سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

تولید محتوا یعنی معدن طلا داشتن اما با این شرایط..

تولید محتوا چیست و چطور محتوای مفید بنویسیم؟

غنی سازی محتوا موضوع بسیار مهمی است و اگر شما توانایی غنی سازی محتوای وب سایت خود را نداشته باشید به مرور از دید کاربران خواهید افتاد، با ما در سئو 6 همراه باشید.

تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید محتوا یعنی همه چیز سایت، یعنی همه چیز کسب درآمد از اینترنت و حتی اینستاگرام و…، محتوا در واقع فروشنده ای است که در مغازه (سایت شما) به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان است.

تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی همه چی، یعنی تنبلی ممنوع، یعنی کارخونه فعال کردن، سایت و شبکه اجتماعی بدون محتوا و یا با محتوای کم یعنی مغازه بدون جنس و بدون مشتری، آخه مشتری بیاد چی رو بخره؟

چگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتوا

تعریف غنی سازی محتوا چیست؟

غنی سازی محتوا عبارت است از از کارهایی که باید انجام دهیم تا محتوا کاربر پسند شود و کاربران بتوانند عمده سوالات خود را در محتوای موجود پاسخ بگیرند و نیازی به تماس با ما و یا پرسش از ما نداشته باشند.

«« ویژگی تولید محتوای خوب مطلب را هم قبل از ادامه این مقاله بخوانید »»

بخش اعظمی از غنی سازی محتوا برمی‌گردد به دانش کافی شما، در آن محتوا و اینکه چقدر بتوانید آن موضوع را کامل و کامل تر توضیح داده و تمام ابهامات موجود آنرا پوشش دهید، تا دیگر سوالی برای کاربر باقی نماند.

در سال ۲۰۲۱ محتوا های طولانی رتبه بهتری در موتور های جستجو می گیرند و هر وب سایتی باید برای مقالات اصلی و تخصصی تر خود، که آنها قرار است مشتری هایی را برایش کسب کنند، وقت بیشتری بگذارد و مقالات جامع تر و کامل تری بنویسد تا کاربران با خواندن مقالات جامع و پاسخ گرفتن تمام سوالات خود در آن موضوع اعتماد کافی را کسب کنند و از وب سایت شما خرید خود را انجام دهند.

 

چگونه محتوای غنی تولید کنیم؟

حال سوالی که به وجود می آید این است که چگونه باید محتوای غنی تولید کنیم یا چگونه محتواهای خود را غنی کنیم؟، در سال ۲۰۲۱ پس از آپدیت الگوریتم های گوگل مشاهده شد وب سایت هایی که محتوای کوتاه و ضعیف تری داشتند، در نتایج گوگل گم شدند و رتبه ای که داشتند از بین رفت.

چگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتوا

ما پس از بررسی هایی که داشتیم مشاهده کردیم که با غنی سازی محتوا و نزدیک تر کردن محتوا به خواسته کاربران میشود ورودی بیشتری از آن گرفت و آن محتوا را در کلمات کلیدی اصلی خود به جایگاه بهتری رساند.

چگونگی انجام تولید محتوا

توصیه می کنیم مقاله LSI کیبورد ها را بخوانید تا بتوانید از آنها هم برای افزایش ورودی مقالات خود استفاده کنید و مقالات طولانی‌ تر و غنی ترین تولید کنید برای ساخت مقالات طولانی و غنی تنها کاری که لازم است شما انجام دهید، این است که شناخت کافی در در خصوص آن محتوا یا آن محصول یا خدمتی که می خواهید ارائه دهید کسب کنید.

باید بدانید که نیاز کاربران در آن مقاله یا آن محصول چیست و چه سوالاتی دارند همچنین باید در داخل آن مقاله ای که برای محصولات خود نوشته اید توضیحات جامع و کاملی ارائه دهید که سوالات کاربران را پوشش دهد و همچنین اگر کاربران شما در بخش نظرات و یا به صورت تلفنی سوالی را در خصوص آن مقاله یا محصول از شما پرسیدند بهتر است سوالات آنها را هم به آن مقاله بی افزایید و در همان جا پاسخ دهید.

اگر این کار را بکنید کاربران شما پس از این، اعتماد بیشتری را به وب سایت شما خواهند داشت و تجربه بهتری از مطالعه مقالات وب سایت شما کسب کرده ‌اند، با افزایش تجربه بهتر کاربران و با بهبود تجربه کاربری وب سایت خود می توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری خود را افزایش دهید.

