سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیم

چگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیم در سال 2023

چطور عنوان جذاب بنویسیم برای مطالب و مقالات سایت؟ این یک سوال مهم و حیاتی برای هر وب سایتی است چرا که اولین و مهم ترین قسمت در افزایش بازدید مطالب و وب سایت عنوان خوب هست، با سئو 6 همراه باشید.

تیتر جذاب چگونه بنویسیم و چگونه از طریق نوشتن تیترهای جذاب ورودی به وب سایت خود و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم؟؟! و کاربران را ترغیب کنیم که مطالب ما را بخوانند؟

چگونه عنوان مقاله بنویسیم؟

چگونه عنوان مقاله بنویسیم

اگر بخواهیم در این خصوص به صورت تخصصی و جامع صحبت کنیم شاید نیاز باشد ساعت ها برای شما توضیح دهیم و در نهایت هم ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود، چرا که روز به روز سلیقه مردم در حال تغییر است و با رشد و گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش مطالب کذب و شایعه و روش ‌های مختلف فریب مردم ممکن است مردم توجه ویژه ای به مقالات و مطالب مان داشته باشند.

مهم این است که ما باید بدانیم چگونه هم مطالب جالب و جذاب بنویسیم و هم از بزرگنمایی و بیش از حد شگفت انگیز نشان دادن مطالب خود به شدت پرهیز کنیم، چرا که این کار می‌ تواند به وب سایت ما لطمه بزند و کاربران آنگونه که ما انتظار داریم به مطالب ما توجه نشان دهند و یا پس از خواندن بخش کوتاهی از مطلب وب سایت ما را ترک کنند و آن مقاله را تا انتها نخوانند

تنها نکته ای که می شود در خصوص نوشتن تیترهای جذاب در سال ۲۰۲۱ به جرأت گفت این است که باید از نوشتن عناوین به شدت مسموم خودداری کنیم چرا که ذهن افراد در مقابل آن مقاومت جدی نشان می‌دهد و افراد را از مشاهده آن مطلب منصرف می کند

سه سوال اصلی وجود دارد در خصوص نوشتن عنوان جذاب :

  • چگونه عنوان مقاله بنویسیم؟؟
  • چگونه یک متن سئو شده بنویسیم؟؟
  • چگونه یک عنوان خوب بنویسیم؟؟

 

چگونه عنوان مقاله جالب و جذاب بنویسیم یا چگونه یک متن سئو شده بنویسیم یا چگونه یک عنوان خوب بنویسیم تمام این سوالات رو در اینجا پاسخ خواهید گرفت.

نوشتن عنوان جذاب برای مقاله

ببینید ابتدا باید بگوییم که مخاطب را با تکرار های بی مورد و سئو سرریز شده فراری ندهید.

در اینترنت جستجویی در خصوص بازاریابی عصبی داشته باشید و با آن آشنا شوید

بازاریابی عصبی به ما کمک میکند که بتوانیم مخاطبین را به خوبی جذب کنیم..

چیزی وجود دارد به نام گارد ذهن یا مغز که آن هم این است که در چند ثانیه یا حتی کسری از ثانیه مغز انسان ها تصمیم بر توجه کردن به عنوان یا بی توجه رد شدن از روی آن میگیرد و ما باید با آزمون و خطا عناوین خوبی بسازیم که کمترین پس زدگی را به همراه داشته باشند.

