اصول تولید محتوای متنی برای سایت

اصول تولید محتوای متنی – ۹ اصل اساسی

9 اصل مهم که بتوانیم هر روز محتوا بگذاریم

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم سوالی است که حتما ذهن شما رو هم مشغول کرده و در اینجا با ۹ تمرین عالی برای شروع کار در سئو ۶ همراه شما هستیم، این مطلب هم ترجمه شده است.

وبلاگ نویسی یک بخش اساسی در تجارت من است و من می توانم از اول بگویم که چقدر دشوار است.

در دو مقاله قبلی که لینکشان در زیر آمده گفتیم چه خصوصیاتی برای مقالات لازمه :

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مطلب غنی سازی محتوا چیست در خصوص غنی سازی محتوا بیشتر صحبت کردیم قبل از ادامه این مطلب آن مقاله را نیز بررسی کنید.

سئو 6 بخش اول مقاله 9 تکنیک سئودر مقاله ویژگی تولید محتوای خوب مطلب تمام ویژگی های ضروری مقالات سایت را ذکر کرده ایم

همه برای دستیابی به ترافیک وبلاگ را توصیه می کنند ، اما راه اندازی یک وبلاگ به روش صحیح و ایجاد مداوم محتوا در آنجا دشوار است.

شما در شروع یک وبلاگ همیشه جاسوسی رقبای خود را می کنید. چند هفته می گذرد و اتفاقات خوبی در مورد ترافیک وب سایت و تبدیل شما رخ CTR سایتتان روی می دهد.

و سپس شما متوجه می شوید که نوشتن کار سختی است.

وای. این کار سخت است.

و بنابراین شما یک روز پرش می کنید.

و یک هفته

و سپس شما تلاش می کنید تا موضوعات خود را مطرح کنید ، بنابراین شما چند روز دیگر را پرش می کنید. در این مدت به موضوع مقاله خیلی خاص و مهمتان می اندیشید.

شما نوشتن بلاگ ها را فراموش می کنید و نسبت به آن احساس گناه می کنید.

وبلاگ شما خفته است و هر روز خود را برای آن لعنت می کنید.

آشنا بنظر رسیدن؟ این برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد. برای همه اشتیاق نسبت به بازاریابی محتوا ، مطمئناً افراد زیادی وجود دارند که مدتها پیش از واگن رقابت سقوط کردند و از دور خارج شده اند.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

گرفتم. من میفهمم. کار سختی است در بعضی مواقع ناخوشایند است ممنون چالش برانگیز است

و برای نوشتن مقاله هر روز ، روز به روز و خارج از کشور ، سال به سال؟ به نظر غیر ممکن است

اینطور نیست و من می خواهم به شما بگویم چگونه و چرا

در اینجا باید آنچه را که باید در مورد نوشتن یک پست وبلاگ بدانید در اینجا کسب کنید.

بیشتر از آنچه می نویسید بخوانید

۱. بیشتر از آنچه می نویسید بخوانید.

بله منظورم اینه که مطالعه خودتان را افزایش دهید.

من می دانم که خواندن به زمان نیاز دارد (و نوشتن نیز انجام می دهد) ، اما دلیل خوبی دارم که به شما می گویم این کار را انجام دهید.

کلید نوشتن خواندن است. هرچه بیشتر بخوانید ، آماده تر برای نوشتن هستید. فقط برای نوشتن این پست ، بیش از ده ها مقاله درباره بلاگ نویسی خواندم تا مطمئن شوم هر زاویه ای را پوشش می دهم و داده های پشتیبانی را جمع می کنم.

به عنوان مثال ، بیشتر مقالات وبلاگ بدون حتی خواندن به اشتراک گذاشته می شود ، به خصوص در رسانه های اجتماعی. حتی وقتی آنها را می خوانیم ، اکثراً اسکن سریع انجام می شود.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم
بعضی اوقات یک عنوان و یک قطعه برای رضایت خواننده کافی است ، به همین دلیل این عناصر برای اهداف سئو بسیار مهم هستند.

خود محتوا می تواند در خواندن یا عدم خواندن یک مقاله ، به ویژه با محتوای مارک دار ، تفاوت ایجاد کند. برندهایی که وبلاگ خود را با یک هدف انجام می دهند ، همواره ROI بیشتری دارند و در هر KPI عملکرد بهتری دارند.