افزایش نرخ تبدیل در سال ۲۰۲۱ موضوع اصلی هر وب سایتی است و باید به آن توجه ویژه ‌ای داشته باشیم.

چگونه تولید محتوای غنی را آسان کنید

در سئو 6 قصد نداریم کار را پیچیده کنیم برای همین همه چیز را سعی کرده ایم ساده بیان کنیم..، کار خیلی سادست، شما ابتدا نیاز دارید تا لیستی از سوالات کاربران پیرامون کلمات کلیدی مقاله خود را پیدا کنید (برای این کار کافیست کلمه مقاله را به همراه چرا چگونه چیست و آیا و کلمات سوالی دیگر جستجو کنید، در انتهای گوگل کلمات نزدیک با جستجوی خود را خواهید دید) کلماتی که به این روش پیدا کردید همان سوالات کاربران است.

با پیدا کردن 10 سوال و نوشتن 30 کلمه برای هر کدام 300 کلمه به محتوای اصلی خود افزوده اید (محتوای 600 کلمه ای شما در این حالت رسیده به 900 کلمه تا 1200 کلمه که میزان قابل توجهی است.)

سپس می توانید کلمات کلیدی مترادف را هم استخراج کرده و برای هر کدام یک خط بنویسید که با کلمات مترادف شروع شود (با این کار در آن کلمات هم می شود از گوگل رتبه گرفت) با نوشتن 5 کلمه کلیدی مترادف و 5 خط دیگر حدود 100 کلمه دیگر به متن اصلی افزوده می شود..

بنظر کار تمام است، می توانید از یک دوست که هیچ اطلاعاتی در خصوص مقاله شما ندارد بخواهید مقاله شما را بخواند و حتما او نیز سوالاتی مطرح می کند که می توانید در این مقاله به آنها نیز پاسخ دهید.

و در انتها توصیه می کنیم حتما از ویدئو برای تبدیل مقاله خود به مگا محتوا بهره ببرید و کاربران را شگفت زده کنید.

ریچ اسنیپت را روی سایت چگونه ستاپ کنیم؟

ریچ اسنیپت را روی سایت چگونه ستاپ کنیم؟

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) هم یکی دیگر از موارد مهم در بهبود سئو است که انواع آنها زیر مجموعه اسکیما ها (Schema Markup) محسوب می شوند که تنظیم درست آنها به گوگل کمک می کند که سایت شما را به درستی بفهمد و ایندکس کند.

یکی از افزونه های کاربردی و تست شده برای وردپرس که اسکیما ها را می تواند تنظیم کند بر روی مقالات وب سایت شما در زیر آمده، نحوه کار با آن نیز سادست و کافیست آن را نصب کنید و ستاپ کنید.

Schema & Structured Data for WP & AMP

البته بعد از ست آپ یک اسکیما روی صفحه مورد نظر لازم است آن را تست کنید.

ویدئو های تعریفی محتوا

ویدئو اول تعریف اولیه محتوا (ویدئو ها برگرفته از کانال هوشمند یار در آپارات است)

ویدئو دوم (ابزار های تولید محتوا چیست؟)

 

ویدئو سوم (آموزش تولید محتوای چند رسانه ای)

 

چگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتواچگونگی انجام تولید محتوا
نکته میلیون دلاری : برای غنی سازی محتوای خود هر کاری که لازم است باید انجام دهید اگر محتوای شما نیاز به تولید ویدئوی جذاب دارد باید آن کار را انجام دهید یا حتی اگر محتوای شما برای جذابیت نیاز دارد که یک یا چند مرجع معتبر را معرفی کنید و مقالات آنها را معرفی کنید بهتر است این کار را انجام دهید هر چقدر محتوای شما جذاب تر و کامل تر باشد برایتان بهتر است چرا که کاربران بیشتری با محتوای شما درگیر می‌شوند و در سایت شما بیشتر وقت صرف می کنند.
یکی از عوامل غنی سازی محتوا استفاده از اسکیما ها و صفحات amp هست این دو مورد می‌توانند کاربران بیشتری را از گوگل به سایت شما هدایت کنند و آنها را ترغیب کنند که روی وب سایت شما کلیک کنند نه سایرین!
در پکیج آموزش سئو و سه و شش ماه نحوه ستاب اسکیما ها را هم برای شما کاملاً شرح داده ایم.
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد
مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0