سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

مقاله درباره سئو

مقاله درباره سئو بیشتر بدانید مخصوص ارائه دانشگاهی

مقاله سئو seo.ppt

مقاله سئو موضوعی است که امشب برای کاربران سئو 6 در نظر گرفتیم و اونو برای شما به رایگان برای دانلود گذاشتیم تا بتونید از اون به عنوان یک مرجع خوب برای ارائه دانشگاهیتون استفاده کنید.

مقاله درباره سئو

مقاله سئو و کلا سئو موضوعی است که ما در سئو 6 چند سالیست اونو شروع کردیم ولی اینبار به صورت جدی تر و آکادمیک تر ترجیح دادیم تا با انتشار مقاله سئو با فرمت docx و پاورپوینت اونو براتون بزاریم تا بتونیم گوشه ای از امور دانشگاهی را نیز به فضای مجازی بیاریم

آموزش سئو و بهینه سازی سایت این مقاله سئو در حد مبتدی و ساده و روان است.

در انتها لینک دانلود مقالات درباره سئو را برای شما قرار می دهیم امیدواریم که برای شما مفید واقع شوند..

مقاله سئو ما مربوط به نحوه چینش کلمات کلیدی استفاده مناسب از تگ ها و عوامل تاثیر گذار در سئو میشود

سئو در یک کلام به مجموعه مراحلی گفته میشود که در کسب رتبه بهتر سایت یا وبلاگ شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو تاثیر مثبت دارد.

یعنی اگر شما قوانین سئو را به خوبی رعایت کنید رتبه بهتری کسب خواهید کرد و در نتیجه با جذب مخاطب بیشتر درآمد بیشتری خواهید داشت.

بنظر من بعد از فراگیری html و Css برای دانشجویان رشته های نرم افزار و فناوری اطلاعات امروزه یادگیری سئو از واجب هم واجب تر است.

مقاله درباره سئو

مقاله سئویی که آماده کرده ایم کوتاه است که خودتان میتوانید بخشهایی را به آن اضافه کنید

مقاله سئو را که مربوط به درس نمایه سازی یا شیوه ارائه استاد الیاس محمدی است رو میتونید در ادامه دانلود کنید فایل ها پسورد ندارند.

سرفصل های

سرفصل های این ارائه سئو که در قالب پاورپوینت (در اردیبهشت 1394) برای دانشجویان کارشناسی IT تهیه شده است عبارتند از :

مقدمه : سئو چیست؟

در مقدمه به اینکه سئو چیست و چرا اهمیت دارد می پردازیم و بحث می کنیم که چرا سئو پردرآمد ترین شغل دیجیتال مارکتینگ دنیا است.

تعریف بهینه سازی موتورهای جستجو :

عوامل موثر بر سئو (چه کنیم که در صفحه اول دیده شویم)

همانطور که میدانید تا این لحظه (13 آذر 1401) بیش از 205 عامل موثر در سئو شناسایی شده است که می تواند بر سئو هر وب سایتی موثر باشد و در بهبود رتبه وب سایت ها نقش ایفا کند.

اما بحثی که هست این است که هیچ وقت یک تیم سئو هر چند قدرتمند نمی تواند به تمام این موارد بپردازد.

به همین علت نیز ما در این بخش از مقاله سئو به مهمترین و تاثیرگذار ترین عوامل در سئو سایت ها پرداختیم..

تاثیر عنوان نام دامنه و محتوای سایت بر کسب رتبه بهتر سایت

تاثیر نام دامنه بر سئو در سال های گذشته (بین سال های 1391 تا 1397) بیشتر به چشم می خورد، اما در سال های بعد شاهد تغییر رویه گوگل بودیم و دیدیم که دامنه های نا مرتبط هم در گوگل رتبه گرفتن و به خاطر داشتن محتوای مرغوب حتی رتبه ای بهتر کسب کرده اند در برخی کلمات.

لینک بیلدینگ و بک لینک (link building & backlink)

سایت بک لینک و داشتن لینک در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی یکی  از مهمترین عوامل در سئو خارجی سایت است که باید به آن اهمیت داد.

نوشتن مطالب با کیفیت

در طی دو سه سال گذشته از 1398 تاکنون اهمیت نوشتن مقالات تخصصی به خاطر وجود الگوریتم E.A.T بیشتر به چشم آمد و همه درک کردند که با هر مدل محتوایی دیگه نمیشه از گوگل رتبه گرفت.

نتیجه گیری

در این مقاله که در قالب ارائه دانشگاهی به شما ارائه می دهیم تمام آنچه شما برای دانستن کلیات سئو نیاز دارید را آورده ایم..

دانلود مقاله سئو با دو فرمت docx / PPTX

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0