سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

کسب درآمد از سوشال مدیا در 2022 شما را شگفت زده می کند

کسب درآمد از سوشال مدیا چگونه است؟

اگر بدانید چگونه باید در شبکه های اجتماعی تبلیغات موثر داشته باشید و از آن طریق بازدید کنندگان شبکه های اجتماعی را به سمت سایتتان هدایت کنید می توانید روزانه و ماهانه هزینه قابل توجهی را برای تبلیغات ذخیره کنید.

تبلیغات مؤثر در شبکه‌ های اجتماعی به این صورت است که فقط نباید یک لینک را داخل شبکه ‌های اجتماعی قرار بدین و بهتر است برای آن توضیحات مناسبی انتخاب کنید و کاربر را از این طریق به کلیک و مشاهده لینک مجاب کنید.

چگونه از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از سوشال مدیا

چگونه از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنیم؟ در پاسخ ساده است : با جلب توجه کردن، اما در عمل بسیار پیچیده است و به سادگی نمی شود آن را انجام داد. اگر وب سایت دارید باید بتوانید کلیک بر روی لینک وب سایت خود را افزایش دهید.

روش های افزایش کلیک لینک ها

استفاده از ایموجی ها و تصاویر خیلی جذاب در افزایش کلیک بسیار مؤثر است و شما باید روی این کار تسلط کافی رو داشته باشید و بتوانید عنوان‌ های جذاب و توضیحات مناسب را انتخاب کنید.
اگر شما بتوانید بهترین عناوین و تصاویر و.. را انتخاب کنید و بالاترین کلیک را از لینک به خودتان اختصاص بدید میتوانید افراد بیشتری را به سایتتان هدایت کنید و یا نظر آنها را به خود جلب کنید بزرگترین گام را برای فروش برداشته اید.

اشتباهات رایج در لینک بیلدینگ

خیلی وقت ها ما فکر می ‌کنیم که کاربران باید روی هر لینکی که ما می ‌گذاریم کلیک کنند و وارد سایت ما بشوند، در صورتی ‌که این‌ طوری نیست و تا در ذهنشان اون لینک جذابیت نداشته باشه روی اون کلیک نمی‌ کنند و وارد سایت شما نمی ‌شوند.

بدانید که کاربران شبکه های اجتماعی که ممکن است مشتریان بالقوه شما محسوب شوند ربات نیستند که تحت فرمان شما باشند و از شما تبعیت داشته باشند و شما توقع داشته باشید که هرکاری که ازشون بخواهید انجام دهند (آن هم در ابتدای کار که اصلا شما را نمیشناسند).

باید بدانید که ذهن انسان در چند ثانیه و در یک اسکن چشمی حتی تصمیم می گیرد که یک تیتر را دنبال کند یا خیر، اگر شما در تیتر تبلیغاتتون از کلمات سمی مانند بهترین برترین ارزانترین و اینگونه کلمات استفاده کنید به احتمال زیاد از فیلتر مغز انسان ها عبور نخواهید کرد و آنها واکنش قابل توجی در خصوص لینک وب سایت شما انجام نمی دهند.

ممکنه خیلی‌ هاتون تا حالا تجربه تبلیغات در شبکه های اجتماعی را داشته باشید اما بعد از مدتی متوجه شدید که خیلی بازدهی کمی داشته براتون و کمترین نتیجه را از آن گرفتید که این دلیلش این است که شما نتوانستید افراد را قانع کنید که روی لینک شما کلیک کنند و در آن‌ ها ایجاد انگیزه برای بازدید ایجاد کنید.

چگونه کاربران را تشویق به کلیک کردن کنیم؟

چگونه کاربران را تشویق به کلیک کردن کنیم؟

کاری نداره خیلی سخت نیست، البته بهتره کمی تجربه کسب کنید و روش های مختلف را هم امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا وب سایت های بزرگ و مطرح در حوزه کاری خود را بررسی کنید و ببینید آنها چگونه تیتر های جذاب می نویسند و کاربران را تشویق به مشاهده محصولات و مقالات خود می ‌کنند.

همچنین لازم است شما تصاویر وب سایت های مطرح را بررسی کنید و از آنها الگو برداری کنید جالب است بدانید در شبکه‌ های اجتماعی حساسیت زیادی بر روی برداری تصاویر در حال حاضر مشاهده نشده و شما می توانید به راحتی از تصاویر شگفت انگیز و جلب توجه کننده استفاده ببرید و با همراه کردن تیتر ها و توضیحات جذاب خود نرخ کلیک لینک های خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

تیتر درست  نادرست در شبکه های اجتماعی

چند نمونه تیتر اشتباه برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تخفیف شگفت انگیز

خرید فوری با مهلت محدود

دو مورد فوق در وب سایت شما ممکن است تیتر های قابل قبول و حتی ضروری محسوب شوند اما در شبکه های اجتماعی و برای افرادی که برند شما را اصلا نمیشناسند تیتر های مسموم محسوب می شوند.

چند نمونه تیتر صحیح در شبکه های اجتماعی

  • آیا می دانستید هنگام خرید از اینترنت به چه نکاتی باید توجه کنید؟
  • آموزش خرید مطمئن و امن از اینترنت
  • چگونه مهارت خود را افزایش دهیم؟
  • توانایی شما در حل مسائل چقدر است؟

تیتر های فوق به دلیل اینکه حس کنجکاوی را در افراد بر می انگیزند می توانند تیتر های خوبی برای شبکه های اجتماعی باشند.

نکته میلیون دلاری : استفاده از سوشیال مدیا ها بسیار مفید است چراکه شما دسترسی به مشتریان بالقوه ای دارید که آنها می توانند به سادگی تبدیل به مشتریان شما شوند
کاربران در شبکه های اجتماعی معمولان دنبال سرگرمی و جذابیت هستند و اگر شما در شبکه های اجتماعی تان به صورت بلاگر ای فعالیت داشته باشید کاربران با شما احساس صمیمیت بیشتری می کنند و می توانند مستقیماً تبدیل به مشتری شما شوند

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0