برای اینکه مطمئن شوید به جای اینکه طوطی کردن آنچه دیگران می گویند ، محتوای ارزشمند ایجاد می کنید ، ادامه خواندن مهم است.

من یک متخصص در بازاریابی محتوا و سئو هستم ، اما من هنوز هم مجله موتور جستجو ، SEOMoz و سایر نشریات صنعت را می خوانم ، زیرا حتی نمی توانم همه چیز را به تنهایی ادامه دهم.

وبلاگ نویسی یک انجمن است و مشارکت در بخشی از آن بدان معنی است که شما نیاز به خواندن وبلاگ های دیگر دارید.

وبلاگ نویسی

۲. به دنبال الهام گرفتن از سایر وبلاگ نویسان باشید

از آنجا که در حال خواندن هستید ، از آنچه وبلاگ نویسان انجام می دهند ، الهام بگیرید. ایده های Crowd sourcing راهی عالی برای طوفان مغزی است. به عنوان مثال Starbucks اخیراً با برنامه My Starbucks ایده های خود موفقیتی پیدا کرد.

همچنین از نگاه سئو ۶ به این مطب میتوانید از کلمات موجود در وبمستر هم که کاربران آن را پیرامون محتوای سایت شما سرچ کرده اند الهام بگیرید.

ببینید بزرگان در مورد چه چیزی می نویسند. یک وبلاگ نویس موفق مانند کریس بروگان را دنبال کنید تا روندهای در سبک نوشتار او را پیدا کنید. شما حتی می توانید در سایت خود در SEMRush تحقیق کنید تا بدانید که چه کلمات کلیدی و صفحات فرود موفق هستند.

با جستجوی ایده های خارجی ، افق های وبلاگ نویسی خود را گسترده تر خواهید کرد ، و مباحث وبلاگ طوفان مغزی برای خودتان بسیار ساده تر می شوند.

۳. خارج شوید و زندگی را تجربه کنید

وبلاگ های شما مانند هر مشاغل دیگر تنها در صورت برآورده شدن نیاز شما موفق می شوند.

تنها راه برای شناخت مردم که به چه چیزهایی نیاز دارند این است که خودتان، فردی اجتماعی باشید و برای تجربه زندگی مثل هر کس دیگری به بیرون بروید.

برای اکثر مشاغل ، بازاریابی محتوا یک مفهوم تجربی نسبتاً جدید است. در یک بررسی اخیر ، تنها ۸٪ از شرکتهای B2B اظهار داشتند که دارای یک برنامه بازاریابی پیشرفته برای محتوای خود هستند.

تا زمانی که نقطه شیرین خود را پیدا نکنید ، باید کمی آزمایش کنید تا ببینید طاقچه شما واقعاً چیست و سایت شما پیرامون کدام مطالب بهتر توسط کاربران استقبال می شود. پرداختن به همان موضوع از دیدگاه های مختلف ، تولید محتوا را بسیار ساده تر و ساده تر می کند.

هدف گذاری در تولید محتوا

۴- روزانه دو هدف را انجام دهید

هر روز تقریباً حدود یک پست وبلاگ حداقل فرصت ناچیز برای جذب یک گردش مناسب و پایدار در ترافیک وبلاگ شماست.

هر روز یک پست وبلاگ شروع بسیار خوبی است ، اما در حالت ایده آل ، شما می خواهید روزانه چندین پست منتشر کنید.

اگر می توانید دو پست وبلاگ در روز بنویسید ، می توانید به سرعت یک تقویم سرمقاله یک ماهه بسازید و تعداد پست های کافی را از قبل برنامه ریزی کنید تا در حالی که هنوز آن مطالب از پیش نوشته شده را در وبلاگ خود منتشر می کنید ، چند روز مرخصی بگیرید.

هرچه مطالب بیشتر در سایت شما باشد ، نرخ گزاف گویی شما پایین تر خواهد بود ، زیرا افراد به جای خواندن یک پست و ترک می توانند در بایگانی های شما حرکت کنند.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

۵- همه چیز روتین را انجام دهید

در اینجا چند مشکل رایج که بازاریابان B2B در هنگام تولید مطلب با آنها روبرو هستند ، وجود دارد که وبلاگ نویسی جزء آن است.

