سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آموزش درج مطلب و لینک سازی در رز بلاگ

آموزش درج مطلب و لینک سازی در رز بلاگ

در این مطلب کوتاه می خواهیم به شما نحوه مطلب گذاری و مدیریت رز بلاگ و را آموزش دهیم، همانطور که می دانید رز بلاگ یکی از وبلاگ های قوی است و داشتن لینک از آن می تواند برای سایت های شما مفید باشد،در این مقاله به بروزترین پلتفرم رز بلاگ که در 1400 ران شده می پردازیم، با ما در سئو 6 همراه باشید.

آموزش کار با رزبلاگ

اهمیت داشتن لینک در وبلاگ ها به چه خاطر است؟

قبل از شروع آموزش باید به شما توضیح دهیم که چه لزومی دارد وبلاگ نویسی و فایده آن در سئو سایت چیست؟

وبلاگ ها بخاطر عمر و قدمتی که دامنه آنها دارد و فعالیت خوبی که دارند می توانند باعث رشد وب سایت اصلی شما شوند.

چگونه؟

هر سامانه وبلاگ دهی مانند بلاگ اسکای رز بلاگ و لوکس بلاگ بخاطر داشتن تعداد زیادی کاربر و زیر مجموعه ای از وبلاگ ها روزانه بروزرسانی قابل توجهی دارند که این بروز شدن آنها برای گوگل بسیار مهم است.

همین اهمیت، در افزایش آتوریتی و یا اعتبار دامنه آنها بسیار تاثیرگذار است و به سادگی و به صورت روز افزون اعتبار اینگونه وب سایت ها نزد گوگل در حال افزایش است، به همین خاطر هم داشتن بک لینک در این وبلاگ ها می تواند خیلی کارگشا باشد.

آموزش کار با رزبلاگ

حال که با اهمیت داشتن وبلاگ آشنا شدید با فرض این که از قبل در سایت رز بلاگ عضو شده و در آن لاگین کرده اید آموزش را شروع می کنیم..

پس از وارد شدن به پنل رز بلاگ محیطی مانند تصویر زیر می بینید.

آموزش کار با محیط رز بلاگ

اگر کمی به سمت پایین اسکرول کنید خواهید دید که تمام امکانات مورد نیاز شما در چند دکمه مانند تصویر زیر قرار داده شده است :

مدیریت رز بلاگ

پس از ورود به رز بلاگ برای درج مطلب لازم است تا روی دکمه مطلب جدید در وسط صفحه (در شک فوق) کلیک کنید (همچنین از منوی عمودی و کنار سایت میتوانید به بخش مطالب و ارسال پست جدید مراجعه کنید).

ارسال مطلب در رز بلاگ

همچنین برای ارسال لینک به وبلاگ (لینک ها در تمام صفحات وبلاگ نمایش داده می شوند) می توانید به قسمت لینکستان وسط صفحه (تصویری که در بالا درج شده…) مراجعه کنید.(یا از زیر منوی پیوند ها پیوند های سایت را کلیک کنید).

تذکر : ما توصیه میکنیم که همیشه در داخل مطالب وبلاگی خود لینک سازی کنید تا در لینکستان به این خاطر که مطالب با عنوان مشخص کار می شوند و لینک های با کیفیتی دارند و برای سئو سایت شما اینگونه بهتر هم هست..

 

تذکر شماره 2 : سعی نکنید که تمام لینک های خود را با کلمه کلیدی هدف (Exact Match Keyword) یا عینا همان کلمه کلیدی خودتان کار کنید، و برعکس آن هم درست است، و سعی هم نکنید که تمام تمرکز خود را بگذارید بر روی امن کار کردن و صرف نظر کنید از کلمه کلیدی خود به این خاطر که گمان می کنید گوگل شما رو پنالتی می کند. (کلا تمرکزتون 100% روی کلمه کلیدی در سئو داخلی باشه ولی 60% این تمرکز رو در بک لینک داشته باشید و به قول برخی از اساتید شلخته کار کنید در لینک سازی..)

چگونه داخل مطالب وبلاگ رز بلاگ لینک سازی کنیم؟

سادست کافیست متنی که قرار است لینک شود را انتخاب کنید و آنرا به حالت رنگی درآورید، سپس دکمه لینک را بزنید و لینک خود را قرار دهید.

لینک سازی خارجی

در تصویر فوق کرسر موس یا اشاره گر موس روی نماد لینک قرار گرفته تا متن را لینک کند، پس از کلیک بر روی آن پنجره زیر باز خواهد شد.

لینک سازی در وبلاگ رز بلاگ

می توانید این کادر را همانند تصویر فوق پر کنید و توصیه می کنیم باز کردن پیوند را روی پنجره جدید تنظیم کنید و دکمه ذخیره را بزنید و تمام..

اکنون شما در مطلب خود لینک ساخته اید، فراموش نکنید در انتهای صفحه دکمه ارسال مطلب و باز سازی سایت را بزنید.

نکته نهایی: بهتر است همواره سعی کنید یک خط قبل از ادامه مطلب بنویسید و بقیه محتوای مطالب را در ادامه مطلب بگذارید..

نتیجه گیری و جمع بندی :

در این مقاله کوتاه خواستیم تا نکته وار و کوتاه به شما چگونگی لینک سازی خارجی در وبلاگ شخصی شما را آموزش دهیم تا بتوانید به سادگی کار خود را توسعه دهید. نکاتی را ممکن است جا انداخته باشیم که آن هم با تمرین و تکرار بدست خواهد آمد.

در ویدئو زیر اهمیت وبلاگ نویسی را ببینید

 

با آرزوی پیروزی و موفقیت روز افزون برای شما همراه همیشگی سئو 6

نکته میلیون دلاری : رزبلاگ هم مانند برخی از سرویس های وبلاگدهی دیگر بسیار شناخته شده است و فعالیت در آن می‌تواند برای وبسایت شما مفید باشد

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0