البته تجزیه و تحلیل عناوین رقبا هم خالی از لطف نیست، حتی می توانید از تبلیغات بنری وب سایت ها و یا کانال های پر بازدید تلگرام و صفحات مطرح اینستاگرامی هم الگو برداری کنید که البته کار خوبی هم هست. ( تا می توانید حس کنجکاوی کاربر را بر افروزید و البته پاسخ درستی هم به آن بدهید. )

مثال :

ما به جای انتخاب عنوان زیر برای این مقاله :

نوشتن تیتر جذاب در سال 2021 چگونه است؟

می توانستیم از عناوین جذاب تری چون موارد زیر هم استفاده کنیم :

چگونه عنوانی بنویسیم که مخاطب را میخکوب کند؟

حقیقتا نوشتن عنوان جذاب کار سختی است، بهترین کار این است که عنوان را انتهای کار انتخاب کنید، و برای انتخاب آن حداقل دو سه ساعت وقت بگذارید و خودتان را جای کاربر بگذارید که اگر شما بودید روی آن کلیک می کردید یا نه؟

چگونه با عنوان جذاب مخاطب را تور کنیم؟

باید ببینید که مخاطب شما چه چیزی را نیاز دارد و دقیقا در مورد همان صحبت کنید، البته برای سئو محتوا نیازی نیست که شما حتما سعی کنید که در عنوان تمام کلمات ممکن را بگنجانید، چون گوگل خودش به صلاح دید موجود می تواند عنوانی را از مقاله شما انتخاب و برای آن جستجو لحاظ کند.

چگونه عناوین مخاطبین را شیفته میکنند؟

عناوین باید شامل احساسات و نکات مهمی باشند که بتوانند کاربران را شیفته و جذب کنند، باید ببینید که در آن مقاله یا محصول چه چیزی برای کاربر مهم است، گاهی بروز بودن آن مقاله مهم است و باید بزنید 2023 گاهی تعدد نکات و باید بگویید 10 نکته مهم برای عنوان نویسی جذاب و گاهی قیمت یا کیفیت و یا اصالت و یا خدمت رسانی فوری مهم هستند که شما باید بدانید که در کجا از چه کلماتی استفاده کنید.

و….

اما استفاده از اینگونه عناوین با این سطح از جذابیت ممکن است توقع زیادی در کاربر ایجاد کند و محتوای درون مقاله شما نتواند حس کنجکاوی کاربر را کامل پاسخ دهد.

5 نکته کلیدی در پاسخ به سوال چگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیم

نکات کلیدی در نوشتن عنوان مقاله

1- عنوان رو تا می توانید کوتاه بنویسید چرا که مردم حوصله خواندن متن طولانی ندارند.

2- در عنوان مقالات خود از عبارات تاکیدی مثل برترین بهترین بیشترین و… زیاد استفاده نکنید چرا که دیگر جذابیتی برای مخاطب ایجاد نمی کند.

3- در عنوان مقاله خود از اعداد استفاده کنید اعداد جذابیت بصری زیادی برای مخاطبین ایجاد خواهد کرد.

4- عنوان مقالات خود را با سوال شروع کنید مثلا آیا می دانستید شما اگر بدانید چگونه عنوان مقاله جذاب بنویسید می توانید ورودی سایت خود را تا 70% افزایش دهید؟

5- استفاده از درصد و حروفی که میزان دقیقی ارائه می دهد هم می تواند بر جذابیت عنوان بیافزاید.

پس همیشه قبل از تولید محتوای سایت خود در سال 2022 به فکر نوشتن عنوان جذابی برای آن باشید.

یه مورد 6 ام هم جایزه بدیم به خوانندگان این مقاله و آن هم این است که در نوشتن عنوان جذاب تیتر های مطالب مرتبط رو در سایت نمناک بررسی کنید چرا که این سایت در سال های گذشته بسیار خوب روی سئوی عناوین خود کار کرده است

و در انتها طبق معمول سئو 6 یک نکته مهم در انتها به شما خواهیم گفت.

نکته میلیون دلاری : تیتر یا عنوان مطالب شما نوک پیکان کسب و کار شما هستند بنابراین انتخاب یک عنوان جذاب می تواند حتی از بهبود سرعت لود وب سایت شما هم مهم تر باشد چرا که کاربران برای یک عنوان جذاب حاضرند چند ثانیه هم بیشتر صبر کند.

چگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیمچگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیمچگونه عنوان مقاله جذاب بنویسیم

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0