درک ، تجزیه و تحلیل و اجرای همه این مؤلفه های عملیاتی برای حفظ هرگونه تجارت موفق بسیار ضروری است و باید در زندگی یک وبلاگ نویس معمول باشد.

هنگامی که به طور مرتب در حال مشاهده داستان ، ایجاد طرح بندی و تحقیق هستید ، عمل واقعی نوشتن برای وبلاگ شما بسیار ساده تر می شود.

و همانطور که در راهنمای وبلاگ خود به طور جامع توضیح می دهید ، تعیین موفقیت یک ابتکار وبلاگ نویسی به معیارهای کمی و KPI هایی احتیاج دارد که به شما امکان می دهد اهداف را تعیین و اندازه گیری کنید.

نوشتن بسیار ساده تر است وقتی همه چیز مانند ساعت کار در حال اجرا است و شما مانند مرغی که سرش قطع شده است ، در حال اجرا نیستید و سعی می کنید آتش سوزی را خاموش کنید.

تقویم تحریریه برنامه تولید محتوا در اکسل

۶. تقویم تحریریه ایجاد کنید

بیشتر نشریات مهم ، مانند رولینگ استون یا مردم ، از تقویم های سرمقاله استفاده می کنند تا مشخص کنند چه محتوایی برای انتشار منتشر می شود.

تقویم سرمقاله برای تلاش های بلاگ نویسی نیز عالی است.

مانند تقویم داستانی کارگردان ، یک تقویم سرمقاله به شما می دهد طرح کلی برای کار با توانایی هایی که از آن اطلاع دارید در یک نگاه به شما رویکرد مناسبی می دهد.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

در بالا مثالی از تقویم ویراستاری اساسی آورده شده است:

با داشتن یک تقویم سرمقاله ، به جای این که در یک مسابقه دائمی برای ایده های جدید قرار بگیرید ، پیش می آیید و همزمان خلق ایده دارید ، وبلاگ خود را بسیار روانتر اجرا خواهید کرد و به شما فرصت می دهد تا مشکلات یا تغییراتی را که ممکن است پیش بیاید اصلاح کنید.

۷. زمینهای درخواستی

لازم نیست همه بلاگ ها را خودتان انجام دهید. گاهی اوقات جالب است که دیدگاه متفاوتی ارائه دهید ، چه از اعضای تیم داخلی و چه از وبلاگ نویسان خارجی استفاده کنید.

بسیاری از وبلاگ نویسان خوشحال هستند که می توانند در ازای دریافت بک لینک به سایت خود ، در سایت شخص دیگری پست کنند. با جمع آوری پست ها از انواع دیگر وبلاگ نویسان ، شما می توانید دسترسی به وبلاگ خود را از طریق قدرت شبکه های آنها بسیار تقویت کنید.

۸. به سوالات مشتری / خواننده پاسخ دهید

یک راه ساده برای تولید مطالب بیشتر نوشتن پاسخ های طولانی به سوالات خواننده در قالب مقاله نویس مشاور عزیز ابی است.

Quora ، Yahoo Answers ، Ask Jeeves و Siri همه به دلیل توانایی کاربران در پرسیدن و دریافت پاسخ محبوبیت پیدا کردند.

تحقیقات اخیر در توییتر نشان می دهد که مشتریان شرکتهایی را ترجیح می دهند که در واقع به سرعت به نگرانی های خود در سایت میکروبلاگینگ پاسخ می دهند.

اگر خوانندگان خود را به عنوان مشتری (که باید اگر وبلاگ نویسی جزئی از تجارت شما باشد) فکر می کنید ، باید به نیازهای آنها غذا دهید ، تجربه آنها را شخصی سازی کنید و به شکایات و سوالات پاسخ دهید.

اگر خود را به عنوان یک متخصص در مورد موضوع مشخص کردید ، که از محتوای قبلی شما مشخص خواهد بود ، مردم شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می بینند و در بخش نظرات سؤال می کنند.

می توانید در نظرات پاسخ دهید یا در صورت نیاز به پاسخ طولانی تر ، یک پست جدید وبلاگ جدید برای پاسخ دادن ایجاد کنید ، که به سؤال اصلی به عنوان منبع پیوند دارد.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

۹. آن را به یک عادت تبدیل کنید.

