه مخاطبین و مردم است که بخشی از آنها می توانند مشتریان بالقوه شما باشند که با سئو خوب شما میتوانید بخش قابل توجهی از آنها را به مشتریان واقعی یا بالفعل خود تبدیل کنید.

گوگل همچنین میتواند سایت شما را در چندین جستجو مختلف و با کلمات زیادی به کاربران نشان دهد و این مستلزم تلاش مستمر شماست.

چه رتبه ای در گوگل از بقیه بهتر است؟

مختصرا باید بگوییم رتبه بین 1 تا 3 بیشترین نرخ کلیک و ورودی را دارد و میتوان گفت بهترین جایگاه هر سایتی قرارگرفتن بین سه نتیجه اول از صفحه اول گوگل است.

آیا اگر سایت ما زیر 3 رتبه اول باشد ورودی نخواهد داشت؟

قطعا داشتن رتبه بین سه نتیجه اول در گوگل برای هر وب سایتی پر سود خواهد بود اما اینطور نیست که هیچ کاربری روی گزینه 4 یا 5 و حتی پایین تر کلیک نکند، بلاخره تعداد قابل توجهی از کاربران هم هستند که مایل به اسکرول کردن هستند و تمایل دارند که نتایج مختلف را با هم بررسی کنند.

البته نا گفته نماند که در بسیاری از موارد ورودی لینک اول بالای 33% است و بقیه نتایج هم بدون شانس کلیک نیستند و بسته به عناوین و بسیاری مولفه دیگر میتوانند ورودی متفاوتی داشته باشند.

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

چگونه می توان در دو ماه رتبه در صفحه اول گرفت؟

چگونه می توان در صفحه اول گوگل قرار گرفت؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی دارد به وضعیت فعلی وب سایت شما و اینکه در بحث رتبه و تولید محتوا چه کار هایی انجام داده باشید، در شبکه های اجتماعی به چه میزان فعالیت کرده باشید و کلا چه اموری را انجام داده باشید.

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

اما در یک کلام در دو ماه که هیچ وب سایتی که سئو کلی مناسبی داشته باشد، عمر دامنه خوبی داشته باشد، آتوریتی مناسبی داشته باشد، محتوای یونیک و خاصی داشته باشد در مدت یک هفته هم می تواند رتبه ای در صفحه اول کسب کند.

شاید از خودتان بپرسید یک هفته؟ بله حتی کمتر شاید یک روزه هم بشود در صفحه اول رتبه گرفت، یک روزه؟ شاید در عرض یک ساعت و کمتر هم بشود رتبه گرفت (البته برای سایت های خبری و مهم).

چرا بودن سایت در صفحه اول گوگل مهم است؟

اکنون تازه رسیدیم به اصل مطلب و چکیده اینکه چرا این محتوا را تولید کرده ایم،خوب چیزی که بر همگان مسلم است این است که داشتن رتبه در گوگل یک برد بزرگ است چرا که گوگل یک مکان بازاریابی رایگان است و روزانه بیش از 100 میلیون نفر جستجو را به وب سایت های مختلف هدایت می کند و به همین خاطر می تواند ترافیک بی دردسر و خوبی را به سایت ما هدایت کند.

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

علاوه بر این گوگل می تواند مشتریان هدف ما را با کلمات کلیدی پیشنهادی خود به سایت ما سرازیر کند و این اتفاق و جذب روزانه ترافیک هدفمند بسیار خودشایند هست.

خوشایند بودن این اتفاق به این خاطر است که شما دقیقا مشتری هدفتان را پیدا می کنید نه هر فرد دیگری.

میانگین رتبه در گوگل چیست و چگونه آن را بهتر کنیم؟

اگر شما ده کلمه کلیدی در گوگل داشته باشید که یکی از آنها 10 باشد در گوگل و بقیه هر کدام رتبه ای در صفحات دیگر داشته باشند، مجموع رتبه آنها تقسیم بر ده می شود میانگین پوزیشن و یا رتبه شما در گوگل.

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

برای بهبود این رتبه در گوگل روش های بسیاری پیشنهاد می شود، که برخی از آنها عبارتند از :

سئو داخلی و رفع ایرادات آن صفخات

سئو خارجی و لینک سازی برای آن صفحات

بهبود سرعت بارگذاری صفحات

ویرایش و بهبود نگراش صفحات

و بسیاری از روش های دیگر که متناسب با هر وب سایتی متفاوت است.

افزایش رتبه سایت در گوگل به رایگان

امیدواریم از این مقاله کوتاه خوشتان آمده باشد و این مقاله برای شما راهگشا باشد.

چنانچه سوالی پیرامون هر مقاله از سئو 6 دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

اگر به مبحث سئو علاقه مندید پکیج آموزشی سئو ما را حتما بخرید که نسبت به قیمتی که زده ایم، قطعا ده ها برابر مطلب رو ارائه میده به شما دوستان و همراهان سئو 6..

افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان

افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0