سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار مطلب بسیار مهمی هست که بعد از مدت ها ترک مطلب گذاری ترجیح دادیم آن را برای شما دوستان بیان کنیم

در واقع چیزی به نام بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار که ممکن است در ذهن شما شکل گرفته باشد به معنای اینکه از این کار دیگه اشتباه بزرگتری نداریم واقعا شاید درست نباشد، اما حقیقتا اشتباهی که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم واقعا هم مرسوم هست و هم اشتباه و باید از آن پرهیز کرد.

قبل از اینکه به توضیح این موضوع بپردازیم بهتره شما ایرادات رایج سئو را بخوانید چون اکثر مردم این ایرادات رو دارند و در سایت های زیادی ما در این سالها مشاهده کردیم.

 

ببینید بیش از این نمیخواهم شما رو معتل کنم بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار که بسیار دیده شده انجام داده اند این هست که فکر کرده اند که بکلینک معجزه گر هست و میتونه هر سایتی رو از نبودن در گوگل به صفحه اول گوگل برسونه
بله درسته بکلینک لازم هست و در سئو ازش استفاده میشه اما همه سئو بکلینک و لینک بیلدینگ اصلا نیست و جدیدترین متد سئو 2022 رو شما میتونید مطالعه کنید.

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کاربزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کاربزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار

چه وقتی باید از بکلینک استفاده کنیم:

  • زمانیکه از سئوی صفحه مورد نظر خود اطمینان کافی را داشتید
  • زمانیکه سایت شما در صفحات بین 2 تا 5 گوگل ظاهر شد
  • زمانیکه رتبه الکسای سایت شما به رقبا نزدیک شد
  • زمانیکه به قدر کافی و حداقل دو هفته در شبکه های اجتماعی با فالور زیاد (حدود 10000) تبلیغات هشتگی کرده باشید
  • زمانیکه رقبا و نحوه انجام سئوی آنها را به خوبی بررسی کرده اید
  • زمانیکه بکلینک خارجی به سایت های خوب و نه رقیب داده اید

بزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کاربزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کاربزرگترین اشتباه سئو کاران تازه کار

خب حتما توجه کنید که هر کدام از 6 مورد بالا که انجام داده نشن ممکنه شما از بکلینک نتیجه مورد پسندتون رو نگیرید.

نکته میلیون دلاری : لینک بیلدینگ بهتر از بک لینک سازی و یا بک لینک خریدن است، لینک بیلدینگ یعنی اینکه به صورت طبیعی در شبکه های اجتماعی لینک ایجاد کنید.

از همه مهمتر هم اینکه لینک بیلدینگ در شبکه های اجتماعی با سرعت کم و نه یک دفعه چند صد تا همیشه و همه وقت خوب است و آسیبی به سایت شما نمی زند.

برای شروع لینک سازی سایت های تازه تاسیس بهتر است یکی دو ماه اول را از شبکه های اجتماعی و وبلاگ های خود شروع کنید و بعد از آن به سمت خرید ریپورتاژ از سایت های بزرگتر بروید.(و همون اول هم نرید از تسنیم و سایت های خبری بزرگ ریپورتاژ بخرید)

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه فرودی داره و خلاصه صبوری آخرش اون نتیجه مطلوب رو به همراه خواهد داشت. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0