سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بستن راست کلیک در سایت چرا خطرناکه؟

بستن راست کلیک در سایت به 5 دلیل خیلی بده

بستن راست کلیک در سایت

بستن راست کلیک در وب سایت ها بخاطر اینکه کاربران رو آزرده خاطر میکنه خیلی بده و خطرناکه در این مطلب از سئو 6 آن را برای شما کاملا باز می کنیم.

بستن راست کلیک در وب سایت به چندین دلیل کار اشتباهی هست که در این مقاله کوتاه قصد داریم به دلایل آن بپردازیم.

5 دسته از افراد با بستن راست کلیک حس بدی نسبت به سایت شما پیدا می کنند.

1- دسته اول کاربران عادی

اول از همه این که با بستن راست کلیک در وب سایت خود امکان راست کلیک توسط کاربران را مسدود می کنید و بسیاری از کاربران که به صورت عادت وار راست کلیک می کنند، نمی توانند این کار را انجام دهند و از سایت شما خارج می شوند.

2- دسته دوم افرادی که میخواهند مطالب را کپی کنند و از بخش هایی از مطالب شما استفاده کنند

هم چنین، کاربرانی که می خواهند مطالب وب سایت شما را کپی کنند هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند و آن ها نیز از سایت شما خارج می‌شوند.

البته همه افرادی که قصد کپی مطالب شما را دارند نمی خواهند که از مطلب شما در وب سایت خود استفاده کنند و شاید کار آن ها کار تحقیقاتی باشد و بعداً به سایت شما مراجعه کنند و یا نام وب سایت شما را هم تبلیغ کنند.

بنابراین، برای این دسته از افراد، ما کار را دشوار کرده ایم و آن ها از سایت ما دلسرد می شوند.

چرا بستن راست کلیک در سایت خطرناکه؟

3- دسته سوم افراد محقق و دانشجویان

دسته بعدی افراد که ممکن است بخواهند مطالب ما را کپی کنند، افرادی هستند که می خواهند از مطلب ما در وب سایت خود استفاده کنند که آن ها نیز کاملاً قصد کپی برداری مطالب را ندارند و برخی از آن ها ممکن است این نیت را داشته باشند و با این کار از سایت شما خارج شوند.

البته بعضی از این افراد هم هستند که دانش کافی برای کپی مطالب را دارند که بدون هیچ گونه مشکلی مطالب شما را کپی می کنند و با ذخیره صفحه شما و انتقال آن به نرم افزار ورد این کار را به راحتی انجام می دهند.

پس باز هم اگر شما راست کلیک وب سایت خود را ببندید، دور زدن آن به سادگی انجام می شود و نیازی نیست که این کار را انجام دهید و ترافیک بسیار زیادی از وب سایت خود را از دست بدهید.

4- دسته چهارم افرادی که با راست کلیک کار دارند

این دسته از افراد میخواهند با راست کلیک لینکی از سایت را در تب جدید باز کنند و دانش کافی در خصوص وب هم ممکن است نداشته باشند.

5- دسته پنجم مشتریان وفادار شما هستند که احتمالا چندین بار هم از شما خرید کرده اند

این افراد هم با مواجه شدن با عمل نکردن راست کلیک حس بدی نسبت به سایت شما پیدا می کنند و از سایت خارج می شوند و یا درنهایت خاطره خوبی از سایت شما نخواهند داشت چرا که بستن راست کلیک تو ذوق میخوره و یه طور توهین هم حساب میشه.

نظر شما در این خصوص چیست؟

لطفا ما را از نظرات خود مطلع کنید

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0