مردم موجودات عادت هستند ، و ما وقتی چیزها به طور مداوم حفظ می شوند قدردانی می کنیم وقتی وبلاگ نویسی را عادت می کنید ، حفظ آن مشکل نخواهد بود.

چگونه عادت ایجاد می کنید؟

در واقع بسیار ساده است

با یادآوری کارهایی که باید انجام دهید شروع کنید. یک تقویم سرمقاله برای این کار عالی است.

برای انجام آن کار یک روال را دنبال کنید.

به خود پاداش دهید.

بشویید و تکرار کنید.

چرا این فرآیند ایجاد عادت اهمیت دارد؟

مهم است زیرا وبلاگ نویسی دارای اهمیت است.

بزرگترین تاکتیک درآمد زایی در وبلاگ نویسی ، بازاریابی و تبلیغات است که از سال گذشته تا امسال شاهد هزینه های ثابت است:

اگر بتوانید یک جریان ثابت از محتوا را تهیه کنید ، از طریق وبلاگ نویسی درآمد پایدار کسب خواهید کرد ، اما این یک عادت است.

ایده ارنست همینگوی در گذراندن روزهای خود در نوشیدن و نوازندگی و در عین حال نوازندگی جالب ، چیزی جز خیالی و کاریکاتور نویسنده بزرگ نیست.

همینگوی خوب بود او این کار را آسان کرد

اما نوشتن یک پست در روز به معنای شل و ول کردن در اطراف و انتظار برای اعتصاب شما نیست.

نویسندگان شاغل به دلیل اینکه کار می کنند نویسندگان کارگر هستند. آنها خود را مجبور به کار می کنند. و سپس آن نیرو به یک عادت تبدیل می شود ، که باعث می شود آنها ماشین آلات بنویسند.

وقتی وبلاگ نویسی تبدیل به یک عادت شود ، اغلب خود را پیدا می کنید که روزانه چهار یا پنج پست می نویسید به جای فقط یک. شما به مرور زمان سریعتر می شوید و هرچه سریع تر می شوید ، کارها آسانتر می شوند.

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم  – چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

نتیجه
ترس از نتوانستن اینکه موضوعاتی را برای وبلاگ نویسی مطرح کنید ، یک دیوار روانی است که فقط در ذهن شما وجود دارد.

هزاران نفر از طریق وبلاگ نویسی درآمد پایدار اول یا دوم را کسب می کنند با وجود این واقعیت که ارائه مطالب مرتبط برای گفتن درباره موضوعات مربوط به صورت مداوم ، یک چالش است.

محتوای بیشتر با فرصت بیشتری برای بک لینک ، رتبه بندی بالای سئو و ترافیک ارگانیک پایدار برابر است.

با در نظر گرفتن منابع خارجی ، تحقیق مداوم و استفاده از روشهای تجاری خوب ، می توانید وبلاگ خود را به یک کارخانه روزانه محتوا تبدیل کنید که درآمد ایجاد می کند.

خلاصه تحت هر شرایطی مقاله جامع آموزش تولید محتوای ما را از دست ندید

دانش افزوده سئو ۶ : استفاده از مطالب کپی شده ممنوع است، اما اگر بتوانید بخشی از مطالب سایر نویسندگان را به صورت نقل قول بیان کنید و به شرح آنها بپردازید کار خوبی است، همچنین استفاده از هرگونه فیلمی از آپارات و یوتیوب در سایت و نقد و بررسی آن هم مورد پسند گوگل است و جریمه ای در کار نیست چون فیلم های این شبکه ها برای استفاده عموم بلا مانع است و حق کپی رایتی ندارد

منبع مرتبط با مقاله ما : چطوری در هفته ۲۵ قسمت محتوایی بنویسیم

نکته میلیون دلاری : محتوا مانند تبلیغات برای هر کسب و کار است، آیا تا حالا کسب و کاری را دیده اید که هیچ گونه تبلیغاتی پس از سالها انجام ندهد؟

فرض کنید در یک بازار شلوغ مانند جمعه بازار کسب و کاری دارید آیا ساکت می ایستید؟ مشخصا خیر، چرا که تمام رقبای شما دارند تبلیغ کسب و کار خود را می کنند… (داستان گوگل هم به همین شکل است)

Facebook
X
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Tumblr
Telegram
Threads
Skype
VK