سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

مقدمه ای بر سئو نکات مهم اولیه سئو داخلی؟

مقدمه ای بر سئو نکات مهم ابتدایی در سئو داخلی مقالات سایت چیست؟

مقدمه ای بر سئو سایت در این مقاله کوتاه از سئو 6 به شما ارائه می دهیم و اینجا قصد داریم نکات مهم اولیه سئو داخلی مقالات را به شما معرفی کنیم.

فرض را بر این می گذاریم که شما هیچ اطلاعاتی در خصوص سئو سایت ندارید و در سال 2023 قصد دارید با گوگل دوست شوید و سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

مقدمه ای بر سئو

مهمترین نکات در آغاز سئو سایت را در همین ابتدا به شما می گوییم و در ادامه نیز به سایر موارد می پردازیم، موارد زیر مهمترین نکات مقدمه ای بر سئو هستند.

  • در ابتدا هر صفحه ای از سایت خود را فقط و فقط برای یک عبارت کلیدی (آن هم طولانی و تشکیل شده از 4 بخش یا بیشتر) سئو کنید.
  • از تکرار عناوین بپرهیزید.
  • تصاویر مقالات را خودتان خلق کنید و یا آن را از سایت های خارجی دانلود و ویرایش کنید (متن و.. روی آن بگذارید و لوگوی خود را به آن بیافزایید)
  • عناوین و توضیحات جذاب را از رقبای خود تقلید کنید. (شاید لازم باشد ده نتیجه اول گوگل را بررسی کنید و عناوین و توضیحات آنها را یادداشت کنید)

مقدمه ای بر سئومقدمه ای بر سئو

اگر سایت شما تازه تاسیس است همانطور که در مقالات قدیم ذکر کردیم شما نیاز به درج حداقل 40 مقاله مفید دارید.

در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه حتما دو مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید :

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم

سئو سایت در سال 2023 تشکیل شده از سه بخش اصلی سئو داخلی یا Onpage seo سئو خارجی یا Offpage seo و سئو تکنیکال :

در خصوص آن پیج سئو و آف پیج سئو با کلیک بر روی لینک زیر بیشتر بخوانید :

آن پیج و آف پیج چیست و چه فرقی با هم دارند؟

چرا 40 مقاله حداقل برای شروع سئو لازم است؟؟

علت این موضوع این است که باید سایت شما حداقل های لازم را داشته باشد و شک نکنید که کمترین رقیب شما در صفحه اول گوگل حداقل 40 مطلب ایندکس شده را دارد و این شرط اول رتبه گرفتن است، البته این مورد به تجربه بدست آمده است.

شاید به خود بگویید که من فقط یه محصول دارم چطور 40 مقاله در موردش بنویسم؟

جواب این سوال هم ساده است، باید از دید مشتری به آن محصول نگاه کنید و برای هر سوالی که در ذهنش مطرح می شود یک مقاله بنویسید و بهتر است در مقاله آموزشی به صفحه محصول اصلی لینک بدید.

مقدمه ای بر سئومقدمه ای بر سئو

نکات مهم , ابتدایی در سئو

شاید بپرسید چطور سوالات مرتبط با محصول را بیابم؟

جواب این سوال هم ساده است، می توانید از گوگل سرچ کنید و سوالات رو استخراج کنید و همچنین می توانید سوالاتی که مشتریان از شما پرسیده اند را مطرح و به آنها پاسخ دهید.

نکته ای مهم در تولید محتوا و مقالات هست این است که نباید عنوان مقالات مشابه هم انتخاب شود تا داپلیکیت کانتنت رخ ندهد.

مهمترین نکات نوشتن مقاله اصولی را در مقاله زیر بخوانید :

در مقاله بالا به صورت مفصل تمام موارد مهم در سئو داخلی محتوا را گفته ایم.

مقدمه ای بر سئو نکات مهم اولیه برای آغاز سئو داخلی مقالات :

همیشه برای تمام کاربران این سوال بوده که سئو سایتم رو چطور و از کجا شروع کنم؟ چطوری مطلب سایتمو سئو کنم؟ چطور در صفحه اول گوگل رتبه بیارم؟ و…

در زیر چند نکته مهم مطرح می کنیم که بهتر است قبل از آغاز مقاله نویسی آنها را انجام دهید :

1- کیورد ریسرچ (تحقیق کلمه کلیدی Keyword Resreach) با تحقیق کلمه کلیدی می توانید از قبل مشخص کنید که در چه کلمه ای قصد دارید رتبه بیاورید و آن کلمه رقابتش چگونه است و رقبای شما چه کسانی هستند و چگونه فعالیت کرده اند و قدرت سایتشان چقدر است.

2- کلمات کلیدی رو اول بچینید (اول تمام قسمت ها با توجه به عناوین بقیه مطالب) کلمات کلیدی رو تا می توانید به اول عنوان متای توضیحات و پاراگراف اول و تگهای مهم نزدیک کنید.

3- در این کار (مورد دوم) و تمام قوانین سئو هم البته زیاد روی نکنید و فرم مقاله را از حالت طبیعی خارج نکنید.

مقدمه ای بر سئومقدمه ای بر سئو

نکته میلیون دلاری : هیچ موقع در آغاز سئو سایت خود توقع معجزه نداشته باشید همواره با صبوری کار خود را ادامه دهید چرا که ممکن است در ابتدای کار شما نتوانید هیچگونه رتبه‌ای از گوگل بگیرید و از همه مهمتر اینکه در آغاز کار کیبورد ریسرچ (تحقیق کلمه کلیدی) را فراموش نکنید و قبل از آغاز تولید محتوا کلمات کلیدی خود را بیابید

پکیج آموزشی سئو ما را حتما بخرید که نسبت به قیمتی که زده ایم، قطعا ده ها برابر مطلب رو ارائه میده به شما دوستان و همراهان سئو 6..

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0