مطلب گذاری رو درست انجام بدید

چگونه مطلب با سئو درست بنویسیم تولید محتوای سئو شده در 2020

مطلب گذاری رو درست انجام بدید و سعی در جذب درست مخاطبین خود داشته باشید نه جذب هر مخاطبی به هر قیمتی

 

مطلب تاثیر گذار

همیشه سعی در مطلب گذاری تاثیر گذار داشته باشید تا مطلب گذاری جهت ادای دین 🙂 جدی ها !!! بعضی از افراد چنان استرس مطلب نوشتن دارن که فکر میکنن اگر یک روز مطلب جدیدی نزارن سایتشون میره هوا.

با توجه به آپدیت های اخیر گوگل و تصمیمات عجیب اون نسبت به پیج رنک دیگه وب مستر ها باید از تولید محتوی بی ارزش جدا بترسن 🙂 البته درج محتوای مناسب با نیاز کاربران رو هم حداقل برای وب گردی کاربران فعلیشان اصلا نبابد فراموش کنند…

مطلب گذاری باید منظم باشد

اگر مطلب گذاری شما به این صورت است (ساعت ۱۴ و ساعت ۲۱) سعی کنید همین روال را تا انتها داشته باشید ولی اگر ساعت منظم و دقیقی ندارید سعی کنید مطلب گذاری رو منظم انجام داده و موتورهای جستجو را راغب به بازدید از سایتتان کنید.

با کلیک بر روی تصویر زیر ویدئو مرتبط با این مطلب ما در اینستاگرام سئو ۶ را هم ببینید

چگونه سئو بنویسیم نحوه مطلب با سئو درست محتوا

مطلب گذاری را تعطیل کنید

اگر مدت زیادی است دارید مطلب گذاری انجام می دید و تغییر محسوسی در رتبه الکسا ندیده اید پس مطالب بی کیفیت زیادی را تولید کرده اید که لازم به حذف یا اصلاح دارند. پس توجه تان را بگذارید بر روی این کار، تا درج مطلب جدید.

تعداد مناسب تگ اچ ۲ و اچ ۳

حداکثر تعداد مناسب برای تگ اچ ۲ و یا اچ ۳ بنا به آخرین آپدیت های الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۲۰ از نظر سئو ۶ تعداد ۹ عدد می باشد و بهتر است در ساختار مناسب هم از آنها استفاده شود

ساختار مناسب برای مطالب

تگ اچ ۱ (ضروری ترین تگ برای تمام صفحات وب سایت) **فقط یک عدد مجاز هست**

بعد از تگ اچ ۱ میتوانید کلمه کلیدی اصلی را در تگ اچ ۲ به کار ببرید..

بعد از تگ اچ ۲ می توانید به عنوان زیر بخش از تگ اچ ۳ استفاده کنید…

مثال :

h1: عنوان مطلب

….h2: عنوان یکی از بخش های مطلب

……h3: عنوان زیر بخش مطلب
تذکر : استفاده بیش از یک بار از تگ اچ ۱ فقط در مقالات خیلی طولانی و با بخش بندی های زیاد در موارد خاص مجاز می باشد/

مطالب طولانی بنویسید

بنا به تجربه سئو ۶ مطالب عادی وب سایت شما برای رتبه گرفتن بهتر می باید حداقل ۷۰۰ و حداکثر ۱۰۰۰ کلمه را در حالت عادی داشته باشند تا بتوانند در گوگل فعلی در سال ۲۰۲۰ رتبه بیاورند پس بنابراین اگر مطلب شما شاخ و بال خوبی دارد به شاخ و بال ها بپردازید

در کلماتی که سایت های رقیب شما سایت های بزرگتری نسبت به وب سایت شما هستند، لازم است تا شما بالای ۱۸۰۰ کلمه یا واژه تایپ کنید تا بتوانید در رقابت قرار بگیرید.

تذکر : اگر چنانچه مطلب را کامل میبینید و بیش از آن طولانی کردن مطلب را جالب نمیدانید همانجا مطلب را تمام کنید و بیشتر روی لینک سازی در شبکه های اجتماعی کار کنید تا مطلبتان رتبه بیاورد.

 

عنوان مطالب و توضیحات مطالب

سعی کنید عنوان مطالب را کوتاه تر از ۴۰ کارکتر و بلند تر از ۵۵ کارکتر در نظر نگیرید و منظور از کارکتر تعداد حروف می باشد.

همچنین سعی کنید تعداد کارکتر های متای توضیحات یا توضیحات مطلب بیشتر از ۱۴۵ کارکتر و یا بنا به تجربه کاری ما بیشتر از ۱۳۶ کارکتر نشود، همچنین توضیحات کوتاه تر از ۶۰ کارکتر هم نگذارید.

تذکر : بنا به تجربه و الگوریتم های جدید گوگل بهتر است تمام محتوای خود را به جملات یک خطی شکسته و کلمه کلیدی اصلی مطلبتان را در ابتدای آن جمله بگنجانید.

 

آدرس مطالب را تا میتوانید کوتاه کنید

بنا به گفته های مراجع رسمی سئو آدرس طولانی تر از ۱۵۵ کارکتر رتبه خوبی در گوگل نمیاورد پس تا میتوانید آدرس یا پیوند مطلب (URL) را کوتاه سازی کنید.

برای این مهم بهتر است که آدرس مطلب را شخصی سازی کنید..

