سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

پی بی ان که در سئو کلاه سفید گفتیم چیست؟

دسته بندی :آموزش سئو 22 جولای 2022 مهندس سعید اسحاق زاده 22348

PBN شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها است که برای ایجاد پیوند (و در نتیجه انتقال اعتبار) به یک وب‌سایت واحد به منظور دستکاری رتبه‌بندی موتورهای جستجو استفاده می‌شود. این طرح شبیه یک چرخ پیوند یا هرم پیوند است، زیرا شامل چندین وب سایت مختلف است که همگی به یکدیگر یا به یک وب سایت مرکزی پیوند دارند.

PBN چیست و چگونه کار می کند؟ PBN ها چگونه کار می کنند؟

pbn چیست و چگونه کار میکند؟

یک PBN با انتقال اعتبار، به شکل پیوندها، از تعدادی از وب سایت هایی که شما کنترل می کنید، به یک یا چند وب سایت دیگر کار می کند. … اما به دست آوردن لینک ها هم پرهزینه و هم وقت گیر است، بنابراین بسیاری از بازاریابان انتخاب کرده اند که وب سایت های خود را بسازند و سپس می توانند به وب سایت های دیگر خود پیوند دهند.

آیا PBN ایمن است؟ 1. پیوندهای شبکه وبلاگ خصوصی به شما در رتبه بندی کمک نمی کند. در حالی که پیوندهای یک شبکه وبلاگ خصوصی دستورالعمل‌های کیفیت وب‌مستر گوگل را نقض می‌کنند، این لزوماً به این معنی نیست که آنها به شما در رتبه‌بندی کمک نمی‌کنند. … ساخت لینک با استفاده از PBN خطرناک است و در بدترین حالت، رتبه شما کاهش می یابد.

چگونه بفهمم یک سایت PBN است؟ مشاهده یک شبکه وبلاگ خصوصی – راه هایی برای انجام آن بررسی هاست. یکی از رایج ترین ویژگی های این وب سایت ها که متعلق به یک شبکه وبلاگ خصوصی هستند این است که همه آنها آدرس IP یکسانی دارند. … دامنه ها. … به اطلاعات WhoIs نگاه کنید. … داده های ترافیک. … کیفیت و تعداد محتوا. … نمایه بک لینک را بررسی کنید.

آیا PBN برای سئو خوب است؟ PBN ها می توانند آنقدر در ساخت این بک لینک ها موثر باشند که یک شرکت پس از کار با یک شبکه وبلاگ خصوصی، این تفاوت را در رتبه بندی خود تجربه کرد. بنابراین، آیا PBN ها می توانند سئوی شما را افزایش دهند؟ بله، البته، آنها می توانند. به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان در برخی مواقع از آنها استفاده می کنند.

چگونه PBN درست می کنید؟
نحوه ساخت pbn
نحوه ساخت PBN در سال 2020 – راهنمای شبکه وبلاگ خصوصی نهایی دامنه های منقضی شده پریمیوم که قدرتمند، مرتبط و بدون هرزنامه هستند را بیابید. یک PBN موثر بدون ردپا بسازید. از یک PBN به “راه درست” برای بهبود رتبه خود استفاده کنید. استفاده از یک فرآیند قابل تکرار دقیق (با رویه های من)
بک لینک ها در سئو چیست؟ بک لینک لینکی است که زمانی ایجاد می شود که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد. به بک لینک ها «لینک های ورودی» یا «لینک های ورودی» نیز گفته می شود. بک لینک ها برای سئو مهم هستند.
چرا PBN بد است؟ دلیل اینکه این استراتژی بک لینک در نظر گوگل اسپم تلقی می شود این است که شخصی که PBN را اداره می کند باید دامنه های منقضی شده را با اختیارات موجود خریداری کند. … این بدان معناست که دامنه ها نمی توانند پیوندهای هرزنامه ای داشته باشند که به آنها اشاره می کند.
آیا پیوندهای PBN خوب هستند؟
PBN ها هنوز هم یک روش فوق العاده موثر برای رتبه بندی در گوگل هستند. متوجه خواهید شد که بیشتر سایت هایی که در جایگاه های رقابتی رتبه بندی می شوند، یک PBN پشت سر خود دارند (هر چند شاید پنهان). مقرون به صرفه است، به شما امکان می دهد مقیاس بندی کنید، و کنترل کاملی بر پیوندهای خود، از جمله موارد مهم مانند متن لنگر دارید.
منبع :
https://searchengineland.com/private-blog-networks-great-way-get-site-penalized-286489#:~:text=A%20PBN%20is%20a%20network,or%20to%20one%20central%20website.
مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه فرودی داره و خلاصه صبوری آخرش اون نتیجه مطلوب رو به همراه خواهد داشت. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0