سئو 6
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

8 سوال مهم در مورد سئو

بررسی مشکلات سئو در سال 2021

بررسی مشکلات سئو (سئو سایت) یک کار تخصصی است که باید توسط متخصصین امر با مو شکافی دقیق و صحیح و بدون انجام اشتباهات رایج در سئو باعث رشد کسب و کار و کسب رتبه بهتر سایت در گوگل و دیگر موتور های جستجو شود.

رفع مشکلات سئو زیر برای کسب رتبه خوب ضروری است

ممکن است مشکلاتی که ما در این مطلب مطرح می کنیم به قدری از نظر شما دور باشد که شاید….

اصلا به نظرتان مشکل سئو نیاید. اما این ایرادات طراحی وب سایت یا بهتره بگیم قالب وبسایت ها…

به قدری در کسب رتبه سایت تاثیر داره که شاید هر کسی بعد از خوندن این مطلب به فکر سئو قالب سایتش باشه.

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

بررسی مشکلات سئو (مهمترین اشتباهات رایج در سئو) به شرح زیر است:

بررسی مشکلات سئو

1- عدم استفاده از تگ strong , b در مطالب

درست است در سال 2021 داریم در مورد بولد بودن یا نبودن کلمات کلیدی صحبت می کنیم اما این را بدانید که بولد بودن یا رنگی بودن عناوین مهم شما در داخل مطالب می تواند در کسب رتبه بهتر کمک شایانی بکنند، اگرچه لازم نیست تمام کلمات مهم داخل یک مطلب بولد شوند و شما باید تمرکزتان را برا روی کلمه کلیدی اصلی بگزارید.

2- عدم استفاده از تگ اچ 2 در ابتدای مطلب بعد از تیتر مطلب

اگر استفاده نکرده باشید از تگ اچ 2 یا (H2) داخل مطالب ممکن است رتبه خوبی مطلب شما از گوگل کسب نکند و این در حالی است که اگر در سال 2017 و قبل از دو الی سه آپدیت اخیر الگوریتم های گوگل بودیم با قاطعیت کامل به شما می گفتیم که دارید بزرگترین اشتباه عمرتان را می کنید و حتما باید از تگ اچ 2 استفاده کنید.

تذکر : دقت داشته باشید که بهتر است تگ های مهم سایتتان کپی  هم نباشند…

اشتباهات رایج در سئو

3- عدم استفاده از تایتل و توضیحات برای تصاویر

گوگل هنوزم که هنوز است بلاشک در حال خواندن توضیحات یا ALT تصاویر وب سایت است و اگر از آن استفاده درستی نکنید به ضرر شما هست.

در همینجا به شما پیشنهاد می دهیم که حتما و حتما مطلب : سئو تصاویر ما را بخوانید.

بررسی مشکلات سئو تصاویر :((

4- استفاده نادرست از تصاویر که منجر به پایین آمدن سرعت لود وب سایت خواهد شد.

همانطور که در بالا گفتیم در مطلب——–> سئو تصاویر بیشتر توضیح داده ایم حتما آن را بخوانید

منظور از استفاده نادرست از تصاویر این نیست که بخواهیم 1 مگابایت تصویر رو در صفحه اصلیمون لود کنیم، این کار که بدترین کار ممکن است.

اشتباهات رایج در سئو

اگه بخواهیم خیلی سختگیرانه به وجود تصاویر در سایت نگاه کنیم باید بگوییم :

حجم کل تصاویر صفحه اصلی 100 کیلوبایت بیشتر نباید باشد.(تاثیر سرعت لود سریع تصاویر بر سئو به این صورت است که شما از گوگل ورودی مناسبی دارید اما سرعت لود مناسبی ندارید. بنا بر رفرنس های گفته شده 90% از ورودی شما از دست خواهد رفت، یعنی کاربران منتظر لود سایت شما بیشتر از حداکثر 10ثانیه نمی شوند.)

5- طراحی نشدن تصاویر برای کادر انتخابی…. (عبارت scaled to)

ابعاد مناسب عکس برای آپلود در سایت چقدر باید باشد؟

برای فهمیدن اینکه تصویر سایت در حین لود داره تغییر اندازه میده تا خودشو تو کادر مورد نظر شما جا بده میتونید در کروم یا موزیلا بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه “view image info” یا گزینه مشابه آن را بزنید. (برای کروم افزونه image properties استفاده کنید)

اشتباهات رایج در سئو

پس از بهینه سازی تصاویر می توانید سرعت لود سایت را در gtmetrix ببینید.

بررسی مشکلات سئو (3 مورد از قدیمی ترین ها)

بررسی مشکلات سئو

6- استفاده از فیلم و قالب های فریم در صفحه اصلی

به این خاطر که لود فیلم و یا هر اسکریپت دیگری در سایت باعث افزایش درخواست های سمت وب می شود ممکن است لود فیلم در صفحه اول خوشایند کاربر نباشد و کاربر سریعتر از حد معمول سایت شما را ترک کند و باعث افزایش —> بانس ریت سایت شما شوند

همانطور که در وب سایت هایی چون وورنک تاکید بسیاری میشه نباید از فریم و ویدئو کلیپ در صفحه اصلی استفاده کرد. که علت آن هم این است که علاوه بر حجم زیاد و کندی سرعت لود پخش فیلم و صوت و… نیازمند نصب بودن و اجرای پلاگین هایی است که باز هم باعث کندی سرعت لود خواهد شد.

7- وجود تگ ها و لینک هایی که به هیچ جا متصل نیستند در قسمت برچسب ها.

همیشه حواستان به برچسب ها و کلا تمام لینک های شکسته وب سایت چه ورودی چه خروجی باشد که این امر بسیار در کاهش رتبه الکسا و ورودی گوگل تاثیر گذار است. برای سفارش کاهش تضمینی رتبه الکسا با ما در تماس باشید.

8- یک مدت مطلب نگذارید

اگر در درج مطلب نظم خاصی داشتید، و همچنان در کسب رتبه از گوگل مشکلاتی دارید بهتر است این نظم را برهم بزنید، همچنین برعکس این مطلب هم درست است اگر در انتشار مطالب ساعت خاصی نداشته اید و مطلب گذاری منظمی نداشته اید تا کنون بهتر است که به فکر نظم دادن به آن باشید.

و از همه مهمتر اینکه سئو منفی و راه های مقابله با سئو منفی را بشناسید

نکته میلیون دلاری : حتما به صورت دوره ای و منظم مشکلات سئو وب سایت خود را بررسی کنید و از آنها مطلع شوید و برای رفع آنها اقدام کنید، بهترین ابزار ها آنالیتیکس گوگل و سرچ کنسول گوگل می باشند.

مقاله خارجی مناسب مطالعه

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

سوال در مورد سئو – سوال در مورد سئو

مهندس سعید اسحاق زاده

بنده مهندس فناوری اطلاعات هستم. مدیریت تیم سئو 6 تقریبا میشه گفت از سال 79 که با کامپیوتر و ویندوز آشنا شدم، بالای 40% عمرم رو در این راه صرف کردم. زندگی پر فراز و نشیبی داشتم، اما عقیده ام اینه که هر فرازی یه نشیبی داره و خلاصه صبوری آخرش یه پاسخ خوبی میده به آدم. و عاقبت این صبر هم شد آشنایی با سئو که اولین شرطش صبره. خوشحال میشم برای حمایت از ما و توسعه کار ما این مطالب رو برای دیگران بفرستید

لینک کوتاه:
0