 

روی روان خوانی مطالبتان کار کنید غلط های املایی را بگیرید و از گزافه گویی بپرهیزید!؟

روان خوانده شدن مطالب بسیار مهم است، همچنین بهتر است مطالب شما غلط های املایی نداشته باشند تا گوگل بتواند درک درستی از آنها پیدا کند، و از همه این ها مهمتر هم اینکه مطالب را بیخودی طولانی نکنید و کاربر را معطل نکنید.

خیلی از دوستان و همکاران مقالات خوب و جامعی مینویسند اما طولانی :(( این کار زیاد جالب نیست، چراکه میتواند نرخ گزافه گویی یا بانس ریت سایت را بالا ببرد، آن هم در ایران که کسی حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارد.

 

تکرار کلمات کلیدی

نکات مهم در نوشتن مطالب و محتوی با کیفیت

وجود تگ اچ ۲ و کلمات بولد شده در هر مطلب ضروری است. وجود تگ اچ ۳ در هر مطلب مفید است..

سعی کنید عنوان مطلب را ابتدا در گوگل به درستی پیدا کرده و بعد آن را انتخاب و برای عنوان مطلب بگذارید و سپس همان عنوان را یکبار دیگر در ابتدای مطلب تکرار کرده و آن را بولد و اچ ۲ کنید، تجربه نشان داده که استفاده از کلمه کلیدی داخل تگ اچ۳ و اچ ۲ و اچ۱ همزمان می تواند در بهبود رتبه کلمات کلیدی موثر باشد..

همیشه از کلمه ای به عنوان کلمه کلیدی استفاده کنید که علاوه بر اینکه در عنوان مطلب استفاده شده کلمه پر بازدید و معروفی باشه به عنوان مثال “درس های بازاریابی از خندوانه” خوب مسلما کلمه کلیدی باید خندوانه باشه نه بازاریابی و نباید در محتوی بازاریابی رو بولد کرد

سعی کنید در ۱۰۰ کلمه اول مطلب بیشترین تعدد کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط را داشته باشید. همچنین بنا به تحقیقات ما در سال ۲۰۲۰ بهتر است کلمات کلیدی و تکرار آن ها به انتهای مطلب بیشتر افزوده شود تا موجب دلخوری خواننده نشود

سعی کنید کمتر از ۳۰۰ کلمه در محتوی مطالب خود نداشته باشید و در سال ۲۰۲۰ کمتر از ۵۰۰ کلمه

خود را ملزم بدانید که حداقل ۱ و حداکثر ۲.۲۳% تعداد واژه های خود را به کلمه کلیدی اصلیتان اختصاص داده و آنها را نیز بولد کنید، همچنین رنگی کردن فقط یکی از آن تکرار ها هم کار خوبی هست…

سعی کنید مطلبتون اگر کپی شده است به معتبر ترین سایت (حتما مرتبط با موضوع مقاله) در زمینه آن مطلب لینک شود. حتی اگر شما آن را ترجمه کرده اید.

همیشه بکوشید مطالب مورد نیاز حداکثری کاربران را در سایتتان بگنجانید.

منظور از نیاز حد اکثری مطالبی است که کلیک خوره بیشتری داره و این کار با گوگل ترندز امکان پذیر است به سادگی…

خیلی خیلی مهم : همیشه سعی کنید کلمه کلیدی اصلیتون در همه جا اول قرار بگیره چه در عنوان چه در توضیحات و چه در تگ های اچ ۱ تا اچ ۳ مطلب و پاراگراف های مطالب.. این خیلی خیلی مهمه..

و فیلم آموزشی قدیمی ما به صورت زیر است.

البته شما متن اصلاح شده این مطلب را بیشتر مدنظر قرار دهید که در ۶ تیرماه ۱۳۹۹ اصلاحات اساسی روی آن صورت گرفته و فقط کلیات مطلب را از فیلم دریافت نمایید.
گفتنیست گوگل در الگوریتم های جدید خود به بخش اعظمی از اصول سئو بی توجه است اما موارد گفته شده در این پست اصولی ترین مسائل روز هستند.
افزونه مفید برای یافتن کلمات کلیدی : کیورد هرکجا

نوشته شده توسط : سعید اسحاق زاده

مدیر وب سایت عصر اطلاعات به نشانی کوتاه شده : i32.ir

دسته :

تجربه کاربر*دانستنی های روز سئو*محتوا

برچسب ها :

* *

تاریخ : ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت : ۳:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه سئو سایت سئو 6 :

معرفی آموزشگاه سئو سایت سئو 6 :

در بهمن ماه سال 1391 به صورت رسمی وارد عرصه وبسایت های ایرانی شدیم پس از یک سال و نیم تحقیق در حوزه سئو سال 93 .با ورود به حوزه سئو با کاهش رتبه الکسا شروع به کار دیجیتال مارکتینگ کردیم
.تا کنون بالغ بر 30 پروژه شرکتی سئو انجام داده و در حال خدمت دهی مستمر و پشتیبانی از مشتریان هستیم

آموزشگاه سئو سایت سئو 6 برای حمایت از کسب و کار های نوپا خدمات مشاوره سئو خود را در تلگرام انجام می دهد. پس از ارسال پیام در تلگرام، ما حداکثر پس از 72 ساعت پاسخ گوی شما دوستان هستیم با کلیک بر روی تصویر زیر در تلگرام به ما پیام دهید :
کلیه مطلب سایت سئو 6 متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات است لذا از کپی آنها بدون لینک به مطلب اصلی خودداری نمایید